Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Dennoman zei:
Als zijn toekomstige werkgever het moest ontdekken door wat creatief googlen, had hij er sowieso aangehangen. Laat staan als het gelekt zou zijn, want hoge bomen vangen veel wind natuurlijk.

I see what you did thar :unsure:

Ludwig Van

Legacy Member
tommie314 zei:
Wtf. Iemand uit het middelbaar wordt een hoer, en de mensen juichen dit toe? (want ondanks zijn zeer emotioneel verhaal dat hij graag mensen helpt met affectie, doe je dat toch voor het geld)
https://www.facebook.com/photo.php?...&comment_id=2760768&offset=0&total_comments=8

maja

het is een pervert of hij wil geld verdienen of beide

als hij dat gewoon had toegegeven had ik er meer sympathie voor als nu

nu is het een vieze hypocriet met zijn verhaaltje over mensen helpen

we zijn al zo politiek correct geworden dat we een homo niet meer durven te veroordelen uit vrees voor homofobe reacties,gewoon omdat hij homo is, als ge zou zeggen, zeg muns ik vind dit toch eigenlijk wel vuns, krijgt ge direct een gas-boete wegens homofoob gedrag aan uw rekker,terwijl het eigenlijk niet echt gaat over homofilie,maar over zijn carrièrewending als maatschappelijk geëngageerde lichtekooi, want als een vrouwelijke studente dit had toegegeven, kreeg ze de wind van voren

maar nee in deze verwarde tijden is iemand die jongvolwassenen aanzet tot prostitue een moedige held!

aXl_

Legacy Member
KO zei:
Van mij mag die kerel zo veel gehandicapten aftrekken als hij maar wil, maar hij moet wel zijn inkomsten aangeven!

Exact wat ik dacht ^^. Tijd om z'n belastingsaangifte eens uit te pluizen.

Wat mensen verder in hun vrije tijd doen boeit me zo niet.

Ludwig Van

Legacy Member
KO zei:
Van mij mag die kerel zo veel gehandicapten aftrekken als hij maar wil, maar hij moet wel zijn inkomsten aangeven!

:unsure:

Neen serieus, sommige van die reacties die je daar leest, misselijkmakend. Alsof je als manhoer ineens niet meer geschikt zou zijn om jeugd te vertegenwoordigen. Dat staat toch los van elkaar... Mensen die ziek worden van de gedachte dat hun kind door zo iemand is vertegenwoordig geweest hebben meer mankementen dan de man zelf lijkt mij.

hoe hij het verpakt als goede & leerrijke daad ligt mij DWARS

Timmeke zei:
Vindt ge het dan niet hypocriet dat hem daardoor niet meer als vertegenwoordiger mag werken?
Ik zie trouwens niet in wat er mis is met iets voor het geld te doen...
ALs ge zo gaat redeneren gaat ge er nog veel moeten vies bekijken.
timmeke, tommeke zegt dat toch helemaal niet?

zijn ergernis is het feit dat de mensen t toejuichen

tis trouwens ni omdat ge u ergert aan het feit dat de mensen dit toejuichen dat ge hem wil zien branden in de hel

ik vind al die positieve reacties al even hypocriet als zijn debiel verhaaltje over goed willen doen

stel u voor dat hij gechanteerd werd, en nu gewoon de chanteerder een stap vooruit wil zien(kzeg maar iets), zou hij dan nog zo een held zijn

daarbij lyle muns zegt helemaal nix over geld, als hij dat had toegegeven, dan was hij meer held geweest als nu, wie pikt dat onnozel verhaaltje over die MS-patient feitelek?

en dan zegt hij het nog als voorzitter van die organisatie dat er niets zo leerrijker is als zijn beroep?

WTF

ja stop dan maar met het ganse onderwijs te hervormen, laten we allemaal poepen voor het goede doel

hij profiteert gewoon van de heersende hipster-cultuur onder zijn extreem-linkse generatiegenoten die zo'n dingen niet durven te veroordelen uit vrees bestempeld te worden als conversatieve aanhangers van de mainstream

Ketelbuik

Legacy Member
lolz, hij komt uit voor zijn imo rather disgusting levensstijl, en iedereen: 'RESPECT GAST, RESPECT'

Morons -_-

Michster

Legacy Member
Ludwig Van zei:
hij profiteert gewoon van de heersende hipster-cultuur onder zijn extreem-linkse generatiegenoten die zo'n dingen niet durven te veroordelen uit vrees bestempeld te worden als conversatieve aanhangers van de mainstream

Amen broeder! :bow:

glashelder

Legacy Member
Ludwig Van zei:
stel u voor dat hij gechanteerd werd, en nu gewoon de chanteerder een stap vooruit wil zien(kzeg maar iets), zou hij dan nog zo een held zijn
Dat was eigenlijk het eerste dat in mij opkwam :unsure:

Zubrowka

Legacy Member
Ludwig Van zei:
h
hij profiteert gewoon van de heersende hipster-cultuur onder zijn extreem-linkse generatiegenoten die zo'n dingen niet durven te veroordelen uit vrees bestempeld te worden als conversatieve aanhangers van de mainstream

Nou ik ben ook (extreem) links en vind hem ook een hypocriete aandachtshoer. Daar gaat u stelling dan al niet op..

overigens van zijn opstel "Zo zette hij zich als ‘buddy’ vrijwillig in om hiv/aids patiënten in hun ziekteproces te begeleiden. "

buttbudy? :unsure:

Poekie95

Legacy Member
Zubrowka zei:
Nou ik ben ook (extreem) links en vind hem ook een hypocriete aandachtshoer.

Je hebt dan ook nog geen enkel goed woord over gehad voor homo's hier. Laatst noemde je een homo hier ook al een autist.

