Makwaak
Legacy Member
Hallo,
vrijdag rond 11 uur was ik aant het rondrijden in Mechelen met mijn brommer,
maar er was een onafgewerkte straat juist aan een bocht (dus de straat was volledig afgewerkt juist aan die bocht niet: dus daar lage zo zand en steentjes,...). natuurlijk rijd ik daar voorbij en schuif ik onderuit met mijn brommer.
die plaats was amper verlicht en het stond NIET aangeduid dat ze aan die straat nog aan het werken waren (als ze dat van plan waren
).
het gevolg: mijn linkerarm vol schaafwonden, men bekken en schouder geschaafd, en men knie moest genaaid worden ...
ik post dit hier niet om medelijden te krijgen
,
maar om te vragen of het mogelijk is eventueel een klacht in te dienen tegen het stad? want het stond absoluut niet aangeduid.
Suggesties?
grtz
vrijdag rond 11 uur was ik aant het rondrijden in Mechelen met mijn brommer,
maar er was een onafgewerkte straat juist aan een bocht (dus de straat was volledig afgewerkt juist aan die bocht niet: dus daar lage zo zand en steentjes,...). natuurlijk rijd ik daar voorbij en schuif ik onderuit met mijn brommer.
die plaats was amper verlicht en het stond NIET aangeduid dat ze aan die straat nog aan het werken waren (als ze dat van plan waren
).het gevolg: mijn linkerarm vol schaafwonden, men bekken en schouder geschaafd, en men knie moest genaaid worden ...
ik post dit hier niet om medelijden te krijgen
,maar om te vragen of het mogelijk is eventueel een klacht in te dienen tegen het stad? want het stond absoluut niet aangeduid.
Suggesties?
grtz

)
))
