Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gryffoer

Legacy Member
thx Zero Grav, had die connect to server al geprobeerd, leek me het meest logische ook, maar die smb:// miste ik nog.

syndrom

Legacy Member
Code:
Bouwvorm		
2,5 inch

Capaciteit		
250 GB

Interface (intern)		
Serial ATA/300

Stroomaansluiting		
SATA power (15-polig)

Transferrate		
tot 80 MB/s (lezen)

Snelheid		
7200 rpm

Toegangstijd		
11 ms (lezen),13 ms (schrijven)

Cache		
16 MB

Geluidsproductie		
Standby	23,0 dB(A)
Gebruik	25,0 dB(A)

Stroomverbruik		
Gebruik	5,0 Watt
Zoeken	2,3 Watt
Lezen/Schrijven	2,1 Watt
Rust	0,75 Watt
Standby	0,21 Watt

MTBF		
500000 uur

Schokbestendigheid		
max. 350 G in 2ms (gebruik)
max. 1000 G in 1ms (uitgeschakeld)

Gewicht		
243 g

Formaat (BxHxD)		
70 x9.5 x100 mm

past deze hdd in een macbook pro?

GenesisX

Legacy Member
Als er een pagina moet laden in Safari kan het soms zijn dat deze gewoon niet geladen wordt. Als ik dan in een andere tab naar een andere site probeer te gaan, dan laadt die ook niet. Etcetera...

Het enige dat hiertegen werkt is mijn airport-verbinding uitschakelen en vijf seconden later terug inschakelen. Dan werkt het opeens wel weer. Wat zou hier het probleem zijn?

@Zero Grav - Raar, want als ik iets uitpak van Dynamic Webdevelopment en ik zet het in de map om te bekijken via XAMPP, dan krijg ik die error. 'k Heb het eigenlijk eerst opgemerkt toen hij wel websites laadde, maar niet de css-bestanden.

'k Vroeg me dan constant af waarom hij geen opmaak toonde, terwijl het bestand wel juist gelinkt was. En toen vond ik uit dat van de meeste bestanden "Iedereen" geen toegang had, dus ook XAMPP niet. Als ik toen de permissies juist zette, werkte het wel, maar nu blijkbaar niet meer. Ik zet alles juist en hij blijft weigeren om een map uit te lezen of een bestand te tonen dat ik vanop dokeos gehaald heb.

gryffoer

Legacy Member
Als er nog iemand last heeft met het lezen van hotmail;
Hier staat een oplossing
Best wel User Agent op firefox 3.0.5 mac zetten. Anders werkt het nog niet...

tomh

Legacy Member
Waarom spuwt mijn mbp lege cd's uit die ik wil branden?
-
Bestaat er een USB adapter voor mn iphone op te laden via stopcontact?

NeoCracer

Legacy Member
tomhuveners zei:
Waarom spuwt mijn mbp lege cd's uit die ik wil branden?
-
Bestaat er een USB adapter voor mn iphone op te laden via stopcontact?

Well duh dat er een USB stekker bestaat. Normaal zit dat bij een iPhone 3G, maar ik veronderstel dus dat je eerste generatie hebt?

USB adapter voor iPhone en iPod vind je bij de APR of Online Apple store voor 20 Euro.

tomh

Legacy Member
probleem:
ik krijg ne network timeout als ik hier op mn draadloos netwerk wil, op mn pa zn pc gaat het internet wel nog, maar die steekt in via kabel op da airpot extreme ding :s

Zero Grav

Legacy Member
'k Had vandaag voor het eerst de zoekfunctie eens nodig en wow, is het normaal dat die zo hard suckt? Ik zocht dus een episode van Beauty en de Nerd, met als query "Beauty", "Nerd", "s03e05", .. niks krijg ik terug. En dat terwijl ik hier een mapje heb staan met die exacte bestandsnamen erin, wth. :s

Project Zero

Legacy Member
Hoofdlettergevoelig? Neen zeh..

Verbaast me trouwens dat ge die nog nooit hebt gebruikt ZG, voor progs te runnen die niet in mijn dock staan gebruik ik altijd Spotlight. Snel + handig. :)
Wss dus gewoon iets fout gelopen met het indexeren van die file.

Zero Grav

Legacy Member
Mja, ik gebruik Spotlight zelf wel om applicaties te starten zenne. 'k Heb dan ook alles daarvan afstaan behalve Programma's.
Maar die zoekfunctie in Finder zelf gebruik ik nooit omdat ik mijn files wel allemaal snel kan terugvinden, 'k had alleen nu perongeluk die aflevering in een mapje gesmeten precies (maar 'k denk dat ik em gewist heb :/ 'k Heb em alleszins opnieuw mogen downloaden).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan