Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Selderijstok zei:Op de gsm zetten en hup : www.dumpert.nl - Fapje in de wagen

van Basam Finan <[email protected]>
aan ...
datum 26 november 2009 18:58
onderwerp photo
verzonden door hotmail.com
details verbergen 18:58 (1 uur geleden)
bonjour!!! ca va??? je m'appelle Svetlana. j'ai 29 ans.
j'ai deja eu une mauvaise experience de parler avec les hommes dans l'internet. nous avons eu une correspondance exceptionnelle tres
longtemps et je l'ai cru. j'ai l'habitude de croire les hommes mais cet homme a casse mon coeur. j'etais choquee et je ne savais pas ce
que je devais faire. j'ai cesse a croire les hommes. j'ai commence a travailler ferme pour oublier tout. j'ai reussi a faire la cariere
mais j'ai compris que la vie ce n'est pas le travail. je veux etre aimee et je veux offrir l'amour.
je ne sais pas pourquoi je te dis ca j'ai regarde ton prifil et j'ai decide de t'ecrire.
je deteste le mensonge et les jeux avec les gens. si tes intentions sont serieuses ecris moi slt.
mon email [email protected]
Nieuwe vorm spam ofzo?beatlover zei:dan moet ik men beste Frans bovenhalen om te schrijven.. En daar ben ik nu eenmaal wat te lui voor
Als iemand tekstje opmaakt, feel free![]()
dat is nu toch echt een simpel tekstje !Sinds ik niets anders als Spaans hoor, begint dat Frans moeilijker en moeilijker te wordenfreakykiller zei:Omgdat is nu toch echt een simpel tekstje !
Laatste keer was Franstalige mensen op restaurant hier 2 weken geleden, en daar werd nogal wat Spaans gemengd met Frans..?therapy? zei:Klokloos surfen!Wat een gemak! :applause:
Geen muziek die verstoord word _0_
nog niet, kmoe da maar doen alsek alleen ga wonen, mijn moeder vind et te gevaarlijk voor alsek weer es zat thuiskom, khad haar nochtans duidelijk gemaakt dak echt nie kan mikken alsek zat ben, op de kermis hebbek ook zo in de prijzen geschoten :/Mad.Villain zei:heb jij nu eigenlijk die kruisboog ooit gekocht, Dude87?
cram zei:
koebeest zei:Wie voelt zich geroepen om het een 4de keer te posten vandaag?
ad: