Wover
Legacy Member
you got to be kiddingsatanreleased zei:ej em was de max waneer is deel 2 ????????en over welke docu hebben jullie het dan nog ????????

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
you got to be kiddingsatanreleased zei:ej em was de max waneer is deel 2 ????????en over welke docu hebben jullie het dan nog ????????

Die vraag begint al even ergerlijk te worden als de klassieker "Wat is de beste videokaart voor €200?"...satanreleased zei:ej em was de max waneer is deel 2 ????????en over welke docu hebben jullie het dan nog ????????

Dillyracer zei:Maar als die nog is uitgebarsten is geweest, hoe komt dan dat toen de wereld niet "verging" ?

jah 125 kubieke kilometer in de simulatie => pc valt uitdakantochnie zei:Wow, die laatste simulatie was wel indrukwekkend...

Gamerke 1988 zei:hij was goed! volgende week zeker kijken!
Maar die vulkaan, is die er in het echt ook (en is ze dan werkelijk zo groot als men zegt in deze docudrama?)
of is ie iets groter en spectaculairder gemaakt voor de film?
gamerke is nie goe wakker vandaag, gamerke is pas om 2 uur in slaap gevallen en om 4 uur nog is wakker geworden waarna hij nog maar 2 uurkes kon slapen en bijgevolg deze hele dag half aant slapen is.preske zei:*geeft aandachtpillekes aan gamerke*

mja, gamerke is lui vandaagpreske zei:dat is gebasseerd op ware feiten (op die zoveel kubieke km na mss), is hier meermaals gezegd geweest.


BraveHeart zei:We zijn er bij, we gaan er binnen de komende jaren eraan, hebt ge die docu op Canvas ook gezien ?
<< Ja, de wereld vergaat, dat zijden ze de vorige keer ook al.
Ik kan de tel niet meer bijhouden hoeveel keer de wereld is vergaan, het verbaast mij dat we hier nog rondlopen, herinner je de millenum ramp nog ?

of in de tussentijds kunnen we al plunderenDieleman_F zei:gwn wachten![]()

pff gullie zijt veel te seriues en ik ben veel te moe vandaagdakantochnie zei:@Gamerke 1988: Zwam staat ergens vanonder op het forum he.![]()
ad:Maar ik niet, en ik zou niet graag deze thread closen omdat er alleen maar in gezwammed wordt.Gamerke 1988 zei:pff gullie zijt veel te seriues en ik ben veel te moe vandaagad:
dakantochnie zei:Maar ik niet, en ik zou niet graag deze thread closen omdat er alleen maar in gezwammed wordt.

Nee, want dit is best een interessante thread die gewoon hier hoort.31337 zei:move ze dan naar zwammeuh![]()

dakantochnie zei:Bovendien mogen we moven naar overal, behalve naar zwam.![]()