Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Als zijn toekomstige werkgever het moest ontdekken door wat creatief googlen, had hij er sowieso aangehangen. Laat staan als het gelekt zou zijn, want hoge bomen vangen veel wind natuurlijk.



tommie314 zei:Wtf. Iemand uit het middelbaar wordt een hoer, en de mensen juichen dit toe? (want ondanks zijn zeer emotioneel verhaal dat hij graag mensen helpt met affectie, doe je dat toch voor het geld)
https://www.facebook.com/photo.php?...&comment_id=2760768&offset=0&total_comments=8
KO zei:Van mij mag die kerel zo veel gehandicapten aftrekken als hij maar wil, maar hij moet wel zijn inkomsten aangeven!
KO zei:Van mij mag die kerel zo veel gehandicapten aftrekken als hij maar wil, maar hij moet wel zijn inkomsten aangeven!
Neen serieus, sommige van die reacties die je daar leest, misselijkmakend. Alsof je als manhoer ineens niet meer geschikt zou zijn om jeugd te vertegenwoordigen. Dat staat toch los van elkaar... Mensen die ziek worden van de gedachte dat hun kind door zo iemand is vertegenwoordig geweest hebben meer mankementen dan de man zelf lijkt mij.
timmeke, tommeke zegt dat toch helemaal niet?Timmeke zei:Vindt ge het dan niet hypocriet dat hem daardoor niet meer als vertegenwoordiger mag werken?
Ik zie trouwens niet in wat er mis is met iets voor het geld te doen...
ALs ge zo gaat redeneren gaat ge er nog veel moeten vies bekijken.
[MNEU]Jonasis;17712726 zei:Wat een homo
Ludwig Van zei:hij profiteert gewoon van de heersende hipster-cultuur onder zijn extreem-linkse generatiegenoten die zo'n dingen niet durven te veroordelen uit vrees bestempeld te worden als conversatieve aanhangers van de mainstream

Dat was eigenlijk het eerste dat in mij opkwamLudwig Van zei:stel u voor dat hij gechanteerd werd, en nu gewoon de chanteerder een stap vooruit wil zien(kzeg maar iets), zou hij dan nog zo een held zijn

Ludwig Van zei:h
hij profiteert gewoon van de heersende hipster-cultuur onder zijn extreem-linkse generatiegenoten die zo'n dingen niet durven te veroordelen uit vrees bestempeld te worden als conversatieve aanhangers van de mainstream

Zubrowka zei:Nou ik ben ook (extreem) links en vind hem ook een hypocriete aandachtshoer.
Poekie95 zei:Je hebt dan ook nog geen enkel goed woord over gehad voor homo's hier. Laatst noemde je een homo hier ook al een autist.
Je worstelt wellicht met iets in je leven. Wil je er over praten?
Zubrowka zei:Nou ik ben ook (extreem) links en vind hem ook een hypocriete aandachtshoer. Daar gaat u stelling dan al niet op..
overigens van zijn opstel "Zo zette hij zich als ‘buddy’ vrijwillig in om hiv/aids patiënten in hun ziekteproces te begeleiden. "
buttbudy?![]()
Zubrowka zei:Sinds wanneer is timmeke een homo?
Ik zou niet weten waar ik negatief ben geweest ten opzichte van homo's? Het is niet omdat ik de biecht van die Lyle wat hypocriet vind dat ik daarmee homofoob zou zijn. Dat heeft daar niks mee te maken.


Ludwig Van zei:hoe hij het verpakt als goede & leerrijke daad ligt mij DWARS
timmeke, tommeke zegt dat toch helemaal niet?
zijn ergernis is het feit dat de mensen t toejuichen
tis trouwens ni omdat ge u ergert aan het feit dat de mensen dit toejuichen dat ge hem wil zien branden in de hel
ik vind al die positieve reacties al even hypocriet als zijn debiel verhaaltje over goed willen doen
stel u voor dat hij gechanteerd werd, en nu gewoon de chanteerder een stap vooruit wil zien(kzeg maar iets), zou hij dan nog zo een held zijn
daarbij lyle muns zegt helemaal nix over geld, als hij dat had toegegeven, dan was hij meer held geweest als nu, wie pikt dat onnozel verhaaltje over die MS-patient feitelek?
en dan zegt hij het nog als voorzitter van die organisatie dat er niets zo leerrijker is als zijn beroep?
WTF
ja stop dan maar met het ganse onderwijs te hervormen, laten we allemaal poepen voor het goede doel
hij profiteert gewoon van de heersende hipster-cultuur onder zijn extreem-linkse generatiegenoten die zo'n dingen niet durven te veroordelen uit vrees bestempeld te worden als conversatieve aanhangers van de mainstream