Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Delirium

Legacy Member
iamhollywood zei:
Pukkelpop :love:. Eindelijk nog eens een topaffiche :music:.

Ne maat van mij was al maanden aan't zagen om deze zomer eens een festivalleke te doen.
Nu ik de namen op pukkelpop zie, zou ik echt wel naar daar willen...en nu kan ik juist niet :cry:

6 string addict

Legacy Member
Iron Maiden op pp.

Langs de andere kant ook wel halve ergernis, daar ik ze liever op GMM had gezien, en omdat mijn kameraden wrs toch niet meegaan naar PP :(

demon326

Legacy Member
6 string addict zei:
Iron Maiden op pp.

Langs de andere kant ook wel halve ergernis, daar ik ze liever op GMM had gezien, en omdat mijn kameraden wrs toch niet meegaan naar PP :(

GMM paste niet binnen het tourschema, maar ze staan er volgendjaar wel, zeker van :applause:

6 string addict

Legacy Member
benny zei:
GMM paste niet binnen het tourschema, maar ze staan er volgendjaar wel, zeker van :applause:

Mja ik weet het, maar dat veranderd de zaak niet dat ik sowieso elk jaar op graspop rondloop, maar dat pukkelpop eerder een ik-ga-maar-1-dag-want-de-maten-vinden-er-niet-veel-aan-festival is geworden.

Ik vind het dus wel jammer.
Achja, dan hebk wel een reden om al zeker 1 dag naar pp te gaan :p

Plutus

Legacy Member
Pukkelpop ziet er anders wel nice uit. Natuurlijk zal er niemand meewillen, herexamens enzo :sleep:

Iemand

Legacy Member
sw1ss zei:
En dan zelf linken naar materiaal dat waarschijnlijk met auteursrechten beschermd is. Krijgt hij nu ook infractions? :ironic:
Krijg jij infractions voor het posten van een youtubelink met een song in? :)

tuesadorable

Legacy Member
6 string addict zei:
Iron Maiden op pp.

Langs de andere kant ook wel halve ergernis, daar ik ze liever op GMM had gezien, en omdat mijn kameraden wrs toch niet meegaan naar PP :(

Ja, ik heb nogal een nare ervaring met pkp vorig jaar gehad en had gezworen om niet meer te gaan maar... IRON MAAAAAAAIDEN. OMG OMG OMG. Vanmorgen wakker geworden met dat nieuws en echt, 't was een leuke ochtend.

6 string addict

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ja, ik heb nogal een nare ervaring met pkp vorig jaar gehad en had gezworen om niet meer te gaan maar... IRON MAAAAAAAIDEN. OMG OMG OMG. Vanmorgen wakker geworden met dat nieuws en echt, 't was een leuke ochtend.

Care to share?

tuesadorable

Legacy Member
Pubers die alles lieten rotten en dingen uit vuilniszakken haalden + hitte = stank. Die stank in combinatie met al dat gejoel van geile pubers en de hitte was er wat teveel aan denk ik.

't Was zo hard dat ik ben flauwgevallen in de wachtrij voor de douches, heel veel keren heb overgegeven terwijl ik normaal nooooit overgeef, op den EHBO heb gelegen... Ik ben één dag vroeger naar huis gegaan. Nog nooit zo ontgoocheld geweest in de mentaliteit van de gemiddelde pukkelpopganger (en ik ging al jaren).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan