Moloch
Legacy Member
heb al wat rondgekeken op den site, niet echt veel gevonden qua prijzen en tarieven, op tforum hier al gevonden dat het het eerste jaar 0€ is en het tweede 10€, en thats it
als ge iets koopt op een buitenlandse site bvb den usa; word $ auto naar € omgezet correct? en is dat een vast tarief? bvb als de koers schommelt zal het dan goedkoper/duurder zijn? en als ge iets betaald met visa, moet ge dan nog een extra tarief betalen voor de verrichting zelf? of is dat alleen als ge geld gaat afhalen?
dus visa haalt gewoon het geld af u rekening als ge iets betaald? das geen extra rekening die loopt?
alle hulp is welkom
als ge iets koopt op een buitenlandse site bvb den usa; word $ auto naar € omgezet correct? en is dat een vast tarief? bvb als de koers schommelt zal het dan goedkoper/duurder zijn? en als ge iets betaald met visa, moet ge dan nog een extra tarief betalen voor de verrichting zelf? of is dat alleen als ge geld gaat afhalen?
dus visa haalt gewoon het geld af u rekening als ge iets betaald? das geen extra rekening die loopt?
alle hulp is welkom


ofwel een percentage (5% of 10%) van het bedrag dat je opgebruikt hebt.
.