Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baats

Legacy Member
Allstars zijn dan ook de beste schoenen ter wereld. Van kleren trek ik mij niks aan.

Troj

Legacy Member
Iemand zei:
5 jaar na de hype ook op de allstarskar gesprongen (h)
kzien er om op te eten uit

Ik heb pakweg een jaar geleden opnieuw zo'n Tigers gekocht, zegt die verkoopster echt gigantisch serieus: "die hype is wel al voorbij, hé", met zo'n gezicht alsof ik duidelijk geen idee heb waarmee ik bezig ben :p.

Ja, want da kan mij vooral iets schelen.

Karre

Legacy Member
All Stars zijn dan ook mooie schoenen die je op zo goed als bij alles kan dragen :). Ze zijn wel snel kapot in vergelijking met mijn vorige schoenen vind ik, al gaat mijn paar van nu al 8 maand mee, en dat kan je dan als een gelegenheid om eens een andere kleur te nemen van All Stars zien :p. Al vind ik mijn huidige, de navy blauw kleur, toch wel de mooiste.

Tibokio

Legacy Member
Karre zei:
All Stars zijn dan ook mooie schoenen die je op zo goed als bij alles kan dragen :). Ze zijn wel snel kapot in vergelijking met mijn vorige schoenen vind ik, al gaat mijn paar van nu al 8 maand mee, en dat kan je dan als een gelegenheid om eens een andere kleur te nemen van All Stars zien :p. Al vind ik mijn huidige, de navy blauw kleur, toch wel de mooiste.

Ik heb exact dezelfde :D

Al doe ik ze wel niet zo veel aan..

Baats

Legacy Member
Ik draag eigenlijk niks anders. Mijn zwarte heb ik gedragen tot er bijna geen zool meer overschoot... (en ik heb ze nog steeds :D), verder heb ik ook nog grijze en beige. Fantastische schoenkes :)

6 string addict

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Ik vind dat dus echt meisjes schoenen...

Ge moet daar natuurlijk geen bloemekes op tekenen, hé.

Kdraag nu ook al bijna een jaar allstars, en kben er ook dik content van. Enkel soms wel pijnlijke voete alsk veel en ver heb moet wandele, ma da valt toch nie veel voor.

Mephisto

Legacy Member
maximvdb zei:
nu nog iemand voor em te dragen :unsure:
ne neg.. :cool:

Baats zei:
Allstars zijn dan ook de beste schoenen ter wereld. Van kleren trek ik mij niks aan.
Ja dat zien er zeer degelijke schoenen uit. Naar wat ik gelezen heb, zijn ze effectief zo duurzaam enal. :s

Iemand

Legacy Member
Karre zei:
All Stars zijn dan ook mooie schoenen die je op zo goed als bij alles kan dragen :). Ze zijn wel snel kapot in vergelijking met mijn vorige schoenen vind ik, al gaat mijn paar van nu al 8 maand mee, en dat kan je dan als een gelegenheid om eens een andere kleur te nemen van All Stars zien :p. Al vind ik mijn huidige, de navy blauw kleur, toch wel de mooiste.
Die heb ik ook, maar dan de lage versie ::

KO zei:
Hahahaha

Converse schoenen :')
Kijkt naar het KO album.

Nevermind :unsure:

GaMe®

Legacy Member
Hoe da ge ne hond blij kunt maken door een paar druppels saus op zijn brokken te doen. :)

GammaGamer

Legacy Member
Allstars zijn mss wel toffe schoenen maar ook de beste schoenen als je je voeten om zeep wilt helpen :)

Preske

Legacy Member
Iemand zei:
5 jaar na de hype ook op de allstarskar gesprongen (h)
kzien er om op te eten uit

in sommige landen zijn mestkevers inderdaad een delicatesse


i kiiiiiiiiiiiiid, i kiiiiiiiid
:p

Iemand

Legacy Member
GammaGamer zei:
Allstars zijn mss wel toffe schoenen maar ook de beste schoenen als je je voeten om zeep wilt helpen :)
Het was een soort noodzaak. Ik heb steunzolen en die pasten niet echt in andere schoenen. Bij deze kon ik dat gelijmd zoolke er makkelijk uit halen. :)
Preske zei:
in sommige landen zijn mestkevers inderdaad een delicatesse


:p
haha :p

GaMe®

Legacy Member
Ik draag al 2j en 3 dagen dagelijks dezelfde schoenen. (Sinds mijn 20e verjaardag) :D

Niet omdat ik geen geld heb om nieuwe te kopen :p Maar gewoon omdat ik niet graag van schoenen wissel. Die zien dan de eerste weken 'te nieuw' uit voor mij, dan blinken die nog hard en zijn ze overdreven wit. Ik draag liever vuile 'gedragen' schoenen (raar maar waar)

Deze blijven mij goed zitten en ik blijf ze dragen tot ze versleten zijn :-)

Baats

Legacy Member
Mephisto zei:
ne neg.. :cool:


Ja dat zien er zeer degelijke schoenen uit. Naar wat ik gelezen heb, zijn ze effectief zo duurzaam enal. :s

Ik doe zeer gemakkelijk een half jaar(en een jaar is echt niet overdreven..) met een paar, en dat voor een goeie €35-40 euro. Dat zijn zeer degelijke schoenen maar je moet ze dan ook niet in een hakselmolen gooien he..

En trouwens, zo'n afgesleten converse zijn echt zalig :applause:

Tuninboy

Legacy Member
Ik heb een paar die ik al 2 jaar & 2 maanden draag

En die zitten nog even goed als ik ze kocht. :love:

Puma First Round ftw.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan