Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shadowfox zei:Ouders zijn net vertrokken voor 2 weken op reis.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


Arifiene zei:Ja n/o ma als ge al naar de hoeren gaat is da idd niet zo'n grote stap.

Piejie zei:Waarom zeggen mensen altijd "n/o" als ze net iets "offensive" zeggen
Iets dat ik nooit echt begrepen heb.
Rep +1Arifiene zei:Ja n/o ma als ge al naar de hoeren gaat is da idd niet zo'n grote stap.

Nope, eindwerken gaan voorAeroFury zei:Daaaamn, terechte glimlach, Kben echt zot jaloers.
Al feestje gepland voor vnv?![]()

Om dezelfde reden dat al jouw posts nutteloos zijnPiejie zei:Waarom zeggen mensen altijd "n/o" als ze net iets "offensive" zeggen
Iets dat ik nooit echt begrepen heb.

Arifiene zei:BuBbA zei:Ik geef eerlijk toe dat ik die Isj wel eens wil palen, en ik heb ze NIET op MSN.ad:
Ja n/o ma als ge al naar de hoeren gaat is da idd niet zo'n grote stap.

GuntherDW zei:Mijn ultieme glimlach van de dag:
Ik dacht dat ik al een paar dagen door m'n reeks koetjesrepen was maar ik open vandaag de koelkast en wat zie ik daar zo verstopt liggen. Jawel!
Koetjesrepen in mijn buik, koetjesrepen in mijn vacht 
RaGeR zei:De knuddigheid en nutteloosheid van dit artikel deed me toch wel even glimlachen..
FOK.nl / Nieuws / Marco Borsato bijna Mexicaanse griep / FOK!frontpage
GuntherDW zei:Mijn ultieme glimlach van de dag:
Ik dacht dat ik al een paar dagen door m'n reeks koetjesrepen was maar ik open vandaag de koelkast en wat zie ik daar zo verstopt liggen. Jawel!
. Ik weet nog ene keer, dat was al 5 jaar vervallen.Gooi ze eruit, allemaal!Iemand zei:Om dezelfde reden dat al jouw posts nutteloos zijn![]()

Welke stap?Oldskooler zei:En hoe groot is de stap richting Arifiene, Bubba?? Of wie van jullie 2 ook het antwoord kan geven.
![]()

Selderijstok zei:Zoveel cola light![]()
![]()


Repje!Iemand zei:Om dezelfde reden dat al jouw posts nutteloos zijn![]()
Oldskooler zei:En hoe groot is de stap richting Arifiene, Bubba?? Of wie van jullie 2 ook het antwoord kan geven.
![]()
firewulf1 zei:nee, look up
vant weekend iemand gezien die gepest werd:
http://i3.photobucket.com/albums/y89/firewulf1/090801_013952.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y89/firewulf1/090801_014009.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y89/firewulf1/090801_014019.jpg
En toen werd ze wakker
http://i3.photobucket.com/albums/y89/firewulf1/090801_014034.jpg
