Archief - jouw mening over bepaalde game elementen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ExcaliburRudeon

Legacy Member
http://www.thesistools.com/?qid=38021&ln=ned

------------------------------------------------------------------------------------

Wij zijn studenten Communication & Multimedia Design te Leeuwarden.
Onze passie voor games heeft er voor gezorgd dat we zelf een game gaan ontwikkelen in het
kader van ons afstuderen. Dit in samenwerking met een Nederlandse ontwikkelaar.

Voordat we daadwerkelijk het spelconcept uitwerken en van start kunnen gaan met
het ontwikkelen van de game, doen we eerst een uitgebreid onderzoek naar allerlei factoren.
Hierbij kun je denken aan de mogelijkheden van de verschillende video game consoles en aan de
interesses van gamers. Hopelijk kunnen we hiermee een sterke basis neerzetten waaruit we een
interessante, originele game kunnen ontwikkelen.

We hebben een enquête opgesteld en verzoeken jullie om even de tijd te nemen deze in te vullen.
Het zal ongeveer 3 minuten van je tijd in beslag nemen, maar helpt ons enorm om een goed
algemeen beeld te vormen over de voorkeuren van gamers. Iets waar we veel waarde aan hechten.

Er zal gevraagd worden naar een naam of e-mail adres. Om anoniem te blijven kan je kiezen voor
een zelfbedachte naam.

Bij voorbaat dank voor je medewerking.
Rudy F. & Stefan K.

http://www.thesistools.com/?qid=38021&ln=ned

dr.salt

Legacy Member
zulke enquêtes vind je elke dag op het internet hoor, waarom niet gewoon daar de resultaten van verzamelen, kans is groot dat je een veel beter fundament gaat krijgen dan de resultaten van enkele Vlaamse fora.

Trouwens, als je een game ontwikkelt moet je maken wat je zelf leuk lijkt, de moeilijskte klant hoort in de eerste plaats de ontwikkelaar zelf te zijn :)

anywho veel succes !

ExcaliburRudeon

Legacy Member
Dank je dr.salt :)
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Feit is dat een enquête opstellen, afnemen en verwerken een verplicht onderdeel is voor ons om te kunnen afstuderen, waarom dan niet gelijk een enquête gaan houden die direct aansluit op ons afstudeerproject en die ons zeer nuttige info kan opleveren.
Bovendien is resultaten verzamelen van soortgelijke onderzoeken ook een verplicht onderdeel.

Wat er ook uit komt, we gaan nog steeds de game maken die we willen maken. Het is gewoon iets wat invloed kan hebben op bepaalde keuzes die we moeten maken.

dr.salt

Legacy Member
Ah ok da wist ik natuurlijk niet :p

dan ist idd gemakkelijk meegenomen :)

UnD3RD0G

Legacy Member
ingevuld, hopelijk helpt het jullie, hou ons zeker op de hoogte, ik ben benieuwd !

Latinos

Legacy Member
Ik hem hem ook ingevuld. Hou ons op de hoogte van jullie project aub :D

Goldrusher

Legacy Member
Ingevuld.

Een kleine moeite...betekent misschien een wereld van verschil. :)

dr.salt

Legacy Member
Goldrusher zei:
Ingevuld.

Een kleine moeite...betekent misschien een wereld van verschil. :)

in de spirit van Vermaelen's projects , heb ook ik even de tijd genomen deze enquête in te vullen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan