Archief - Je glimlach van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

omglolwtfkthx

Legacy Member
de lift naar de tweede verdieping nemen in een bepaald gebouw en nog geen 2 minuten nadat ik ben uitgestapt valt de stroom uit in da kot:crazy:

waffel

Legacy Member
Fireflies zei:
Die hebben daadwerkelijk fans?

Die hebben toch wel al veel goeie muziek uitgebracht. Vele liedjes van hun doen me dan ook terugdenken aan momenten bij het uitgaan :)

En @ hierboven Done.

Morrissey

Legacy Member
waffel zei:
Die hebben toch wel al veel muziek uitgebracht. Vele liedjes van hun doen me dan ook terugdenken aan momenten bij het uitgaan :)

Fixed. Ik snap niet dat er echt mensen zijn dat dat ook goed vinden. Live trekken die op geen bal, hun teksten evenmin, en dat ze zo'n muziek durven draaien op feestjes is al erg.

freakykiller

Legacy Member
cram zei:
Effe bekeken en ik zeg doe uw huiswerk zelf.:naughty:

Dat is geen huiswerk :lol: De bedoeling is dat een aantal mensen dit invullen, met alle leerlingen samen moeten we een representatief aantal mensen hebben om tot een conclusie te komen (dit wordt het echte huiswerk dan voor mij :) )

EazY zei:
toch een beetje een bizarre enquête, dorpsgenoot

"De federalisering moet worden doorgedreven tot Vlaanderen en Wallonië onafhankelijk zijn." :wtf:

waar ga jij naar school? :p

Broederschool, wat is er raar ? (ik zelf heb de vragen niet opgesteld ;) )
Estrebian zei:
Ik heb het ingevuld, het is goed dat je het met thesistools hebt gemaakt want via het forum vond ik maar ambetant :)

Mijn excuses, toen was ik gewoon te lui :p

waffel

Legacy Member
Fireflies zei:
Fixed. Ik snap niet dat er echt mensen zijn dat dat ook goed vinden. Live trekken die op geen bal, hun teksten evenmin, en dat ze zo'n muziek durven draaien op feestjes is al erg.

Wat moeten ze dan wel draaien? Of ga jij enkel naar cultureel verantwoorde (dancing) cafés? Ik spreek me trouwens niet uit live, enkel dat ze goeie muziek uitgebracht hebben.

Ik denk aan: Where is the love, Shut up, Hey mama, Let's get it started, Don't phunk with my heart, Don't lie, My humps, Boom Boom Pow, I got a feeling. Dan Fergie zelf: London Bridge, Fergalicious.

Ik zeg niet dat ik een fan ben noch dat ik al die liedjes graag hoor. Maar als je uitgaat levert het merendeel van die bekende liedjes ambiance op.

En voor je denkt dat ik geen smaak heb van muziek of zo: ik ben naar sportpaleis geweest enkele maanden geleden voor Muse te zien. (dat maakt je blij hé :cool:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan