Archief - uilen - sites? - informatie?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheAntropoid

Legacy Member
Kweet niet waar ik die topic moet smijten maar kom

ik zoek een uil te kopen
kheb al eens gecheckt op 2dehands sites maar ik koop hem liever van een winkelzaak

iemand een paar adreskes en tips voor me?

budget is ongeveer 250 E voor de uil ;)

groeten

Gentille

Legacy Member
Ik zoek een uil te kopen? op een tweedehands site? :wtf:

EDIT: je bedoeld mess opgezette uilen :p

TheAntropoid

Legacy Member
ik bedoel levende etende shit on your head uilen
geen opgezetten natuurlijk dat is voor ouwe zakken

2dehands sites biedden veel uilen te koop zin; mensen die der zelf mee kweken

maar ik zoek liever een handelszaak die ze verkoopt

Gentille

Legacy Member
Srry dat ik het vraag maar wat ben je in godsnaam met een uil? Zo een beest heeft toch veel ruimte nodig om rond te vliegen? Je moet toch een immense volieré hebben voor zo'n beest?

TheAntropoid

Legacy Member
dat heb ik dus ..
en nu enkel maar hulpvolle replys pls

Massis

Legacy Member
koop zo'n dier toch niet online, ga naar een kweker en koop het daar... doet ge het niet voor het welzijn van het dier, doe het dan voor uzelf want ge weet nooit wat ge krijgt ...

^^pathfinder^^

Legacy Member
gentille zei:
Srry dat ik het vraag maar wat ben je in godsnaam met een uil? Zo een beest heeft toch veel ruimte nodig om rond te vliegen? Je moet toch een immense volieré hebben voor zo'n beest?

Ik heb eens gelezen dat na de Harry Potter filmen er een enorme vraag naar uilen was.

Fighting Hobbit

Legacy Member
Ik ben niet zeker, maar heb je tegenwoordig geen valkeniersdiploma nodig om zo'n diertje te mogen hebben? Ik kende vroeger een deel valkeniers, en heb daar eens iets over opgevangen. Waar je ze koopt weet ik eigenlijk niet, maar er zijn zeker kwekers en misschien ook wel valkeniers die deze diertjes kweken en dan verkopen. In elk geval, als je zo iemand kent kan je het daar best aan vragen, die zullen je sowieso betere uitleg kunnen geven.

TheAntropoid

Legacy Member
seg gaia fanatiekelingen
die dieren mag je thuis houden

ik ga dat wel niet mishandelen zin

Stimpy

Legacy Member
TheAntropoid zei:
seg gaia fanatiekelingen
die dieren mag je thuis houden

ik ga dat wel niet mishandelen zin

ge gaat wss meer positieve feedback krijgen als ge effectief kunt aantonen da ge weet waar ge mee bezig zijt, da ge een voliere van 1000m³ hebt, en dat ge het ni doet om op te vallen bij andere mensen of de speciale uit te hangen.

waarom wilt ge de uil eigelijk? is da nu een droom ofzo van, wow, kwil een uil .. das echt iets dak doodgraag wil ?
mja kben persoonlijk ni zo voor het opsluiten van vliegvogels, die moete kunne vliegen ..

Ali_

Legacy Member
toch erg dat er altijd mensen meteen moeten beginnen zagen, die man vraagt wat hulp en de meesten komen hier even kakken op het feit dat hij een uil wilt. wat is daar nu zo vreemd aan? persoonlijk zou ik niets liever dan uilen of valken of andere prachtige vogels hebben, maar ik vind niet dat ik daar de plaats voor heb. als je echt van vogels houdt dan zal je wel rekening houden met het feit dat je die niet in een kooi zal opsluiten (hoop ik althans)

Stimpy

Legacy Member
als ge die zo prachtig vindt ga ze dan bewonderen in de natuur en trek er zelf op uit met verrekijker en kweeni wa ge nog nodig hebt
tkost mss meer moeite, ma als het dan toch zo een passie is, zal dat geen probleem zijn om te doen

Ali_

Legacy Member
Stimpy zei:
als ge die zo prachtig vindt ga ze dan bewonderen in de natuur en trek er zelf op uit met verrekijker en kweeni wa ge nog nodig hebt
tkost mss meer moeite, ma als het dan toch zo een passie is, zal dat geen probleem zijn om te doen

ik zal da ook met alle plezier doen :)

Pol

Legacy Member
Ali_ zei:
toch erg dat er altijd mensen meteen moeten beginnen zagen, die man vraagt wat hulp en de meesten komen hier even kakken op het feit dat hij een uil wilt. wat is daar nu zo vreemd aan? persoonlijk zou ik niets liever dan uilen of valken of andere prachtige vogels hebben, maar ik vind niet dat ik daar de plaats voor heb. als je echt van vogels houdt dan zal je wel rekening houden met het feit dat je die niet in een kooi zal opsluiten (hoop ik althans)

Als em zo graag een prachtige uil wil hebben, zou hij dan niet beter informatie opnemen met BEVOEGDE instanties die daar iets van weten, ne deftige kweker ofzo. Vragen waar ge een uil kunt kopen op een gamesforum is precies zoals vragen waar de condooms liggen in een klooster.

Als ge zo'n topics opent dan verdient ge het om zagen aan uw kop te hebben.

Ali_

Legacy Member
Poltje zei:
Als em zo graag een prachtige uil wil hebben, zou hij dan niet beter informatie opnemen met BEVOEGDE instanties die daar iets van weten, ne deftige kweker ofzo. Vragen waar ge een uil kunt kopen op een gamesforum is precies zoals vragen waar de condooms liggen in een klooster.

Als ge zo'n topics opent dan verdient ge het om zagen aan uw kop te hebben.

voor de laatste keer dat ik dit ga zeggen hé, maar dit is het algemene deel van het 'gamesforum' dus hier wordt over andere zaken dan over games gepraat, er zitten hier zelfs mensen die helemaal niet zoveel games spelen. op algemeen en actualiteit, sport en wetenschap kunt ge over andere dingen praten. en hij vraagt dus ook naar sites met bevoegde instanties ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan