Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Math'ke zei:Ik zeg nog dat het geen steek naar u toe is maar in het algemeen, want ze hebben hier allemaal isj staan op msn maar als puntje bij paaltje komt is het zij die jullie toegevoegd heeft. Dat vind ik vrij moeilijk te geloven![]()
Careless zei:Het had al langer dan vandaag gesloten moeten geweest zijn imo. Het draaide toch maar enkel rond Isj.

freakykiller zei:imo totaal niet, en ik zat redelijk actief in diene thread![]()
.Troj zei:Agreed.
Puni zei het gisteren nog: ik heb een post voor in de liefthread, en nu kan het niet meer.

Toch wel een 9/10 voor originaliteitPinkyNTheBrain zei:isj is delisjisj
![]()

freakykiller zei:Het enigste die er over ging was
"blowjobs in all ways, massages(erotische of gewoon, ur choice, waar ge zin in hebt ), titfucks, handjobs in all ways, een totaalpacket van alles doorheen,..."
![]()
Maar voor de rest was het best gezellig niet ?![]()
Troj zei:Het probleem is gewoon wat ik ook op de laatste pagina gezegd heb. Met die (perm)ban is alles alweer opgelost.
Nu on topic, mijn glimlach van de dag: flirten in de Delhaize.



SharkyXTS zei:

freakykiller zei:imo totaal niet, en ik zat redelijk actief in diene thread![]()
Careless zei:Al die crap van de laatste week niet gelezen of zo?
?
"freakykiller zei:Moet ik mijn post nog eens onderlijnen ofzo?
"imo totaal niet, en ik zat redelijk actief in diene thread"
Actief = elke dag lees ik er in (zelfs meermaals)
Ble$$ed^ zei:kzeg et ni altijd graag , ma der is weer geen enen Belg bij![]()


Pilatus zei:wat verwacht gij eigenlijk? dat hij daar zelf met een paar guns gaat staan om die gangsters tegen te houden?

TiZon zei:Ja, want een ontslag zal zeker alle problemen oplossen![]()
Ik heb ieder gesprek gelezen en soms meegedaan dus imo, als deelnemer had ik er geen probleem meeCareless zei:Constant waren er off topic discussies aan de gang met Isj en anderen. Dan is het terug even on topic en dan komt Isj terug en is het weer aan de gang. Ik zeg het, het had al eerder toe moeten geweest zijn.

Mad.Villain zei:^geert hoste