Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
mijn eerste fatsoenlijke creatie in gmod

http://i30.tinypic.com/34qprom.png

volledig uit standaard houten stukken en nail en rope constraints.
Echt middeleeuwse constructie. zoals ze vliegtuigen maakten in 1902 :D

Is moeilijk in elkaar te zetten, het wiebelt en is enorm breekbaar, is me 3x gebroken geweest :') Het mooie is dat het rijdt : DDD

nu nog ne propellor, staart en zorgen dat het vliegt :')

het kapotschieten is ZALIG, POEF in 10000 stukken

EternalSilence

Legacy Member
gaan karten in kortrijk.
Dat parkoer trekt wel op niet veel (niet meer sedert ik gaan karten ben in Lille), maar me toch wel ge-amuseerd.

Jammer genoeg waren er daar net een hoop fransozen toegekomen, die in onze race-groep zaten.
Gevolg: een paar heel trage meisjes op dat parkoer & een paar heel gevaarlijke franse jongens.

Der is dan ene van die franse jongeren letterlijk overkop gegaan toen hij iemand anders ramde: eigen schuld, dikke bult



Daarna eens dat nieuw frietkot gaan uittesten in m'n stad, en twaren goe frieten :niceone:

e.House

Legacy Member
1h 13min gaan lopen, altijd chique om zo een zonsondergang te zien en dan even laten een de maan. :)

Ironpole

Legacy Member
Heb m'n oude Thunderdome CD's teruggevonden.
Nostalgie om strijk mee te liggen!

Heb de volgende nog: #14, #20, #21, '92-'99 Collection :D

Carrion

Legacy Member
zo ne fucking geweldige avond gehad mee vriende en vriendinne van 't middelbaar :') damn, ben nog half zat, echt ne avond om nog eens te herhalen

e.House

Legacy Member
Op tmf hebben ze blijkbaar een nieuwe formule ontdekt door dat je nu je eigen foto kan laten 'raten' tijdens zo een muziekprogramma.

Afgaande op de onophoudelijke stroom van (onorginele) beledigingen verbrossen alle 12jarige het geld op hun gsm. :p

Carrion

Legacy Member
e.House zei:
Op tmf hebben ze blijkbaar een nieuwe formule ontdekt door dat je nu je eigen foto kan laten 'raten' tijdens zo een muziekprogramma.

Afgaande op de onophoudelijke stroom van (onorginele) beledigingen verbrossen alle 12jarige het geld van mama en papa op hun gsm. :p

voila, das al wa correcter :p

Yunastie

Legacy Member
e.House zei:
Op tmf hebben ze blijkbaar een nieuwe formule ontdekt door dat je nu je eigen foto kan laten 'raten' tijdens zo een muziekprogramma.

Afgaande op de onophoudelijke stroom van (onorginele) beledigingen verbrossen alle 12jarige het geld op hun gsm. :p

Verleden week ook gezien, alleen maar beledigingen xD Lelijk, dom, dik... :p

Furon

Legacy Member
e.House zei:
Op tmf hebben ze blijkbaar een nieuwe formule ontdekt door dat je nu je eigen foto kan laten 'raten' tijdens zo een muziekprogramma.

Afgaande op de onophoudelijke stroom van (onorginele) beledigingen verbrossen alle 12jarige het geld op hun gsm. :p

OMG gy zy lelik HAAAAA
lelyk kind ga es wég van mene TV !!
poezz x.
0 lelyk hahaha PS love joe scHat xox


Epic win dat 'programma'. :)

_ns_

Legacy Member
Ik zie alleen clipkes met de gewoonlijke chat, tis btw een nice lieke op :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan