Archief - Je glimlach van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blanco

Legacy Member
Hehe, net stukje gezien van de jeugd van tegenwoordig in de kadettenschool.
Noemt ene die commandant "fuckface", maar beseft niet dat hij in de duisternis aan het meeluisteren is. Zijn gezicht is goud waard, lol

_ns_

Legacy Member
Yesh, zus heeft beslist dat ze volgend jaar een nieuwe auto gaan kopen, victory is mine :woohoo:

_ns_

Legacy Member
Mini Cooper D, als ik dit jaar er zonder brokken vanaf kom, mag ik hem overnemen :).

_ns_

Legacy Member
Ladies car :D? Is een zalige machientje en vind ik toch al in orde voor mij, aangezien ik dan pas m'n definitief rijbewijs zal hebben, is trouwens met heel den bellewinkel op :).

GaMe®

Legacy Member
41-jarige Genkenaar in elkaar geslagen na chatsessie met jonge meisjes

05:55 Een 41-jarige man uit Genk is zaterdagnacht rond 2 uur toegetakeld in een appartementsblok aan de Hooiweg in Kolderbos.

De man had een sms’je gekregen dat twee meisjes die hij had leren kennen via een chatbox op internet hem op de zevende verdieping zouden opwachten. Toen hij daar aankwam, kreeg hij een berichtje dat het om een grap ging.

Bij het uitstappen van de lift beneden, stonden twee jongeren hem op te wachten. Ze riepen dat hij hun nichtje met rust moest laten.

Eén van hen bedreigde de man met een staaf en dwong hem zijn helm af te zetten. Daarop kreeg de man klappen. De twee liepen weg - ze zouden de man ook hebben beroofd - maar konden door de politie GAOZ worden opgepakt. De 20-jarige dader werd zondagavond voor diefstal met geweld voorgeleid bij de onderzoeksrechter, de 15-jarige moest zich verantwoorden voor de jeugdrechter.​




Dat ze hem beroofd hebben, gaat erover. Maar een toek op zijn bakkes verdiende hij wel!

Dennoman

Legacy Member
Schandalig als mensen voor eigen gerecht gaan spelen, maar ik ben er zeker niet rouwig om dat die perv wat toeken heeft gekregen idd.

ULTRAnumb

Legacy Member
morgen deel 1 van Wish upon a Blackstar verkrijgbaar van Celldweller
kijk hier al weken naar uit :love::love::love:

Blanco

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
HLN Kanaal Nieuws - HLN in beeld (78863)

Die fotoreeks is gewoon zalg :)
Van de pleisters tot de venten die er rond hangen.

Mja wat kunt ge daar op tegen hebben? Goedkeuren die handel.:D

@Energised
Ja, Eva is zeker een schoon madam, speciaal koppie.
'k Heb ze al 3 keer live gezien en die kan echt wel zingen. Mooiste stem van Vlaanderen imo.
Ze moet enkel eens iets doen aan haar garderobe want ze kan zich bijzonder smakeloos kleden. (voor zo'n knappe vrouw)
Die remake van Fantastig toch vind ik maar niks, het origineel is veel mooier.
Er bestaat ook een franstalige versie van het nummer (Encore de toi), brengt ze enkel live. Ze plande om een clip te maken voor die Franse versie, maar uiteindelijk heeft ze beslist om een deel van de clip te gebruiken voor die versie met Diggy Dex.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan