Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomh

Legacy Member
macbook mini op komst?
zou in ieder geval passen met die 10" touchscreens die ze hebben gekocht en die "macbook mini" in de adium stats die is opgedoken.

Luna K

Legacy Member
tomhuveners zei:
macbook mini op komst?
zou in ieder geval passen met die 10" touchscreens die ze hebben gekocht en die "macbook mini" in de adium stats die is opgedoken.

Goh, ik dacht eerder aan zo'n e-bookreader of een multimedia-toestel om films enzo op te bekijken... Ik denk dat het nog een beetje te vroeg is voor een "macbook touch"

;)

NeoCracer

Legacy Member
Steve Jobs en Tim Cook hebben al meerdere malen verteld dat ze niet veel interesse hebben in een Apple Netbook. Dus ik denk niet dat dit dan ook het volgende Apple product zal worden. Steve Jobs zei zelfs dat de iPhone Apple's netbook was.

Maar waarom hebben ze dan 10" schermen besteld ? :p

tomh

Legacy Member
die mannen zeggen zoveel, totdat ze zien hoeveel netbooks er verkocht worden.. en beslissen hun deel van de taart ook te nemen

Zero Grav

Legacy Member
Nu zegt ge het eigenlijk zelf. Ze zagen over Blu-Ray tot en met, en dan duikt opeens dat op.

shiftyke

Legacy Member
Ik vind het toch nog wat te vroeg voor blu-ray precies, de gewone man heeft nog steeds geen blu-ray speler hoor, praktisch iedereen die ik ken met een laptop met blu-ray in hebben die nog nooit voor BR gebruikt...

Zero Grav

Legacy Member
Een computer koop je ook niet voor vandaag. Als het prijsverschil niet dramatisch groot is dan is het enkel maar handig voor de toekomst om een Blu-Ray lezer te hebben. Moest het bij mijn laptop zitten dan zou ik vanaf nu ook Blu-Rays kopen, anders zit ik straks weer met een hoop DVD's die outdated zijn.

Maar de Blu-Raylezer in de laptop van mijn ouders is ook nog ongebruikt tot nu toe. Zij gebruiken die ook wel enkel en alleen om op internet te surfen.

gryffoer

Legacy Member
Toch verrassend dat ze dan ondersteuning bieden in iTunes, niet?

Niet dat ik er op zit te wachten zelle :)

gryffoer

Legacy Member
in oktober vroegen ze toch aan jobs en co waarom er nog geen blu ray was. Reden was iets met licenties en markt die er nog niet klaar voor was (dacht ik?).
Een half jaar later brengen ze dan blu ray ondersteuning in iTunes. Toch raar?
Het is wel maar ondersteuning, maar het is toch een stap naar Blu-ray gebruik toe...

Of bedoelt ge waarom ik er niet zit op te wachten :D ?

Zero Grav

Legacy Member
Ja gryffoer, 't is daarom ook dat ik zei:

Zero Grav zei:
Nu zegt ge het eigenlijk zelf. Ze zagen over Blu-Ray tot en met, en dan duikt opeens dat op.

Op dit moment beweren ze om geen interesse te tonen in de Netbookmarkt, net zoals met Blu-Ray indertijd. Maar dan opeens duiken er tekenen op die wijzen dat ze er toch aan aan het werken zijn. Dus woorden betekenen eigenlijk niets..

Ik zou zo toch wel eens alle Apple producten willen zien die ooit eens in conceptvorm zijn uitgewerkt, maar nooit ontdekt werden door de massa.

Zero Grav

Legacy Member
Welcome to Macintosh

“Welcome to Macintosh” is a documentary that mixes history, criticism and an unapologetic revelry of all things Apple. Whether a long time Mac fanatic or new to computers, Welcome to Macintosh explores the many ways Apple Computer (now Apple, Inc.) has changed the world, from the early days of the Apple-I to the latest the company has to offer.

@Mobman, ik ben nu in plaats van H4XR overgeschakeld op de widget van Transmit. Met als nadeel dat uw link dus niet in uw clipboard gekopieerd wordt. *sigh*

anthony8400

Legacy Member
GenesisX zei:
Safari gaat hier sinds een tijdje echt TRAAG -_- 'k Doe een paar sites open in nieuwe tabs en heel het ding blokkeert voor een halve minuut. Als die dan nog wat flash of dergelijke erin hebben staan, duurt het langer dan twee minuten. En als ik goed luister hoor ik ook m'n HDD volop werken, terwijl ik niets anders doe?

Ik heb net hetzelfde probleem. Enorm irritant eigenlijk.

GenesisX

Legacy Member
Ik heb die Saft en andere dinges een verwijderd (die extra functionaliteit gaven voor Safari) en 't gaat al een stuk vlugger. Maar enkele tabs openen of surfen terwijl een ander programma 80% cpu nodig heeft is nog altijd niet te doen. Elk ander programma gaat dan echt zoo traag...

dJeez

Legacy Member
Zero Grav zei:
Ik zou zo toch wel eens alle Apple producten willen zien die ooit eens in conceptvorm zijn uitgewerkt, maar nooit ontdekt werden door de massa.
Of de geflopte Apple producten, zoals de Newton :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan