Archief - Je glimlach van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
__Sara zei:
Om 7h wakker geworden en nog tot 7h30 blijven liggen, al kijkend naar mijn klok & zitten denken dat al zoooveel mensen ondertussen al opgestaan waren en ik lekker (nog) niet.

Onmens :angry:

ng

Legacy Member
Internet connectie die terug degelijk werkt. En dat die reclame van KBC opgenomen is in Halle.

Savage

Legacy Member
Conan the Barbarian. Hilarische B-film :lol:

Vooral James Earl Jones die zegt: "my son, for who now is your father if it's not me?" De analogie met een andere film enkele jaren eerder is wel grappig (maar wss onbedoeld).

gizmo666

Legacy Member
Today, I pissed my younger brother off. Seemingly unrelated to this was the fact that I left my laptop on in my room along with MSN signed into my email adress. Now, all my contacts know that I apparently "just love the warm feeling of semen sliding down my throat". FML

:lol:

GMotha

Legacy Member
Dennoman zei:
Zucht, 't is toch zo simpel in het dierenrijk :(
Vooral als leeuw: de hele dag liggen suffen, de vrouwtjes gaan jagen, af en toe wat vechten met andere mannetjes, de schoonste coupé van al hebben, naar uw kloten krijgen als ge achter de andere vrouwtjes aan zit (het risico moet ge bij't spel nemen^^), ...

Darks

Legacy Member
GMotha zei:
Vooral als leeuw: de hele dag liggen suffen, de vrouwtjes gaan jagen, af en toe wat vechten met andere mannetjes, de schoonste coupé van al hebben, naar uw kloten krijgen als ge achter de andere vrouwtjes aan zit (het risico moet ge bij't spel nemen^^), ...

Dat vind ik ook van die zalige beesten. Ziet ge ze zo lekker lui liggen, af en toe een kleine k.o. meppen die aan uw oren hangt. En voor de rest eens goed eten en de vrouwen het werk laten doen :p

Dennoman

Legacy Member
GMotha zei:
Vooral als leeuw: de hele dag liggen suffen, de vrouwtjes gaan jagen, af en toe wat vechten met andere mannetjes, de schoonste coupé van al hebben, naar uw kloten krijgen als ge achter de andere vrouwtjes aan zit (het risico moet ge bij't spel nemen^^), ...
En 't best van al is natuurlijk dat ge ondanks het gezaag ook gewoon nog met die andere moogt vogelen ook (zie laatste zin bericht) :sad:

Babs

Legacy Member
Eindwerk is weg, erdoor of niet kan mij geen bal schelen, maar ik ken eindelijk terug rust :love:

GMotha

Legacy Member
Als't wat deftiger weer was, had ge't kunnen vieren met een terraske!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan