THE JOKER SS
Legacy Member
omdat we over freaky ervaringen spreken , wou ik toch even die van mij delen .
paar jaar geleden ging het met de gezondheid van men grootmoeder zeer slecht , en lag op palleatieve(spelling ?) zorgen , zat thuis en ging naar de keuken wanneer ik opeens een enkele ademtrek hoorde , ik dacht zo van "ok teveel spellekes zitten spelen , sebiet es slapen" , wanneer 5 min later mijn moeder een SMSje stuurt dat men grootmoeder overleden was .
een week of 3 geleden zat ik met mijne maat op cafe ( hij was chauffeur ) en we pakke beide wat pinten , and terwijk ik naar het dartsbord kijk krijg ik opeens zone flash waarin ik door iemand zijn ogen zie die met de wagen rijd en opeens zijn stuur naar links trekt..... dacht weeral zo van "ok tijd om te stoppe mee drinken" en ik zeg tege mijne maat van ook te stoppe mee drinken want ik had zo een slecht voorgevoel . 6 uur later ik kom thuis , kom ik te weten dat mijn broer een ongeval had met de wagen en overkop ging toen hij links moest uitwijken voor een wagen die voor hem de baan opreed , maar geen zorgen hij heeft niets
.
voor de rest is het zo terwijl we gewoon in woonkamer wat tv zijn aan het zien , de foto van men groot moeder omvalt , of haar pop van de kast valt , we hebben eens getest door het terug recht te zetten een er dan eens tegen te duwen of het gemakkelijk zou omvallen , wat niet het geval was .
al bij al vind ik dat het meeste op het net wel zever is , misschien is er meer dan we weten maar ik maak me der niet echt druk in en accepteer die dingen
paar jaar geleden ging het met de gezondheid van men grootmoeder zeer slecht , en lag op palleatieve(spelling ?) zorgen , zat thuis en ging naar de keuken wanneer ik opeens een enkele ademtrek hoorde , ik dacht zo van "ok teveel spellekes zitten spelen , sebiet es slapen" , wanneer 5 min later mijn moeder een SMSje stuurt dat men grootmoeder overleden was .
een week of 3 geleden zat ik met mijne maat op cafe ( hij was chauffeur ) en we pakke beide wat pinten , and terwijk ik naar het dartsbord kijk krijg ik opeens zone flash waarin ik door iemand zijn ogen zie die met de wagen rijd en opeens zijn stuur naar links trekt..... dacht weeral zo van "ok tijd om te stoppe mee drinken" en ik zeg tege mijne maat van ook te stoppe mee drinken want ik had zo een slecht voorgevoel . 6 uur later ik kom thuis , kom ik te weten dat mijn broer een ongeval had met de wagen en overkop ging toen hij links moest uitwijken voor een wagen die voor hem de baan opreed , maar geen zorgen hij heeft niets
.voor de rest is het zo terwijl we gewoon in woonkamer wat tv zijn aan het zien , de foto van men groot moeder omvalt , of haar pop van de kast valt , we hebben eens getest door het terug recht te zetten een er dan eens tegen te duwen of het gemakkelijk zou omvallen , wat niet het geval was .
al bij al vind ik dat het meeste op het net wel zever is , misschien is er meer dan we weten maar ik maak me der niet echt druk in en accepteer die dingen






...het zit em allemaal in het kopje..de menselijke geest is krachtig en wat verbeelding die op hol slaat doet je snel vreemde dingen zien of voelen...OF een simpele fysische verklaring waar we blijven naastkijken