Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dobbelsteen zei:Mijn glimlach: net het forumkonijntje over de vloer gehad![]()
KO zei:Insgelijks.
Karre zei:Straks blijven er hier geen mensen meer over. Soit, met zulke dingen verdien je ook gebanned te zijn.
midas zei:Wie is er gebanned en om welke reden?
Savage zei:Examenban idd...

Karre zei:Bellerophon omwille iets ongepasts.
Karre zei:Een foto met de presentatrice van Phara met daaronder "wanneer kanker faalt." Een terechte ban vind ik persoonlijk.
Karre zei:Een foto met de presentatrice van Phara met daaronder "wanneer kanker faalt." Een terechte ban vind ik persoonlijk.
Zonnestraal zei:Ik heb strafpunten gekregen omdat ik gereageerd heb op de spellingsfout in de "Zolder" thread.

cram zei:Vond ik ook ongepast.
Zeker omdat we iemand in de familie hebben die ook kanker heeft.
Zoiets lezen/zien is niet leuk.
Zonnestraal zei:Ik heb strafpunten gekregen omdat ik gereageerd heb op de spellingsfout in de "Zolder" thread.


