Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KiPpIe

Legacy Member
Het is eigenlijk spijtig dat die CCNA een absolute vereiste is.
Ik krijg een volledig gelijkaardige opleiding en kan alles doen met Cisco switches en routers, maar heb gewoon geen certificaat dus ben ik eigenlijk niks me men kennis. :sop:

SweetEmmaRose

Legacy Member
KiPpIe zei:
Het is eigenlijk spijtig dat die CCNA een absolute vereiste is.
Ik krijg een volledig gelijkaardige opleiding en kan alles doen met Cisco switches en routers, maar heb gewoon geen certificaat dus ben ik eigenlijk niks me men kennis. :sop:

Idd stom, zeker omdat de versies van examens zo hard verschillen. Ge kunt zo hard oefenen met de online vragen als ge wilt maar als ge echt kut vragen krijgt dan zijde er ws ni door :p

De mjin heeft zijn test in ene keer gedaan (heel de cursus of wa ist) en een stuk of 4/5x opnieuw moeten doen, ene keer zelfs een 798 gehaald -_-

ng

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Zonder CCNA zijde echt wel weinig in die sector, tenzij da ge als helpdesk medewerker ofzo wilt werken.

tuurlijk wel, ge hebt ccna certificaat nodig anders kom je niet aan de bak als it'er.
yeah sure.

SweetEmmaRose

Legacy Member
night ghost 128 zei:
tuurlijk wel, ge hebt ccna certificaat nodig anders kom je niet aan de bak als it'er.
yeah sure.

Da zeg ik ni, ge zult wel iets vinden, maar of da leuk is is iets anders.

ng

Legacy Member
Zeg mij, als je voor developer zou gaan. What the fuck ben je dan met uw CCNA certifcaat.

Rutgerrr

Legacy Member
hej dudes wtf !!!
ik hem stage gedaan bij cisco
ze zeiden mij 1 ding:

ccna is puur een 2de bevestiging van u kennis en niet van wat je kan en is gwn een leuk en makkelijker mannie voor u zelf om dat aan te tonen, ma binnen bedrijven is da niet zo nodig. meets bedrijven sturen op u cursus als je het nog nie hebt en kan je het op hun kosten gaan doen.

collega's van mij hebben hun ccna is trouwens geen 5 examens per boek of deel wtf haalt gij die informatie vandaan kerel

manager van mijn stage zelf zegt dat cisco zelfs Ingenieurs voor netwerken aannemen zonder ccna en tijdens hun eerste loopbaan ALS ze dat willen hier eventueel zouden kunnen komen halen.

het enigste waar je iets mee zijt is CCNP en CCIE

en vraag mij nie om het bewijzen dat ik bij cisco gewerkt heb bagde, en stage verslag ligt hier klaar om het te tonen

SweetEmmaRose

Legacy Member
Rutgerrr zei:
collega's van mij hebben hun ccna is trouwens geen 5 examens per boek of deel wtf haalt gij die informatie vandaan kerel

Zijt gij tege mij bezig? :wtf:

Rutgerrr

Legacy Member
Don't know wie dat er hier mee begonnen is.
ma in ieder geval stop met zever uit te kramen dat niet klopt

ik ben bezig met solicitaties van begin maart al. morgen mijn 5de solicitaties.
tot nu toe verschillende al positief. en wees gerust NIET HELPDESK OFZO

en ze hebben raar maar waar NOOOOIT gevraagd achter mijn ccna certificaat
enkel hebben ze mij gevraagd of ik wil gaan voor ccnp naar de toekomst toe ?

punt

er zijn trouwens iters te kort wa gaan ze doen, nog moeilijker doen ?
indeze tijden ? denk het nie

SweetEmmaRose

Legacy Member
Rutgerrr zei:
Don't know wie dat er hier mee begonnen is.
ma in ieder geval stop met zever uit te kramen dat niet klopt

ik ben bezig met solicitaties van begin maart al. morgen mijn 5de solicitaties.
tot nu toe verschillende al positief. en wees gerust NIET HELPDESK OFZO

en ze hebben raar maar waar NOOOOIT gevraagd achter mijn ccna certificaat
enkel hebben ze mij gevraagd of ik wil gaan voor ccnp naar de toekomst toe ?

punt

er zijn trouwens iters te kort wa gaan ze doen, nog moeilijker doen ?
indeze tijden ? denk het nie

Jong zever verder tegen iemand anders, ge kunt klaarblijkelijk niet eens lezen.
Ik had het over een specifiek deel van uw post en ge kunt nog niet eens deftig antwoorden zodat ik mij kan verduidelijken.

Rutgerrr

Legacy Member
Wete gij eigenlijk wel wat da ne CCNA inhoud ?
hoeveel boeken er NU met de huidgie versie zijn ?
tis maar 1 examen reeks per deel , ge kunt het zelfs in 1 keer doen u ccna?

er zaten zelfs werknermers zonder ccna op een MANAGEMENT FUNCTIE

als ge over iets discusieerd checked u bronnen en u informatie die ge uitkraamt

thnx

bye

SweetEmmaRose

Legacy Member
Rutgerrr zei:
Wete gij eigenlijk wel wat da ne CCNA inhoud ?
hoeveel boeken er NU met de huidgie versie zijn ?
tis maar 1 examen reeks per deel , ge kunt het zelfs in 1 keer doen u ccna?

er zaten zelfs werknermers zonder ccna op een MANAGEMENT FUNCTIE

als ge over iets discusieerd checked u bronnen en u informatie die ge uitkraamt

thnx

bye

Ik zei ook da mijne man da in ene keer heeft gedaan. In amerika kunde da ook in twee delen afnemen blijkbaar. Nee ik weet ni wat da inhoudt want ik heb geen CCNA en ik heb NERGENS gezegd dak da wel had :')

Ik zei da dien da examen 5x heeft moeten afnemen voor hij erdoor was.. Zie da bedoel ik nu met l-e-z-e-n. Misschien moet ge dat eerst leren voorda ge aan uw CCNP begint.

Uw -dt regels opfrissen mag ook trouwens :)

Thank you come again!

Rutgerrr

Legacy Member
dakantochnie zei:
't Zal wel zijn. Van elke cursus zijn er ongeveer vier à vijf examens. Leer gewoon die en je bent er gegarandeerd door zonder één letter van die cursus ook maar ooit gelezen te hebben. De enige reden dat CCNA nog gegeven wordt op scholen, is omdat iedereen dat diploma tegenwoordig heeft en je je anders als school en als student gewoon belachelijk maakt. Maar die proffen zijn ook niet stom hoor...

ik heb het blijkbaar niet tegen u
ma tegen deze pipo hier boven

sorri

Carrion

Legacy Member
ik geef alleen maar de nodige info zodat eventuele infractions aan mensen met puntjes tussen hun naam kunnen gegeven worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan