Archief - Verschieten?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a242050

Legacy Member
Eerst en vooral: ik weet niet of mijn onderwerp hier wel juist staat, dus niet whinen als het niet zo is :p.
Ok, nu het probleem:
Sinds kort (2 weken) ofzo, verschiet ik elke keer als iemand binnenkomt in mijn kamer of als ik nu ergens binnenga en er staat iemand binnen :p.
Dit is wel héél ambetant :p.
En verschieten, 't is echt wel overdreven, 't is niet gewoon verschieten :p.
Iemand een idee hoe dit komt?
Ik heb toch geen slecht geweten, denk ik ? :confused:
Grtz,
Jelle

ClayDavis

Legacy Member
trek et u ni aan, ik verschiet altijd als ze op menne schouder tikken, soms zelf als ze me zeggen "ik ga nu op uwe schouder tikken" tot groot jolijt van mijn maten natuurlijk :(

Time

Legacy Member
Zou ik ook wel eens willen weten, heb daar al gans mijn leven last van. Ik kan van het minste een gat in de lucht springen.:x

Catscratch

Legacy Member
Ik verschiet constant .... de grootste reden waarom ik nooit een spookhuis doe op een kermis! Zelfs op't werk hebben ze het al door ... zit ge zo rustig te programmeren, sluipen ze naar u toe achter uwen rug en vlak naast uw oor *knip* me hun vingers. En dan springen we bijna tegen de plafond.

J3rry

Legacy Member
Time^- zei:
Zou ik ook wel eens willen weten, heb daar al gans mijn leven last van. Ik kan van het minste een gat in de lucht springen.:x

zolang ge maar geen gat in de ozonlaag springt :p

OT, ik denk gewoon dat da ligt aan gebrek aan rust
da ge dan op u gemak wilt zijn, rustig tv kijken of computeren,een boek lezen etc...
en dat ge verschiet omdat het storend is

a242050

Legacy Member
Nja, maar da's pas vanaf 2 weken geleden.
Kan dat door teveel cola te drinken? :p
Nu het examens zijn drink ik wel 2 liter cola per dag, vooral 's avonds om wakker te kunnen blijven om te studeren.
En ja door die examens slaap ik ook niet zo veel.
Het zal daar wel aan liggen, hopelijk na morgen, mijn laatste examen, is het gedaan :p.

ElBramo

Legacy Member
Ik verschiet praktisch nooit :| Enkel als ik mij erop voorbereid dat er mogelijks een schrikeffect komt (vb in een film) Maar voor de rest, als er iemand plots opduikt, verschiet ik zelden.

deathsythe

Legacy Member
bekijk horrormovies met home cinema, zet alles vollenbak, of tzelfde kunde doen me horrorgames, geluid serieus hoog zette,en alles donker maken, dan moeje der wel tegen bestand geraken, of kijk naar die filmkes waar ge serieus van verschiet :d

Massis

Legacy Member
a242050 zei:
Nja, maar da's pas vanaf 2 weken geleden.
Kan dat door teveel cola te drinken? :p
Nu het examens zijn drink ik wel 2 liter cola per dag, vooral 's avonds om wakker te kunnen blijven om te studeren.
En ja door die examens slaap ik ook niet zo veel.
Het zal daar wel aan liggen, hopelijk na morgen, mijn laatste examen, is het gedaan :p.

overdosis suiker en caffeïne, zou goed kunnen...

a242050

Legacy Member
w00tw00t zei:
en 2 liter cola per dag? hoe ongezond is da wel nie

Ja, maar 't is uitzonderlijk.
Normaal zou ik da nooit doen, maar nu me die examens, ik begin pas laat, rond 23.00 enzo... En ja ik moet wakker blijven eh :p
Normaal drink ik mss 2liter cola per maand :p.

Gromme

Legacy Member
Als je met 4 in een auto zit en je rijd over de autostrade en één iemand is aan het slapen. Ineens op je rem gaan staan (nu ook niet overdreven en niet op alle momenten) en met 3 keihard roepen, die slaapt zal snel wakker zijn meestal nog met grappige bewegingen en uitroepen tot gevolg.

Shyheim

Legacy Member
kheb da vantijd alsk mij doodmoe voel
dan kannek verschieten vant minste

128MB

Legacy Member
Men pa die verschrikt zich al als ik gewoon geeuw of men neus snuit:rofl:

Gromme zei:
Als je met 4 in een auto zit en je rijd over de autostrade en één iemand is aan het slapen. Ineens op je rem gaan staan (nu ook niet overdreven en niet op alle momenten) en met 3 keihard roepen, die slaapt zal snel wakker zijn meestal nog met grappige bewegingen en uitroepen tot gevolg.

'k heb zo es een filmpje gezien, ze deden da bij eene en die deed in zen broek :lol:

Catscratch

Legacy Member
deathsythe zei:
bekijk horrormovies met home cinema, zet alles vollenbak, of tzelfde kunde doen me horrorgames, geluid serieus hoog zette,en alles donker maken, dan moeje der wel tegen bestand geraken, of kijk naar die filmkes waar ge serieus van verschiet :d

Kunde geloven dat ik Alien vs Predator I & II nooit heb uitgespeeld met de mariniers? De Aliens waren altijd m'n eerste keuze ;)

ElBramo

Legacy Member
a242050 zei:
Ja, maar 't is uitzonderlijk.
Normaal zou ik da nooit doen, maar nu me die examens, ik begin pas laat, rond 23.00 enzo... En ja ik moet wakker blijven eh :p
Normaal drink ik mss 2liter cola per maand :p.
Als ge studeert onder invloed, dan moet ge ook uw examen afleggen onder invloed. Met cafeïne leren, is ook 'onder invloed' leren.
Dat is doordat uw geheugen andere dingen onthoudt dan enkel uw leerstof, ook de omgevingselementen en de staat waar uw lichaam zich in verkeerd op dat moment. Het is makkelijker om uw leerstof terug op te halen als ge onder diezelfde omstandigheden zitten. Dit is de reden waarom mensen black outs krijgen op examens als ze geleerd hebben onder invloed van peppillen :)

Men heeft daar experimenten over gedaan, waaronder een experiment waar men leerde onder water, en men dan boven water getest werd. En vice versa. Men scoorde behoorlijk lager wanneer men op 2 totaal verschillende locaties het examen aflegde en leerde.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan