Archief - Oog uit oogkas pakken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wouter_dc

Legacy Member
Ik weet dat er ook mensen in het Guinnes Book of Records staan die het kunnen zonder hun handen te gebruiken. Dacht dat het iets van 11mm was ofzo?
Ik denk dat het enige "ongezonde" is, dat hij zijn oog in da potje (of wa is da?) steekt. En dat oog zit er precies wel vrij hard ingedrukt.

BAH inderdaad :p

chosen1

Legacy Member
wouter_dc zei:
Ik weet dat er ook mensen in het Guinnes Book of Records staan die het kunnen zonder hun handen te gebruiken. Dacht dat het iets van 11mm was ofzo?
Ik denk dat het enige "ongezonde" is, dat hij zijn oog in da potje (of wa is da?) steekt. En dat oog zit er precies wel vrij hard ingedrukt.

BAH inderdaad :p

idd is eens op guinnes book of records geweest!

gezond is het volgens mij toch zéker niet!

Catscratch

Legacy Member
Zuigden ze indertijd (of nu nog) met een LASIC operatie uw oog ook nie redelijk neig uit uw oogkassen? Zover dat uw zenuwen geen beeld meer zouden doorgeven .... not sure :)

Alleszins een oog is absoluut is niet zo fragiel als men denkt ... bij mij hebben ze m'n oogvocht zelfs al vervangen vorig jaar ;)

Candyman66

Legacy Member
2-3 jaar geleden naar Rome geweest en ook een gast tegengekomen snachts die hetzelfde deed. Dat was effe van: wtf !?? :eek:

wouter_dc

Legacy Member
chosen1 zei:
idd is eens op guinnes book of records geweest!

gezond is het volgens mij toch zéker niet!
Uit interesse terug even opgezocht :)

Furthest Eyeball Popper
Kim Goodman of Chicago, Illinois, USA, can pop her eyeballs to a protrusion of 11 mm. (0.43 in) beyond her eye sockets. Her eyes were measured on the set of the television show Guinness World Records: Primetime on June 13, 1998.
http://www.guinnessworldrecords.com/content_pages/record.asp?recordid=52680

EternalSilence

Legacy Member
Hollow zei:
Ne maat van mij eeft mij een filmke doorgestuurt waarop ge kunt zien hoe ne kerel zijn oog echt neig ver uit zijn oogkas pakt.
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=3196eyepopper.wmv

Nu vraag ik mij af, kan dit eigelijk wel, en is het niet schadelijk?
waarschuwing: tis nogal vrij goor, dus as ge ni tege da soort dingen kunt, niet openen :p



ooo kerel da kan toch nie gezond zijn voor u oog alleszins
denk wel dat dit schadelijk kan zijn.. zeker als die dat veel doet.

:x ge moet u daar maar eens mee bezig houden :doh:

SilentSpring

Legacy Member
lol, ben just da filmke aan't bekijken, kom't m'n klein broertje slaapwel zeggen:p
Dien gaat nachtmerries emmen:evil:

wlibaers

Legacy Member
wouter_dc zei:
Ik weet dat er ook mensen in het Guinnes Book of Records staan die het kunnen zonder hun handen te gebruiken. Dacht dat het iets van 11mm was ofzo?
Ik denk dat het enige "ongezonde" is, dat hij zijn oog in da potje (of wa is da?) steekt. En dat oog zit er precies wel vrij hard ingedrukt.

BAH inderdaad :p

Stel je voor dat hij het niet meer los krijgt :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan