Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gentille zei:Srry dat ik het vraag maar wat ben je in godsnaam met een uil? Zo een beest heeft toch veel ruimte nodig om rond te vliegen? Je moet toch een immense volieré hebben voor zo'n beest?
TheAntropoid zei:seg gaia fanatiekelingen
die dieren mag je thuis houden
ik ga dat wel niet mishandelen zin
Stimpy zei:als ge die zo prachtig vindt ga ze dan bewonderen in de natuur en trek er zelf op uit met verrekijker en kweeni wa ge nog nodig hebt
tkost mss meer moeite, ma als het dan toch zo een passie is, zal dat geen probleem zijn om te doen

Ali_ zei:toch erg dat er altijd mensen meteen moeten beginnen zagen, die man vraagt wat hulp en de meesten komen hier even kakken op het feit dat hij een uil wilt. wat is daar nu zo vreemd aan? persoonlijk zou ik niets liever dan uilen of valken of andere prachtige vogels hebben, maar ik vind niet dat ik daar de plaats voor heb. als je echt van vogels houdt dan zal je wel rekening houden met het feit dat je die niet in een kooi zal opsluiten (hoop ik althans)
Poltje zei:Als em zo graag een prachtige uil wil hebben, zou hij dan niet beter informatie opnemen met BEVOEGDE instanties die daar iets van weten, ne deftige kweker ofzo. Vragen waar ge een uil kunt kopen op een gamesforum is precies zoals vragen waar de condooms liggen in een klooster.
Als ge zo'n topics opent dan verdient ge het om zagen aan uw kop te hebben.
