Archief - West-Vlaming geweigerd in Gentse "discotheek"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJ BUZZE retro

Legacy Member
rechtervoet zei:
It happend !!! Wij, westvlamingen zijn de nieuwe marokkanen. :lol: alles op onze kap

Alle Westflamen RAUS !!! :angry:

zurück ins eigene Land he ! :p:crazy::p

(nee mannekes, laat het eens uit... we moeten een sterke muur vormen tegen de Waalse/Franse imperialisten i.p.v. mekaar als Vlaming nog uit te maken. Onze grote verscheidenheid aan dialecten getuigt van een enorm rijke cultuur.)

SimonL

Legacy Member
ik erger mij aan sommige gentenaren die denken dat ze an spreken, terwijl ze, tja :x

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Piejie zei:
En ik geen Duits :x

Om even zo verder te gaan :p

Maar broeder toch, Duits is zoals West-Vlaams en Limburgs en Antwerps, hoe kunt gij, vermetele, zoiets niet kunnen... gij past u ni aan in eige land!

een regelrechte schanne vinneket

boate ! :p:p:p

Piejie

Legacy Member
DJ BUZZE retro zei:
Maar broeder toch, Duits is zoals West-Vlaams en Limburgs en Antwerps, hoe kunt gij, vermetele, zoiets niet kunnen... gij past u ni aan in eige land!
Bwa, ik wil mijn land tenminste niet in 2 splitsen :p

Piejie

Legacy Member
Gotcha :p

Zet die sig eens volledig in het Nederlands, jij vuile verrader van het mooie Vlaemsche volk :angry:

DJ BUZZE retro

Legacy Member
jama, da's voor kiekens zoals gelle he die liever Dunglish klappe dan mooi Vlaams :bow: probeert maar eens "Engels" (Dunglish) in alles wat ik hier neerschrijf int forum te vinden, 't zal ni veel zen :applause:

Piejie

Legacy Member
Punt is dat je niet moet zagen op een Engels zinnetje als er ook Engels in je sig staat. Lijkt me redelijk logisch.

Je zal mij op dit forum ook nooit woordjes als "jama", "gelle", "klappe", "zen", ... zien typen. Mag ik jou nu ook voor "kieken" uitmaken omdat je niet normaal Nederlands kan gebruiken?

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Piejie zei:
Punt is dat je niet moet zagen op een Engels zinnetje als er ook Engels in je sig staat. Lijkt me redelijk logisch.

Je zal mij op dit forum ook nooit woordjes als "jama", "gelle", "klappe", "zen", ... zien typen. Mag ik jou nu ook voor "kieken" uitmaken omdat je niet normaal Nederlands kan gebruiken?

Wat zijn we toch lichtgeraakt he :D, mijn Nederlands is bijna vlekkeloos en mijn niveau ligt pakken hoger dan het gemiddelde hier ;). Is geen dikkenekkengedoe mee gemoeid want ieder z'n eigen talent, ik kan bv. niks van wiskunde. Maar het overdreven Dunglish hier is naar mijn bescheiden mening nogal hilarisch :puke: ... de 'coole' uithangen maar voor de rest Engels nog voor geen meter beheersen... :crazy: enfin, maar ik wijk uit...

Laag gegrepen dus, dat filmpje... zoals ik al zei (als het geen opgezet spel is) , we kunnen beter eensgezind zijn en de Franstaligen duidelijk maken dat ze maar beter NL leren in Vlaanderen...

gegroet.

Piejie

Legacy Member
DJ BUZZE retro zei:
Wat zijn we toch lichtgeraakt he :D, mijn Nederlands is bijna vlekkeloos en mijn niveau ligt pakken hoger dan het gemiddelde hier ;). Is geen dikkenekkengedoe mee gemoeid want ieder z'n eigen talent, ik kan bv. niks van wiskunde. Maar het overdreven Dunglish hier is naar mijn bescheiden mening nogal hilarisch :puke: ... de 'coole' uithangen maar voor de rest Engels nog voor geen meter beheersen... :crazy: enfin, maar ik wijk uit...
Je weet toch dat ik je perfect daar in volg (in verband met kennis van Engels dus), heb dit al een paar keer gezegd.

Maar denk nu alstublieft niet dat telkens als iemand een zinnetje als "Here we go again" typt hij de "coole" wil uithangen. Dat gaat erover.

Juve9le

Legacy Member
nielseke zei:
Bijna is een zeer relatief begrip.


Naar welk land, als ik vragen mag?
Of voor wat gaat u aan de kant?


Of wou u het werkwoord afwijken gebruiken?

touché :rofl:

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Zelfs de beste schutter schiet al eens mis :), ik zei "bijna" en dat is ook zo...

Door enorm veel met vreemde talen bezig te zijn vergrijp ik me al eens aan een voorzetsel in de moedertaal... 's geen uitvlucht, wel een uitleg... maar idd, uitwijken is letterlijk en was hier niet goed. --> toegegeven... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan