Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ultrasoft zei:onze glimlach van vandaag is toch wel ons dochtertje dat is geboren![]()
Savage zei:Al die mensen met ne nieuwe nick en die dat dan ostentatief moeten vermelden in hun handtekening: "formerly known as ..."
Savage zei:Al die mensen met ne nieuwe nick en die dat dan ostentatief moeten vermelden in hun handtekening: "formerly known as ..."
ad:Savage zei:Al die mensen met ne nieuwe nick en die dat dan ostentatief moeten vermelden in hun handtekening: "formerly known as ..."
Duckwhisperer zei:Ik zal het weghalenad:

Savage zei:Al die mensen met ne nieuwe nick en die dat dan ostentatief moeten vermelden in hun handtekening: "formerly known as ..."


kil911ler zei:Oh god, ben eindelijk binnen, moest heel de tijd 15 min wachten omdak mn pass vergeten was en telkens de verkeerde intypte
Btw: http://users.telenet.be/kil911ler/Forum_Wait_Wha.jpg whut?![]()