Je worstelt wellicht met iets in je leven. Wil je er over praten?

Zubrowka

Legacy Member
Poekie95 zei:
Je hebt dan ook nog geen enkel goed woord over gehad voor homo's hier. Laatst noemde je een homo hier ook al een autist.

Je worstelt wellicht met iets in je leven. Wil je er over praten?

Sinds wanneer is timmeke een homo?
Ik zou niet weten waar ik negatief ben geweest ten opzichte van homo's? Het is niet omdat ik de biecht van die Lyle wat hypocriet vind dat ik daarmee homofoob zou zijn. Dat heeft daar niks mee te maken.

Ludwig Van

Legacy Member
Zubrowka zei:
Nou ik ben ook (extreem) links en vind hem ook een hypocriete aandachtshoer. Daar gaat u stelling dan al niet op..

overigens van zijn opstel "Zo zette hij zich als ‘buddy’ vrijwillig in om hiv/aids patiënten in hun ziekteproces te begeleiden. "

buttbudy? :unsure:

excuses!


zeg wie vindt lyle muns eigenlek hard lijken op billie van de kampioenen(zomaar een opmerking waar ik nix mee bedoel)
rob teuwen:
http://blogimages.bloggen.be/fotoboek/301-de23e987ffae2a3f72b9b3832cd3bffc.jpg
http://www.dekampioenen.be/master2008/images/nieuws/personages/robteuwen.JPG
http://www.zangtalent.be/uploads/Mediawatchers/photobook/t/3/robteuwen1.jpg

muns:
http://2.bp.blogspot.com/-gKAKFBIFAUI/TZuLkWRPCJI/AAAAAAAAABQ/t11snjkBWYw/s220/GP+1.JPG
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd....851x315/579026_4509369704513_1538455047_n.jpg
https://profile-b-ord.xx.fbcdn.net/...160/1017524_10200127618265393_238822950_n.jpg

de gelijkenis is TREFFEND

Swindels

Legacy Member
Zubrowka zei:
Sinds wanneer is timmeke een homo?
Ik zou niet weten waar ik negatief ben geweest ten opzichte van homo's? Het is niet omdat ik de biecht van die Lyle wat hypocriet vind dat ik daarmee homofoob zou zijn. Dat heeft daar niks mee te maken.

Je hebt gelijk, ik vind die "biecht" ook bullshit en ik ben alles behalve homofoob :D

YaMo

Legacy Member
Sinds wanneer kunnen homo's geen autisten zijn?
Ik vraag mij eerder af wat een 18-jarige dag in dag uit zit te mekkeren over belastinggeld.

Timmeke

Legacy Member
Ludwig Van zei:
hoe hij het verpakt als goede & leerrijke daad ligt mij DWARS


timmeke, tommeke zegt dat toch helemaal niet?

zijn ergernis is het feit dat de mensen t toejuichen

tis trouwens ni omdat ge u ergert aan het feit dat de mensen dit toejuichen dat ge hem wil zien branden in de hel

ik vind al die positieve reacties al even hypocriet als zijn debiel verhaaltje over goed willen doen

stel u voor dat hij gechanteerd werd, en nu gewoon de chanteerder een stap vooruit wil zien(kzeg maar iets), zou hij dan nog zo een held zijn

daarbij lyle muns zegt helemaal nix over geld, als hij dat had toegegeven, dan was hij meer held geweest als nu, wie pikt dat onnozel verhaaltje over die MS-patient feitelek?

en dan zegt hij het nog als voorzitter van die organisatie dat er niets zo leerrijker is als zijn beroep?

WTF

ja stop dan maar met het ganse onderwijs te hervormen, laten we allemaal poepen voor het goede doel

hij profiteert gewoon van de heersende hipster-cultuur onder zijn extreem-linkse generatiegenoten die zo'n dingen niet durven te veroordelen uit vrees bestempeld te worden als conversatieve aanhangers van de mainstream

Hij heeft nochtans letterlijk toegegeven (in het journaal van 19uur dan nog) dat hij het effectief wel voor het geld deed...

Verder vind ik het raar dat iedereen hem verdenkt van het stimuleren van anderen om het te doen... heeft hij nooit gedaan....
Moest dat wel zo zijn, had het wel eerder bekend geweest.. hij heeft altijd discreet gedaan...
Dus ik zie niet direct in waar hij echt zeer hypocriet was... als hij effectief bepaalde "zieken" ook geholpen heeft, tja mag hij dat toch zeggen? Of beter niet want in onze maatschappij wordt zoiets meteen afgeschoten?

Is een beetje het zelfde als sekwerkers die gehandicapten helpen.. worden ook nog altijd uitgemaakt voor hoer/geldbeluste wichten.. ookal doen ze enkel zo'n gehandicapten vaak (en het geld, dat ze ook toegeven meestal)....
Zie daar ook het hypocriete niet van in eigenlijk.


Ik vind dat er veel gespeculeerd wordt/gezeverd wordt zonder echt de feiten te kennen.

Het komt er gewoon op neer dat hij gepoept heeft voor geld, so what? Zijn mijn zaken niet, boeit niet... Als die zijn werk maar goed doet.

En eens het in de media komt, weet ge dat het langs alle kanten opgeklopt wordt en dat juiste berichtgeving vaak niet meer lukt.

Verder over die positieve reacties: tja, als je u daar ook al aan gaat moeten irriteren... Daar heeft hij niks mee te maken... kak dan op de mensen die zo reageren, niet op hem (velen zitten op hem te kakken omdat anderen positief reageren...)

Jonas89

Legacy Member
Mijn pa die er altijd in slaagt om het auto-alarm te laten afgaan van mijn auto :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan