Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
General Lee zei:Probeer anders eens met iMovie 06? Zou normaal heel wat meer opties moeten hebben (is te vinden op de Apple site)
joriske18 zei:mijn 4gig van ibood is eindelijk aan gekomen
Morgen is instaleren, kan ik het direct testen voor spore![]()
Timooo zei:Zijn er trouwens openbare plekken in Vlaanderen waar ge echt gratis draadloos internet kunt ontvangen? Ik ken enkel Telenet Hotspots, maar daar moet ge zo apart voor betalen of iets dergelijks.
spore draait dan ook onder cider, een aangepaste versie van wine. (DAMN YOU EA, cheap fucks)reavX zei:spore loopt voor geen meter op mijn mac partitie, heb nochtans ook 4 gig. op windows loopt het dan wel weer goed.
joriske18 zei:Heb ik eindelijk mijn geheugen, vind ik geen schroevendraaier die klein genoeg is...
Sevens is naar de winkel gaan.
edit: de plaatselijk supermarkt was geen succes, straks is in de carrefour kijken. Iemand een idee waar ik zeker zoiets kan vinden?

m-be zei:welke hebde besteld?

Barron's is reporting a fall in AAPL yesterday on rumors that the Sept. 9 press event will be underwhelming. While new iPods, iTunes and iPod touch pricing are expected, new Macs are not. Hence the downturn.
