Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KiPpIe zei:Het is eigenlijk spijtig dat die CCNA een absolute vereiste is.
Ik krijg een volledig gelijkaardige opleiding en kan alles doen met Cisco switches en routers, maar heb gewoon geen certificaat dus ben ik eigenlijk niks me men kennis.![]()

SweetEmmaRose zei:Zonder CCNA zijde echt wel weinig in die sector, tenzij da ge als helpdesk medewerker ofzo wilt werken.
night ghost 128 zei:tuurlijk wel, ge hebt ccna certificaat nodig anders kom je niet aan de bak als it'er.
yeah sure.
Rutgerrr zei:collega's van mij hebben hun ccna is trouwens geen 5 examens per boek of deel wtf haalt gij die informatie vandaan kerel

Rutgerrr zei:Don't know wie dat er hier mee begonnen is.
ma in ieder geval stop met zever uit te kramen dat niet klopt
ik ben bezig met solicitaties van begin maart al. morgen mijn 5de solicitaties.
tot nu toe verschillende al positief. en wees gerust NIET HELPDESK OFZO
en ze hebben raar maar waar NOOOOIT gevraagd achter mijn ccna certificaat
enkel hebben ze mij gevraagd of ik wil gaan voor ccnp naar de toekomst toe ?
punt
er zijn trouwens iters te kort wa gaan ze doen, nog moeilijker doen ?
indeze tijden ? denk het nie
Rutgerrr zei:Wete gij eigenlijk wel wat da ne CCNA inhoud ?
hoeveel boeken er NU met de huidgie versie zijn ?
tis maar 1 examen reeks per deel , ge kunt het zelfs in 1 keer doen u ccna?
er zaten zelfs werknermers zonder ccna op een MANAGEMENT FUNCTIE
als ge over iets discusieerd checked u bronnen en u informatie die ge uitkraamt
thnx
bye

dakantochnie zei:'t Zal wel zijn. Van elke cursus zijn er ongeveer vier à vijf examens. Leer gewoon die en je bent er gegarandeerd door zonder één letter van die cursus ook maar ooit gelezen te hebben. De enige reden dat CCNA nog gegeven wordt op scholen, is omdat iedereen dat diploma tegenwoordig heeft en je je anders als school en als student gewoon belachelijk maakt. Maar die proffen zijn ook niet stom hoor...
n.w.a zei: