Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Adelbert

Legacy Member
gizmo666 zei:
Today, a 7 year old girl randomly came up to me and told me to fuck myself. I told her to watch her language or else I'd tell her parents. Her mom happened to be nearby and actually heard this conversation, she came up to me and told me to fuck myself as well. FML

happened to me twice :sad:

ng

Legacy Member
dakantochnie zei:
Dat zegt eigenlijk meer over uw geluk dan over uw kennis. :p
Je vindt zowat alle antwoorden van alle Cisco-cursussen online, 't is gewoon de kunst van de juiste te leren en dan geluk te hebben dat je ook die vragen krijgt. :p

Wat een bullshit.

stupid_noob zei:
en wij gaan ze bezoeken als netwerkers in san francisco :party:

Jaloers .....

Foezjie

Legacy Member
Mijn ma haar reactie over "uw versie van Office is niet legitiem" berichtje dat ze krijgen: En wanneer krijgen wij onze boete?

:rofl:

GenesisX

Legacy Member
Sebiet betoging hier van het VB en plotseling begint de ambience hier :D: Marokkanen die roepen en door de straat lopen, beginnen bellen naar elkaar en hun auto overal placeren waar ze kunnen. Dan andere mensen die uit hun raam beginnen hangen en elke allochtoon in de straat met een camera in z'n hand :D. En ook de politie begint de straat op te komen met van die zwarte busjes en al :D

Omg zo grappig :D 't Gaat gelijk oorlog zijn :D

Selderijstok

Legacy Member
GenesisX zei:
Sebiet betoging hier van het VB en plotseling begint de ambience hier :D: Marokkanen die roepen en door de straat lopen, beginnen bellen naar elkaar en hun auto overal placeren waar ze kunnen. Dan andere mensen die uit hun raam beginnen hangen en elke allochtoon in de straat met een camera in z'n hand :D. En ook de politie begint de straat op te komen met van die zwarte busjes en al :D

Omg zo grappig :D 't Gaat gelijk oorlog zijn :D

Ha nice :D

Btw: kheb u gezien vorige week zaterdag denk ik aan Delhaize, ge sloeg juist de straat in :p

Oldskooler

Legacy Member
Cisco :'), ik weet nog, op dat examen, zo goed als iedereen in de 90%.

Op praktijk het merendeel gebuisd, ik had nog 50% geloof ik.

Bubba

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Wat een bullshit.

Welk deel?

Want het stuk waarbij hij zegt dat je alle vragenreeksen met antwoorden online kan vinden is volledig juist. Ik heb op geen enkel cisco examen onder de 97% gescoord en ik ken niks, maar dan ook echt niks, van netwerken.

@ Oldskooler:

Inderdaad. Ik had op het praktisch gedeelte 15% en op het theoretische 99%. :')
Tis ook maar stom hé, de docent wéét gewoon dat iedereen die oplossingen vanbuiten gaat leren en toch laten ze die stomme testjes voor super veel punten meetellen.

GenesisX

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Wanneer zal de eerste baksteen door de lucht vliegen?
Als ze aan de kerk hier komen wrs :p. Vriendin is daarjuist gepasseerd en ze zei dat het al vol zat met jonge allochtonen terwijl da plein ALTIJD leeg is :D

Selderijstok zei:
Ha nice :D

Btw: kheb u gezien vorige week zaterdag denk ik aan Delhaize, ge sloeg juist de straat in :p
'k Heb mijn fototoestel gereed :p

Donderdag kon, ma zaterdag nie :p Denk ik, 'k weet 't nie meer :D

ng

Legacy Member
BuBbA zei:
Welk deel?

Want het stuk waarbij hij zegt dat je alle vragenreeksen met antwoorden online kan vinden is volledig juist. Ik heb op geen enkel cisco examen onder de 97% gescoord en ik ken niks, maar dan ook echt niks, van netwerken.

@ Oldskooler:

Inderdaad. Ik had op het praktisch gedeelte 15% en op het theoretische 99%. :')

Het is geen bullshit dat je die antwoorden online vindt. Dat weet iedereen. Het overige is bullshit.
Tenzij je belachelijk veel geluk hebt en er de juiste uitkiest.

En die praktijk is toch niet zo moeilijk?

Oldskooler

Legacy Member
De manier waarop dat vak gegeven wordt, trekt toch ook echt op geen kloten.

Ze geven daar een paar ultra dikke boeken, die geen kat opendoet, bomvol met overbodige informatie staan, in de lessen rammelen ze de boel wat oppervlakkig af...

Ze zouden dat gestructureerd samengevat moeten geven, in een eigen cursus gegoten.

En dan die grote oefeningen, die uiteindelijk voor punten meetelden, omg. Je moest eerst een lokaal gereserveerd krijgen, en dan had je 2 uur tijd om een f* grote complexe oefening te maken.

Bubba

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Het is geen bullshit dat je die antwoorden online vindt. Dat weet iedereen. Het overige is bullshit.
Tenzij je belachelijk veel geluk hebt en er de juiste uitkiest.

En die praktijk is toch niet zo moeilijk?

Ik kon er in ieder geval niks van. Zelfs die kabels zelfstandig tegoei hangen lukte al niet. :lol:

Maarja, wa wilde. Wij speelde tijdens de lessen cisco altijd gezamelijk counterstrike.

Bubba

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Packet tracer kiest de kabels toch automatisch voor u?

Wtf is packet tracer? :wtf:

Edit:

Aha, ja, das wel knappe software. Maar wij hadden elk zo'n "rack" met een paar routers in, een paar switchkes, ... En ook een stuk of 4 computers die we dan moesten gebruiken enzo. :puke:

ng

Legacy Member
BuBbA zei:
Wtf is packet tracer? :wtf:

Dit is packet tracer.


Nu ja, bij ons hebben we eigenlijk niet genoeg racks voor allemaal apart een praktijk examen aan te doen. Vandaar dat wij dat deden met packet tracer.

Oldskooler

Legacy Member
BuBbA zei:
Wtf is packet tracer? :wtf:

Edit:

Aha, ja, das wel knappe software. Maar wij hadden elk zo'n "rack" met een paar routers in, een paar switchkes, ... En ook een stuk of 4 computers die we dan moesten gebruiken enzo. :puke:

Ook Eric Pauls gehad?? :p


En het rare is, die leerkrachten hebben dat heus wel door, zwijgend toestemmen :p, van ach, laat ze zo maar punten behalen. Gij zijt dan nog 3 jaar later dan mij afgestudeerd, veel moeite hebben ze precies niet gedaan, om de boel aan te pakken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan