Fighting Hobbit
Legacy Member
Hi,
Een tijdje geleden vertelde een vriend van mij me iets dat me eigenlijk wel interesseerde. Het was iets over een soort ziekte, maar aangezien het nogal een flauwe plezante is ben ik niet zekr of het effectief waar is wat hij zei.
Het ging dus over mensen die men dood vond, maar ze hadden geen enkele duidelijke doodsoorzaak. Deze mensen waren binnenin blijkbaar "opgebrand" om het zo te zeggen. Het zou iets zijn dat heel zelden voorkomt en de wetenschap staat volledig voor een raadsel. Hij vertelde daarna ook van gevallen waar bijvoorbeeld enkel nog de benen van overbleven enzo (misschien beetje overdreven hoor).
Ik vond dit een heel interessant verhaal, maar ik wete niet of ik het moet geloven. Ik heb redenen om het misschien wel aan te nemen, maar toch twijfel ik omwille van de bron. Als deze "ziekte" of wat het ook is ehct bestaat, kan er iemand me dan meer over vertellen? Al is het maar enkel de naam die men eraan geeft. Voor alle duidelijkheid, het ging niet om moorden, niet om mensen die op een of andere manier ziek waren, het gebeurde gewoon spontaan, zonde renige reden.
edit: zie net de spelfout in de titel, sorry daarvoor... edit 2: nevermind, thx tremium
Een tijdje geleden vertelde een vriend van mij me iets dat me eigenlijk wel interesseerde. Het was iets over een soort ziekte, maar aangezien het nogal een flauwe plezante is ben ik niet zekr of het effectief waar is wat hij zei.
Het ging dus over mensen die men dood vond, maar ze hadden geen enkele duidelijke doodsoorzaak. Deze mensen waren binnenin blijkbaar "opgebrand" om het zo te zeggen. Het zou iets zijn dat heel zelden voorkomt en de wetenschap staat volledig voor een raadsel. Hij vertelde daarna ook van gevallen waar bijvoorbeeld enkel nog de benen van overbleven enzo (misschien beetje overdreven hoor).
Ik vond dit een heel interessant verhaal, maar ik wete niet of ik het moet geloven. Ik heb redenen om het misschien wel aan te nemen, maar toch twijfel ik omwille van de bron. Als deze "ziekte" of wat het ook is ehct bestaat, kan er iemand me dan meer over vertellen? Al is het maar enkel de naam die men eraan geeft. Voor alle duidelijkheid, het ging niet om moorden, niet om mensen die op een of andere manier ziek waren, het gebeurde gewoon spontaan, zonde renige reden.
edit: zie net de spelfout in de titel, sorry daarvoor... edit 2: nevermind, thx tremium

, is gewoon een gerucht, urban legend
.
. De blauwe vlam, het mysterieus stoppen van het vuur nabij de persoon, het valt allemaal te verklaren... Die reportage moet wel ergens te vinden zijn...