switchblade
Legacy Member
Iemand zei:Als jij het intellect moet voorstellen voor alle W-Vl'ers, dan zit ik met jullie in.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand zei:Als jij het intellect moet voorstellen voor alle W-Vl'ers, dan zit ik met jullie in.

ivar zei:Vraag me af of het fake is. Diene buitenwipper is echt geen sprietje hoor. Overdag doet hij niets anders dan fitnessen en boksen en 's avonds staat hij daar. Het zou me ook verwonderen moest hij willen meewerken aan zo'n filmke. Ik heb hem al genoeg bezig gezien. Vanaf dat je niet naar hem luistert of tegen zijn kar rijdt is gedaan voor u en moede niet meer binnenkomen. één van de vele regels van "Le Blue" is dat je geen witte kledij mag aanhebben, je moet een blanke huidskleur hebben en je mag niets dragen van Bickenbergs(of hoe je het ook schrijft).
. Ik dacht dat ik al alles had gehoord, niet dus. Waar halen ze het uit :doh:Piejie zei:Bwa, met die maatregel zou ik toch kunnen leven![]()
ivar zei:Vraag me af of het fake is. Diene buitenwipper is echt geen sprietje hoor. Overdag doet hij niets anders dan fitnessen en boksen en 's avonds staat hij daar. Het zou me ook verwonderen moest hij willen meewerken aan zo'n filmke. Ik heb hem al genoeg bezig gezien. Vanaf dat je niet naar hem luistert of tegen zijn kar rijdt is gedaan voor u en moede niet meer binnenkomen. één van de vele regels van "Le Bleu" is dat je geen witte kledij mag aanhebben, je moet een blanke huidskleur hebben en je mag niets dragen van Bickenbergs(of hoe je het ook schrijft).
. Als ge die portier uit da filmpke iets of wa kent, is da de max van ne peet. Soms wel keer een vijs los, maar das gwn lachen. En nogmaals, da filmpke is overduidelijk fake.ivar zei:Vraag me af of het fake is. Diene buitenwipper is echt geen sprietje hoor. Overdag doet hij niets anders dan fitnessen en boksen en 's avonds staat hij daar. Het zou me ook verwonderen moest hij willen meewerken aan zo'n filmke. Ik heb hem al genoeg bezig gezien. Vanaf dat je niet naar hem luistert of tegen zijn kar rijdt is gedaan voor u en moede niet meer binnenkomen. één van de vele regels van "Le Bleu" is dat je geen witte kledij mag aanhebben, je moet een blanke huidskleur hebben en je mag niets dragen van Bickenbergs(of hoe je het ook schrijft).
Piejie zei:Bwa, met die maatregel zou ik toch kunnen leven![]()
per slot van rekening wil je toch niet strijden/discussiëren om daar binnen te mogen? ik wil er zelfs niet meer binnengaan 

Jack Malibu zei:zijn er zo nog mensen die het schijt krijgen van al dat egoistisch gedoe van ons belgen?
eerst met buitenlanders, nu al per provinci, straks steden en gemeentes >_>

Dots zei:toch, kzou het soms niet erg vinden als ze is wat "niet belgen" weigeren aan de ingang van discotheken.

