Archief - Onder hypnose bij de tandarts...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flipkikker

Legacy Member
ik klaagde vroeger ook van die spuitjes in je tandvlees enzo
ge zegt dage 3 jaar een beugel hebt:
een paar spuitjes in uw hoofd (op uw schedel dus) doen toch net iets meer zeer hebk overlaatst mogen ondervinden :-\
ik heb mijn beugel 5 jaar gehad, nadat ik een operatie aan mijn gehemelte had (7 spuitjes in men gehemelte en daarna de chirurg zien snijden in je mond...)

tandarts valt echt wel mee zu :p
gewoon 1 zoeken die voorzichtig met je omgaat en bvb zo'n koud doekje voor het spuitje gebruikt etc...

ElBramo

Legacy Member
Onder verdoving tanden laten trekken geeft een raar gevoel. Ge hoort uw tand zo kraken enal... Bah, liever niet meer ze :)

DGEN

Legacy Member
ElBramo zei:
Onder verdoving tanden laten trekken geeft een raar gevoel. Ge hoort uw tand zo kraken enal... Bah, liever niet meer ze :)
iop
dat had ik toen ik 4 kiezen moest laten trekken...volwassen dan eh :/
om nog maar te zwijgen van het gekraak EN de gelaatsuitdrukking die de tandarts maakt op het moment van het trekken :s

daarnaast had ik nog 2 verstandskiezen moeten laten trekken...gelukkig onder narcose :x

MCDS

Legacy Member
Kost het veel? want ik denk dat ik binnekort probbie ga hebbe met wijsheidtandjes

Brazuca

Legacy Member
Heb mijn wijsheidstanden laten trekken en nooit meer. Ge voelt u neusbeen mee naar beneden getrokken worden door de tandwortels. Om daarna de rest van den dag vreselijke pijn te lijden.

Preske

Legacy Member
zijde gijle nu eens allemaal een bende pussies zeg...

als ge ne deftige tandarts hebt voelt ge daar niets van. (tenzij ge natuurlijk een immuniteit hebt tegen zulke middelkes)

De mijne neemt een watje en spuit er eerst wat verdoving op, en legt dat dan op de plaats waar ze moet werken. Na paar minutjes neemt ze da weg en zet ze een spuit.

Op dit moment is enkel de smaak die ge dan hebt het vervelendst.

Wijsheidstand laten trekken? geen pijn gehad of wat dan ook. veel gewroet en getrek gevoeld ja, ma geen pijn.

ik denk trouwens niet dat ge als ge dat onder hypnose laat doen, ge gaat trekken van de ziekenkas. En da zal wel een extra noot kosten.

Killer Queen

Legacy Member
Voor ik mn wijsheidstanden had laten trekken had ik helemaal geen angst van artsen of spuitjes, maar nadien ... :/
angst is een groot woord maar allez

ik heb ze in twee keer laten weghalen (2x2)
de eerste keer vond ik dat die mensen echt heel onprofessioneel te werk gingen
was totaal niet op mn gemak, ze vertelden me totaal niet wat er gebeurde
(dat heb ik wel graag dat ze zo zeggen wat ze doen en waarom)
ik was slecht verdoofd, ze hebben nog drie keer bijgeprikt denk ik
(roodharigen hebben naar het schijnt altijd meer verdoving nodig)
maar echt, dat dan zo niet willen geloven dat ik echt pijn had enzo

de tweede keer als ik terug moest gaan zat ik gewoon te bibberen
dat heb ik echt nog nooit voorgehad, vond dat zelf zo onnozel, maar ik kon er niets aan doen
effect van de vorige keer was wel duidelijk
dus hebben ze me een kalmeringsmiddeltje moeten geven : D
maar ik was dan echt zo nerveus dat ik daar pas 's avonds effect van had
(ik was net dronken, zag dubbel :p )

maar toch was ik blij dat ik er van af was, veel last gehad van m'n wijsheidstanden

bovendien, als ze bloed willen nemen bij mij
ik heb goed verborgen aders en als ze dan 5 keer moeten steken
dan steekt het op de duur ook wel tegen :sop:


maar vollledige narcose is ook een optie
maar een afspraak moet heel lang op voorhand gemaakt worden als ik me niet vergis
gebeurt dan ook eerder in ziekenhuizen

Brolpaq

Legacy Member
Bij mij spuiten ze niet in myn tandvlees, alleen een dikke spuit onderaan myn kaak naast myn achterste tanden en na ne minuut zijn die zo goed als gevoelloos :niceone:

dendaak

Legacy Member
Ja, over dat kraken van u 4 kiezen kan ik meespreken maar dat vind ik op zich allemaal niet erg, maar die verdoving man, bweik zo'n vies pappeke da der aan smeere me een oorstokje, en dan me zo'n 4 a 6 naalden in u tandvlees zitten en daan ff doodgaan van de zeer allez ("doodgaan") leuk is anders. Maar op het uittrekken zelf geen probleem;

grey-turtle

Legacy Member
coap zei:
haha pussy , in plaats u met die kwakzalverij bezig te houden zoude beter na den tandarts gaan. Ik haat ook spuitjes hoor maar da valt goe mee , ge zult zien ge ga zoveel schrik hebben dat het bovenal toch meeviel. Neem anders iemand mee u moeder bv om in haar hand te knijpen. Da dee ik vroeger altijd ^^

Hypnose is nochthans door de wetenschap aanvaard en werd al enkele keren gebruikt om operaties uit te voeren.

Moloch

Legacy Member
coap zei:
haha pussy , in plaats u met die kwakzalverij bezig te houden zoude beter na den tandarts gaan. Ik haat ook spuitjes hoor maar da valt goe mee , ge zult zien ge ga zoveel schrik hebben dat het bovenal toch meeviel. Neem anders iemand mee u moeder bv om in haar hand te knijpen. Da dee ik vroeger altijd ^^

tis juist de bedoeling dat ge u spieren NIET opspant als ze ne prik geven (tzal een pak minder zeer doen), ook lacht ge best nie omdat dan uwe ader van de druk er kan "uitspringen"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan