Juve9le
Legacy Member
ns boy zei:
De zonnebril is er wat over maar zo hilarisch is em nu ook weer niet

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ns boy zei:

ns boy zei:Welnu, ik vind het ongelofelijk grappig.
redmoon zei:gij pestkop ge moet ni lachen met de minderbedeelden ofzoiets ! :naughty:

yunior zei:minderbedeelden? Aan voedsel zal ze alleszinds niet te kort hebben

Lospeed zei:ik kwam van zanzi lan en had gewonnen:
-xbox 360 + 2 games
-gps (hp ipaq 314)
-fans, kabels, zboard (inlegstuk vo gw),...
muwahaha![]()
Als gij mijn broer waart had ik u een geweldig pak slaag gegevenGuerrillaDawg zei:Ging daarstraks naar de keuken en vond er een keigrote spin naast de oven. Ik ben daar niet bang van maar mijn kleine broer wel.
Wat ik dus deed is naar zijn kamer gaan en dan zei ik "kom eens snel , ik heb iets gevonden in de keuken!!"
Hij loopt snel achter mij en ik zeg blijf bij de oven staan , het zit in de kast. Hij zegt dan "ik zie niets!!" . Ik kon het niet meer laten en zei ineens "kijk eens naar beneden" . De spin zat op z'n voet en hij sprong ver 10meter achteruit![]()

Flipkikker zei:Over 20 minuten kan ik genieten van een pizza![]()
Hollow zei:Als gij mijn broer waart had ik u een geweldig pak slaag gegeven![]()
