Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elosopardo zei:We zijn nu al weer een weekje of 2 verder... geen statusupdate ?![]()
Preske zei:En daarom moet maar op de boodschapper geschoten worden.
Preske zei:En daarom moet maar op de boodschapper geschoten worden.
) gratis voor iemand die voor Telenet werkt, en kunnen dus de boodschap (hence boodschapper) overbrengen 
stoomboot zei:Jullie werken (dit is voor interpretatie vatbaar) gratis voor iemand die voor Telenet werkt, en kunnen dus de boodschap (hence boodschapper) overbrengen
![]()
JohnnyricoMC zei:Probleem is dat ze daar in Mechelen nog steeds onvoldoende luisteren naar redactie en forumcrew.

Dude87 zei:kga u moeder nekji boycotten!
lego is vo janetten, ier ist me k'nex te doenStanTem zei:Ga ma mee uw legoblokskes gaan spelen ;-)

Dude87 zei:lego is vo janetten, ier ist me k'nex te doen![]()
Preske zei:k'nex is voor mietjes. Mecano is voor echte venten.

cram zei:Niets beter dan Duplo.![]()
JohnnyricoMC zei:Nat zand!
Michster zei:Wanneer wordt die foto-viewer of wat het ook is gefixed?Er zijn hier dus wel vrouwen op het forum die mogelijk foto's van henzelf in nietsverhullende kledij willen delen met ons, hé!