wtf?hax!kthxbye
Legacy Member
kil911ler zei:@West-Vleteren-talk: tis idd zo erg bij die paters
Mn studentenclub doet azo een West-Vleterenstandje volgende maand en we hebbe al maanden op voorhand zitte bellen en doen. We doen zelfs samen bel-sessies. Azo met 5-6 man bij iemand op kot en heel de tijd bellen met de lijst van nummerplaten voor onze neus
Ik had ene keer echt oerechance: in 1 namiddag 3x binnengeraakt
Maar met et volgend kalendermaand was mn luck allemaal op![]()
Waar en wanneer is die stand? Ik kom zeker af






