Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
En toch hou je u bezig met puberale isj. Fantastisch hoe sommigen er zich willen uitpraten, meer van dat aub ^^ :D

paarsbloed

Legacy Member
Als die mij toevoegt, en tegen mij praat, why not? Haast vergeten dat gij bepaalt met wie ik op msn praat.

Bubba

Legacy Member
Ik geef eerlijk toe dat ik die Isj wel eens wil palen, en ik heb ze NIET op MSN. :sad:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik zeg nog dat het geen steek naar u toe is maar in het algemeen, want ze hebben hier allemaal isj staan op msn maar als puntje bij paaltje komt is het zij die jullie toegevoegd heeft. Dat vind ik vrij moeilijk te geloven :p

misschien ligt het hier aan.

freakykiller

Legacy Member
Careless zei:
Het had al langer dan vandaag gesloten moeten geweest zijn imo. Het draaide toch maar enkel rond Isj.

imo totaal niet, en ik zat redelijk actief in diene thread :x

Troj

Legacy Member
freakykiller zei:
imo totaal niet, en ik zat redelijk actief in diene thread :x

Agreed.
Puni zei het gisteren nog: ik heb een post voor in de liefthread, en nu kan het niet meer :confused:.

freakykiller

Legacy Member
Troj zei:
Agreed.
Puni zei het gisteren nog: ik heb een post voor in de liefthread, en nu kan het niet meer :confused:.

Het enigste die er over ging was
"blowjobs in all ways, massages(erotische of gewoon, ur choice, waar ge zin in hebt ), titfucks, handjobs in all ways, een totaalpacket van alles doorheen,..."
:unsure:
Maar voor de rest was het best gezellig niet ? :p
PinkyNTheBrain zei:
isj is delisjisj

:unsure:
Toch wel een 9/10 voor originaliteit :p

Troj

Legacy Member
freakykiller zei:
Het enigste die er over ging was
"blowjobs in all ways, massages(erotische of gewoon, ur choice, waar ge zin in hebt ), titfucks, handjobs in all ways, een totaalpacket van alles doorheen,..."
:unsure:
Maar voor de rest was het best gezellig niet ? :p

Het probleem is gewoon wat ik ook op de laatste pagina gezegd heb. Met die (perm)ban is alles alweer opgelost.

Nu on topic, mijn glimlach van de dag: flirten in de Delhaize.

freakykiller

Legacy Member
Troj zei:
Het probleem is gewoon wat ik ook op de laatste pagina gezegd heb. Met die (perm)ban is alles alweer opgelost.

Nu on topic, mijn glimlach van de dag: flirten in de Delhaize.

Die tijden zijn bijna over é, kassa's met zelfbediening enzo :cool:
en idd die laatste discussie tja, ze ging dan akkoord met u en had dan nog altijd niet door dat je alle leeftijden bedoelde :'). Oh well ze doet haar best :p
Ik wist wel niet dat ze abortus heeft gedaan :unsure:
mijn glimlach: gisteren eens goe uit geweest, en veel support van vrienden omtrent breuk met lief dus whoo !

freakykiller

Legacy Member
Careless zei:
Al die crap van de laatste week niet gelezen of zo?

Moet ik mijn post nog eens onderlijnen ofzo :p ?
"imo totaal niet, en ik zat redelijk actief in diene thread :x"

Actief = elke dag lees ik er in (zelfs meermaals)

Karre

Legacy Member
freakykiller zei:
Moet ik mijn post nog eens onderlijnen ofzo :p ?
"imo totaal niet, en ik zat redelijk actief in diene thread :x"

Actief = elke dag lees ik er in (zelfs meermaals)

Constant waren er off topic discussies aan de gang met Isj en anderen. Dan is het terug even on topic en dan komt Isj terug en is het weer aan de gang. Ik zeg het, het had al eerder toe moeten geweest zijn.

-Steve-

Legacy Member
Ble$$ed^ zei:
kzeg et ni altijd graag , ma der is weer geen enen Belg bij:angry:

Het is gelijk in den Tour, als ze ontsnappen zijn wij er nooit bij. :sop:




Kheb dat mopje als is gehoord maar kweet nimeer waar. :unsure:

dunno

Legacy Member
Pilatus zei:
wat verwacht gij eigenlijk? dat hij daar zelf met een paar guns gaat staan om die gangsters tegen te houden?

Ik verwacht dat het politie- en justitiewezen goed georganiseerd is. Wat een inhoudsloze comment. :sleep:

TiZon zei:
Ja, want een ontslag zal zeker alle problemen oplossen :unsure:

Kan er misschien iemand met betere competenties/plannen in de plaats komen? Hoeveel mogen er nog ontsnappen van u? Na de ontsnapping van Dutroux moest hij ook al eens ontslag nemen als minister van Justitie.

freakykiller

Legacy Member
Careless zei:
Constant waren er off topic discussies aan de gang met Isj en anderen. Dan is het terug even on topic en dan komt Isj terug en is het weer aan de gang. Ik zeg het, het had al eerder toe moeten geweest zijn.
Ik heb ieder gesprek gelezen en soms meegedaan dus imo, als deelnemer had ik er geen probleem mee :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan