Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Preske zei:1. open google.be
2. typ "recursion" zonder de "
3. druk op google zoeken
4. ???
5. profit and brix shall be shat

GaMe® zei:Stef Wijnants is cool !!
"WHAT THE FOK WAS DAT ??"

Iemand zei:YouTube - Sven Wittekind - Sunstorm >>> ALL
altijd een glimlach als ik dat hoor ^^

GaMe® zei:Is al een kwartier die stekker. Zwak.
Joris Voorn 3 Hours Live At Cocoon Rotterdam 31-12-2007?Savage zei:Maar tegenwoordig blijft toch Joris Voorn menne kameraad! YouTube - Robert Babicz - Dark flower (Joris Voorn Remix)


KO zei:Al een half uur ondertussen :')
Kwou maar zeggen dat da een ferm setje is ;dSavage zei:Hmm, liedje is pas vanaf 2008, dus dat weetek niet. Moet maar es naar z'n remix-cd voor Balance 14 luisteren![]()
Dakantochnie zei:Eels die een nieuwe CD uitbrengt, en die naar 't schijnt nóg beter zou zijn dan Hombre Lobo.
Heb die laatste hier nog is opgezet, en dat maakt me toch nog beter gezind.![]()
klikcram zei:Eels?
Wie is dat? Misschien hoor ik het ook graag,als ik hem heb beluistert.
Is er ergens een stukje demo muziek van hem?



Dakantochnie zei:klik
Ik vind het fantastische muziek om de dag mee te beginnen eigenlijk.
YouTube - EELS - That Look You Give That Guy - recording the song from HOMBRE LOBO
Andere aanraders zijn 'My Timing Is Off' en 'In My Dreams'. Die nummers komen allemaal van Hombre Lobo, maar naar 't schijnt is zijn nieuwe CD dus nog beter.
Zo 's morgens de zon zien ermee zien opkomen terwijl je op de tram zit... het kleurt je dag toch meteen.![]()
Ik vind tremendous dynamite na that look you gave that guy het beste.Dakantochnie zei:klik
YouTube - EELS - That Look You Give That Guy - recording the song from HOMBRE LOBO
Andere aanraders zijn 'My Timing Is Off' en 'In My Dreams'. Die nummers komen allemaal van Hombre Lobo, maar naar 't schijnt is zijn nieuwe CD dus nog beter.
't Zijn eigenlijk gewoon echt mooie melodieën dat die mens maakt.
Ik vind het fantastische muziek om de dag mee te beginnen eigenlijk.
Zo 's morgens de zon zien ermee zien opkomen terwijl je op de tram zit... het kleurt je dag toch meteen.![]()

Da's zo vriendelijk dat je bijna zou denken dat het ironisch bedoeld was.cram zei:Oke ben nog maar net aan het luisteren en ben al verliefd geworden (op de muziek he)
Morgen naar de muziek cd verkoper en wat cd's kopen.Dank om mij kennis te laten maken met deze fantastise zanger.
Jij bent de beste super mod van heel de wereld en daar buiten.



Tremendous Dynamite moet ik nog eens deftig beluisteren (alle details), ga daar nu nog geen uitspraken over doen.Time zei:Ik vind tremendous dynamite na that look you gave that guy het beste.![]()
