Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonas89 zei:Is dat op mijn iMac ook nodig??
General Lee zei:Als ge er nog hebt zou dat er onder moeten vallenGe kunt altijd eens gaan horen...


gryffoer zei:juist tegengekomen, en duidelijk zou moeten zijn; One More Thing :: Bekijk onderwerp - Clean my mac
kooksteen zei:Ik heb er hem eens uitgeklikt en nu werkt hij al iets beter.
Wel goed dat ik eerst heb opgezocht hoe dat moest want het ziet er wel wat anders uit dan een gewoon logitech keyboard![]()
...
.shiftyke zei:Kan iemand mij verklaren waarom COD 2 (voor mac) supersmooth loopt op nen oude witte MB en op mijne MBP haal ik geen 50 fps
en UT2004 voor mac, loopt dan weer super smoothjes![]()
Jack The Ripper zei:Misschien uw settings die hoger staan op uwe MBP? MBP heeft ook een hogere resolutie dus dat vraagt ook meer van uwe pc als ge op de maximum resolutie gaat spelen.
Maar tzou mij verbazen dat COD2 op een MBP niet vlot draait.