Archief - Je glimlach van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blackman

Legacy Member
Superveel inspiratie hebben en op 1 avond een geheel nieuw schijf maken. :D

Preske

Legacy Member
1. open google.be
2. typ "recursion" zonder de "
3. druk op google zoeken
4. ???
5. profit and brix shall be shat

Savage

Legacy Member
GaMe® zei:
Stef Wijnants is cool !!

"WHAT THE FOK WAS DAT ??"

Hehe, we hebben dat teruggespoeld om zeker te zijn dat we niet verkeerd waren. :p

Glimlach blijft toch wel m'n 50mm 1.8. Wat een lens voor dat geld!


Iemand zei:
YouTube - Sven Wittekind - Sunstorm >>> ALL
altijd een glimlach als ik dat hoor ^^

Doet me wat denken aan "Bastards on the move" maar tis dan ook van Wittekind. :)

Maar tegenwoordig blijft toch Joris Voorn menne kameraad! YouTube - Robert Babicz - Dark flower (Joris Voorn Remix)

Savage

Legacy Member
Hmm, liedje is pas vanaf 2008, dus dat weetek niet. Moet maar es naar z'n remix-cd voor Balance 14 luisteren :)

Iemand

Legacy Member
Savage zei:
Hmm, liedje is pas vanaf 2008, dus dat weetek niet. Moet maar es naar z'n remix-cd voor Balance 14 luisteren :)
Kwou maar zeggen dat da een ferm setje is ;d
Laatste tijd nogal into liquid funk en hard acid ;/

Dakantochnie

Legacy Member
Eels die een nieuwe CD uitbrengt, en die naar 't schijnt nóg beter zou zijn dan Hombre Lobo. :woohoo:
Heb die laatste hier nog is opgezet, en dat maakt me toch nog beter gezind. :)

cram

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Eels die een nieuwe CD uitbrengt, en die naar 't schijnt nóg beter zou zijn dan Hombre Lobo. :woohoo:
Heb die laatste hier nog is opgezet, en dat maakt me toch nog beter gezind. :)

Eels?
Wie is dat? Misschien hoor ik het ook graag,als ik hem heb beluistert.
Is er ergens een stukje demo muziek van hem?

Dakantochnie

Legacy Member
cram zei:
Eels?
Wie is dat? Misschien hoor ik het ook graag,als ik hem heb beluistert.
Is er ergens een stukje demo muziek van hem?
klik
YouTube - EELS - That Look You Give That Guy - recording the song from HOMBRE LOBO
Andere aanraders zijn 'My Timing Is Off' en 'In My Dreams'. Die nummers komen allemaal van Hombre Lobo, maar naar 't schijnt is zijn nieuwe CD dus nog beter. :)
't Zijn eigenlijk gewoon echt mooie melodieën dat die mens maakt.

Ik vind het fantastische muziek om de dag mee te beginnen eigenlijk. :)
Zo 's morgens de zon zien ermee zien opkomen terwijl je op de tram zit... het kleurt je dag toch meteen. :)

cram

Legacy Member
Dakantochnie zei:
klik
Ik vind het fantastische muziek om de dag mee te beginnen eigenlijk. :)
YouTube - EELS - That Look You Give That Guy - recording the song from HOMBRE LOBO
Andere aanraders zijn 'My Timing Is Off' en 'In My Dreams'. Die nummers komen allemaal van Hombre Lobo, maar naar 't schijnt is zijn nieuwe CD dus nog beter. :)

Zo 's morgens de zon zien ermee zien opkomen terwijl je op de tram zit... het kleurt je dag toch meteen. :)

Oke ben nog maar net aan het luisteren en ben al verliefd geworden (op de muziek he)
Morgen naar de muziek cd verkoper en wat cd's kopen.Dank om mij kennis te laten maken met deze fantastise zanger.:niceone:
Jij bent de beste super mod van heel de wereld en daar buiten.

Time

Legacy Member
Dakantochnie zei:
klik
YouTube - EELS - That Look You Give That Guy - recording the song from HOMBRE LOBO
Andere aanraders zijn 'My Timing Is Off' en 'In My Dreams'. Die nummers komen allemaal van Hombre Lobo, maar naar 't schijnt is zijn nieuwe CD dus nog beter. :)
't Zijn eigenlijk gewoon echt mooie melodieën dat die mens maakt.

Ik vind het fantastische muziek om de dag mee te beginnen eigenlijk. :)
Zo 's morgens de zon zien ermee zien opkomen terwijl je op de tram zit... het kleurt je dag toch meteen. :)
Ik vind tremendous dynamite na that look you gave that guy het beste. :)

Dakantochnie

Legacy Member
cram zei:
Oke ben nog maar net aan het luisteren en ben al verliefd geworden (op de muziek he)
Morgen naar de muziek cd verkoper en wat cd's kopen.Dank om mij kennis te laten maken met deze fantastise zanger.:niceone:
Jij bent de beste super mod van heel de wereld en daar buiten.
Da's zo vriendelijk dat je bijna zou denken dat het ironisch bedoeld was. :unsure:
Dat raakt mij nu se :cry: :hug:

Btw: beluister 'Icon' van Daan eens, er is veel kans dat je zijn Manhay-cd ook goed gaat vinden dan. :)

Time zei:
Ik vind tremendous dynamite na that look you gave that guy het beste. :)
Tremendous Dynamite moet ik nog eens deftig beluisteren (alle details), ga daar nu nog geen uitspraken over doen. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan