Archief - Vervelen met nieuwjaar...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kr15t0f

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Nieuwjaar aka het hoogtepunt van kuddementaliteit en massahysterie.

100% mee akoord. Als ge wilt feesten feest ge toch zeker, waarom zou nieuwjaar/kersmis/verjaardagen ofzo speciaal zijn. Voor mij is nieuwjaar een dag gelijk een ander, en als da een weekdag is is da vroeg slapen. Vrijdag met maten weggaan of gelijk nu een zaterdag thuisblijven en filmkes zien tot kot in de nacht. Iedere dag is nieuwjaar btw, want het duurt nog een jaar todat dezelfde dag nog eens gaat komen, dus leeft er ook naar.

omfg

Legacy Member
pff kzit hier ook gezellig alleen ( :sad: ) bij mn nonkel & tante in veurne..
mn broer is al lang weg, en mn neef & nicht zijn ook al weg.. ze zijn 2-3 jaar ouder, ik ben 15.
Bijna al mn maten mogen weg, maar ik moest weer mee :(

gravendelver

Legacy Member
ik heb de vrijheid een beetje om zelf te kiezen, maar ik combineer gewoon. Kben juist terug van te eten bij de familie, ben nu op mijn kot en verwacht volk voor sebiet, daar nieuwjaar mee vieren en daarna met wie goesting heeft om mee te gaan naar muzzic.

Trouwens iedereen kiest toch zelf wat hij wil doen, als ge graag met vrienden of familie thuis blijft kan da ook gezellig zijn (ge kunt u daar immers ook goe zat drinken voor de liefhebbers :D)

thugangel

Legacy Member
:) tralala, ik zit hier ook gewoon thuis? ( windooz 98 aant installe op oude pc etc etc.. the usual kuiswerk op 't pc dus.. ) :)
hf allemaal :p :).

edit.

straks komt familie, dan wa vuurwerk, .. , Eten..., Echtgenote bellen, .. etc etc :)

edit2: om toch wat ontopic t reageren.

zoals sommigen al hebben vermeld..
Als ge 15zijt betekent het toch niet dat je zowiezo mag weggaan. Er zullen wel meer thuis zitten omdat ze niet wegmogen (op 15jarige leeftijd :) )

gravendelver

Legacy Member
kr15t0f zei:
100% mee akoord. Als ge wilt feesten feest ge toch zeker, waarom zou nieuwjaar/kersmis/verjaardagen ofzo speciaal zijn. Voor mij is nieuwjaar een dag gelijk een ander, en als da een weekdag is is da vroeg slapen. Vrijdag met maten weggaan of gelijk nu een zaterdag thuisblijven en filmkes zien tot kot in de nacht. Iedere dag is nieuwjaar btw, want het duurt nog een jaar todat dezelfde dag nog eens gaat komen, dus leeft er ook naar.


met het deel van uitgaan enzo ben ek hiermee volledig akkoord, uitgaan kan je altijd doen. Maar meeste mensen gaan toch het nieuwe jaar in met vrienden, familie,.. ofzo? Bedoel het is mss een beetje een cliché maar je moet niet alle clichées de wereld uitjagen, ze zijn er om ons te amuseren en voor de zaken om er geld mee te verdienen (iedereen blij?) :D

Bart Religion

Legacy Member
Ik ga straks toch ook es weg, net gedaan met eten nu en kzit op mijn kamer wat te chillen omdat er beneden teveel rook naar zin hangt. Op mijn 15 had ik niet echt een uur met nieuwjaar wat resulteerde in een braaf 6u 's morgens :). Zal straks waarschijnlijk ook zoiets zijn.

Bubbling Zombie

Legacy Member
Irtimid2001 zei:
Kzou toch blijven proberen overtuigen om langer te mogen wegblijven zelle, ik heb nooit een uur gekregen als'k wegging (dus ook nu ni me nieuwjaar) en 't is ma best :) .
@Citrofenwick: zou'k dus totaal ni afkunnen da mijn ouders ook op dezelfde fuif zouden zitten.

two words: free booze

Howitzer

Legacy Member
kr15t0f zei:
100% mee akoord. Als ge wilt feesten feest ge toch zeker, waarom zou nieuwjaar/kersmis/verjaardagen ofzo speciaal zijn. Voor mij is nieuwjaar een dag gelijk een ander, en als da een weekdag is is da vroeg slapen. Vrijdag met maten weggaan of gelijk nu een zaterdag thuisblijven en filmkes zien tot kot in de nacht. Iedere dag is nieuwjaar btw, want het duurt nog een jaar todat dezelfde dag nog eens gaat komen, dus leeft er ook naar.

Zalige comment :rofl:

WeeD@Ubernoob

Legacy Member
IK ben ook 15 en rond half 12 vertrek ik na ne maat van mne broer wat ook mne maat en, en gaan we daar get drinke en smore en danzo wanneer het tijd wordt, kom ik treg naar huis :D om echt weg te gaan had ik niet veel goesting sinds het mich te duur wordt en het nu overal hier boemvol zit :D

Blue-Bora

Legacy Member
En ik ga nu slapen se :s

Morgen vroeg uit menne nest om te gaan werken.....

Bloob

Legacy Member
nieuwjaar is overrated, nen dag gelijk nen andere is da voor mij !

Mr. SLASH

Legacy Member
Decade zei:
Denk da ge op 15 jaar me 3u al heel tevreden moogt zijn, stoere jongen :ironic:


tjeezes klein kind , lees deftig , ziede dat ik met mijn pa mee was .

en als ge da belachelijk vind uw probleem , ik mocht op mijn 16de uitgaan tot welk uur ik wou , en als gij da stoer vind , heel tof voor u eh jongen

ik zeg hier enkel hoe het bij mij thuis is en gij zult wel verontwaardigd zijn omda gij altijd om 1 uur in uw bedje moest prob.

messiah´

Legacy Member
Teh_Patriot zei:
Kerels, no offense eh, maar blijft toch nie thuis op oudejaarsavond .. Of is de nieuwe rage ?

Ga eens een pintje pakken met de vrienden/vriendinnen ( als ge die al hebt off course ) .. Thuis blijven is nie goed voor het sociaal leven, en mensen die "alleen" zijn en of blijven sterven vroeger ..
Ja man, gij zijt wel belachelijk ze maat.

Sommige mensen hebben geen behoefte aan café's, pintjes, fucking klotefuiven met dezelfde muziek tot vervelens toe. Mensen, die liever niet meedoen aan die platte commercie die nieuwjaar heet, zijn niet per sé asociaal of hebben geen 'sociaal leven'. Debiel maat. :/

MyDyingBride

Legacy Member
Teh_Patriot zei:
Kerels, no offense eh, maar blijft toch nie thuis op oudejaarsavond .. Of is de nieuwe rage ?

Ga eens een pintje pakken met de vrienden/vriendinnen ( als ge die al hebt off course ) .. Thuis blijven is nie goed voor het sociaal leven, en mensen die "alleen" zijn en of blijven sterven vroeger ..

@ Threadstarter, ik zou me eerlijk gezegd nie zoveel aantrekken van de ouders .. Nuja, ik ken uw ouders niet maar ik ken mijn ma wel, het voordeel da mijn ma mij goe vertrouwd is dak nooit een uur heb, ik blijf weg tot wanneer dak da zelf wil .. Nuja, da ge op 15 jaar die vrijheid nie gaat krijgen, kannek goe verstaan, maar tot net na 12 uur wegblijven op oudejaarsavond ? Are they joking or something ..
Man, you're so stupid :rofl:

FORZA M

Legacy Member
Ik zit momenteel ook thuis bij mijn ouders. Nieuwjaar kan me sowieso al weinig schelen, en het grote deel van mijn maten woont zo'n 25Km van mij af. Die gaan dan ook nog eens allemaal naar een fuif op zo'n 10Km van hen af, en ik heb met dit weer, en deze wegtoestand geen zin om vandaag 35Km met de brommer (of de fiets godbetert) naar ginder te rijden, en diezelfde weg morgenvroeg/middag nog eens af te leggen met ne benevelde kop. Nee, dan zie ik nu wel schoon me de mama en de papa naart swingpaleis (spele ze da ni altij me oudjaar?), en dan geef ik dinsdag (als de ouders op citytrip zijn) thuis wel een feestje (lees: eindejaarscenten verbrassen aan sterke drank) bij mij thuis.

the boogyman

Legacy Member
Voor mij is nieuwjaarsavond ne gewone avond tbh...Morgen bij mijn familie langs gaan,fretten en that's it... :) Nu nog wa dvd'kes bekijken en gaan maffen;geen nood om mij met de meerderheid te laten meeslepen... :applause: Eerlijk gezegd blijf'k ook thuis omdat er hier in de buurt nie echt iets te doen is en ik nie naar ne discotheek ga rijden om er bij te horen... :sop:

Skullbasher_31

Legacy Member
Brambo^ zei:
nieuwjaar is overrated, nen dag gelijk nen andere is da voor mij !
vin ik ook:)

nog 5min en tis 2006:p
associaal maar kom
tis nen overcommercieelde boel:doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan