Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JPV

Legacy Member
Die 8 weken maakt op zich niet uit (moet je afaik zelfs niet bij de belastingen opvragen, maar bij International Records Section
Department of Social Protection, McCarter's Road ,Ardaravan ,Buncrana ,Donegal ,Ireland Tel:(01) 471 5898 ,Locall:1890 690 690 Homepage: Home Je uitkering zou, afhankelijk van de wijze van je opzeg in Ierland, meer dan 1000 euro kunnen bedragen. En ook werklozen hebben recht op vakantie, het is dus geen enkele kwestie van profiteren. Ivm die van 2012: je zal sowieso nog je geld terugkrijgen (als het over belgië gaat), maar eventueel ook wel een boete.

Geen probleem dat jij met je geld smijt ('t is het mijne niet), maar hoe oud ben je en hoeveel geld staat er op je spaarrekening? Binnen enkele jaren ga je spijt hebben dat je nu zo'n idioot bent :).

SusieQ

Legacy Member
JPV zei:
Geen probleem dat jij met je geld smijt ('t is het mijne niet), maar hoe oud ben je en hoeveel geld staat er op je spaarrekening? Binnen enkele jaren ga je spijt hebben dat je nu zo'n idioot bent :).

Zal niet te vet zijn als iemand weer bij de mammie gaat wonen wanneer zijn leeftijd naar de 30 begint te lopen :D
(denk dat hij 28 word als zijn profiel juist is)

Général Zantas zei:
1) En zeker niet van maar een paar honderd euro (ik woon terug bij de ouders waar mijn domicilie is, dus zou mijn uitkering nooit meer dan 4-500 € bedragen). Waarom zou ik trouwens dopgeld vragen als ik op verlof ben, dat ruikt naar "profiteren" en daar houd ik niet zo van (toch niet op dit vlak :))

Myllan

Legacy Member
a143290 zei:
Daarom zijn er dus zo veel slechte films die toch onterecht tot in het absurde gehyped worden. (En dan vinden ze mannen kortzichtig omdat ze naar een schoon griet staan te kijken, dubbele standaarden ja :p)

Boeit niet zo, het oog wilt ook wat en in dit geval komt het echt niets tekort.

glashelder zei:
Gatver, nee. Vies glad mannetje. Brrrrr.

:drool:

glashelder

Legacy Member
JPV zei:
Dit is wel leuk (ooit al gelezen, maar vergeten):

Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.

Cognition and Brain Sciences Unit | People

Blij dat die link erbij staat :p Erger mij al jaren aan dat tekstje. Heb zelfs ooit eens op een forum de tekst helemaal herschreven, eerste en laatste letter van een woord hetzelfde maar de rest van de letters écht random. Onleesbaar, dus :p

Général Zantas

Legacy Member
JPV zei:
Die 8 weken maakt op zich niet uit (moet je afaik zelfs niet bij de belastingen opvragen, maar bij International Records Section
Department of Social Protection, McCarter's Road ,Ardaravan ,Buncrana ,Donegal ,Ireland Tel:(01) 471 5898 ,Locall:1890 690 690 Homepage: Home Je uitkering zou, afhankelijk van de wijze van je opzeg in Ierland, meer dan 1000 euro kunnen bedragen. En ook werklozen hebben recht op vakantie, het is dus geen enkele kwestie van profiteren. Ivm die van 2012: je zal sowieso nog je geld terugkrijgen (als het over belgië gaat), maar eventueel ook wel een boete.

Geen probleem dat jij met je geld smijt ('t is het mijne niet), maar hoe oud ben je en hoeveel geld staat er op je spaarrekening? Binnen enkele jaren ga je spijt hebben dat je nu zo'n idioot bent :).

Net 27 geworden en in absolute bedragen staat er niet zóveel op, maar voor mij staat er meer dan genoeg op.

En misschien wel ja, langs de andere kant, misschien lig ik dan al onder de grond. Ik leef in het "nu", niet in de toekomst.

SusieQ zei:
Zal niet te vet zijn als iemand weer bij de mammie gaat wonen wanneer zijn leeftijd naar de 30 begint te lopen :D
(denk dat hij 28 word als zijn profiel juist is)

Aandoenlijk dat je wat denigrerend gaat doen terwijl je niet eens deftig wil (of kan?) lezen.
Zoals eerder aangehaald, ik kwam begin juli terug naar België en verhuis in september weer naar het buitenland. Voor die 2 maanden niet bij je ouders gaan wonen, dát is pas met geld smijten.

JPV

Legacy Member
Général Zantas zei:
Net 27 geworden en in absolute bedragen staat er niet zóveel op, maar voor mij staat er meer dan genoeg op.

En misschien wel ja, langs de andere kant, misschien lig ik dan al onder de grond. Ik leef in het "nu", niet in de toekomst.
Ik ben iets optimistischer dan ernstig rekening te houden dat ik binnen enkele jaren al onder de grond lig. En "leven in het "nu"" verhindert niet dat je je financiële zaakjes op een rij hebt.

Nuja, je doet maar...

Tuninboy

Legacy Member
Utred zei:

Die map waar land zee is geworden en de zee land/ :drool

glashelder zei:
Blij dat die link erbij staat :p Erger mij al jaren aan dat tekstje. Heb zelfs ooit eens op een forum de tekst helemaal herschreven, eerste en laatste letter van een woord hetzelfde maar de rest van de letters écht random. Onleesbaar, dus :p


Ik kan de tekst echt nog goed lezen.

glashelder

Legacy Member
Tuninboy zei:
Ik kan de tekst echt nog goed lezen.
Dat is net mijn punt... Die woorden zijn helemaal niet random gescrambled.

"A dootcr has aimttded the magltheuansr of a tageene ceacnr pintaet who deid aetfr a hatospil durg blendur"

Ludwig Van

Legacy Member
glashelder zei:
Dat is net mijn punt... Die woorden zijn helemaal niet random gescrambled.

"A dootcr has aimttded the magltheuansr of a tageene ceacnr pintaet who deid aetfr a hatospil durg blendur"

HEBBAN OLLA VOGALA NESTAS HAGUNNAN HINASE HIC ANDA THU,WAT UNBIDAN WE NU????

Poekie95

Legacy Member
glashelder zei:
Dat is net mijn punt... Die woorden zijn helemaal niet random gescrambled.

"A dootcr has aimttded the magltheuansr of a tageene ceacnr pintaet who deid aetfr a hatospil durg blendur"

Dit is wat ik daar op het eerste zicht (in 2 sec) van maakte:

"A doctor has admitted the manslaughter of a teenage cancer patient who died after a hospital drug blunder."

Not sure if correct though. Ik lees wel veel medische teksten in het Engels dus de woorden waren familiair.

Swindels

Legacy Member
Ludwig Van zei:
Voorzitter scholierenkoepel klust bij als prostitué - HLN.be

ROFL LMAO LOLDERDEBOLDER

Lyle Muns

CONCLUSIE/MORAAL VH VERHAAL

neuk mensen in een rolstoel ipv te studeren

Inderdaad dikke bullshit van de Lyle, moest hij echt zo inzitten met die Paul, dan werd die zijn echte vriend en wie weet meer en kon hij zo die mens graag zien en doen wat hij allemaal beweert in zijn blog.

Nu vraagt hij er geld voor en dat doet al zijn goede bedoelingen teniet.

glashelder

Legacy Member
Poekie95 zei:
Dit is wat ik daar op het eerste zicht (in 2 sec) van maakte:

"A doctor has admitted the manslaughter of a teenage cancer patient who died after a hospital drug blunder."

Not sure if correct though. Ik lees wel veel medische teksten in het Engels dus de woorden waren familiair.

Is juist. Maar het leest dus toch niet zo vlot als dat Cambridge testje :p

Maar goed, het staan gewoon allemaal in die link van JPV hoor.

Poekie95

Legacy Member
Swindels zei:
Inderdaad dikke bullshit van de Lyle, moest hij echt zo inzitten met die Paul, dan werd die zijn echte vriend en wie weet meer en kon hij zo die mens graag zien en doen wat hij allemaal beweert in zijn blog.

Nu vraagt hij er geld voor en dat doet al zijn goede bedoelingen teniet.

Ik vrees dat die kerel toch een inschattingsfout gemaakt heeft en serieus wat opgeblazen heeft... Arme kerel.

Alhoewel we niet zo verbaasd horen te zijn over zo'n zaken (oudste beroep ter wereld).

Général Zantas

Legacy Member
JPV zei:
Ik ben iets optimistischer dan ernstig rekening te houden dat ik binnen enkele jaren al onder de grond lig. En "leven in het "nu"" verhindert niet dat je je financiële zaakjes op een rij hebt.

Nuja, je doet maar...

Ik zeg toch dat ik genoeg geld heb op mijn rekening? Met andere woorden, ik heb mijn financiële zaakjes op een rij. Of alleszins genoeg op een rij om niet wakker te liggen van een paar honderd euro en geen rottige kutjob te moeten blijven uitoefenen omdat ik anders niet rondkom. Ik KAN kieskeurig zijn, dus vind ik niet dat het slecht gesteld is met me.

JPV

Legacy Member
Général Zantas zei:
Ik zeg toch dat ik genoeg geld heb op mijn rekening? Met andere woorden, ik heb mijn financiële zaakjes op een rij. Of alleszins genoeg op een rij om niet wakker te liggen van een paar honderd euro en geen rottige kutjob te moeten blijven uitoefenen omdat ik anders niet rondkom. Ik KAN kieskeurig zijn, dus vind ik niet dat het slecht gesteld is met me.
Nu genoeg geld, ook voor toekomstplannen? En het gaat neit over een kutjob voor eeuwig moeten doen, hoogstens nog tot het einde van de week. Of gewoon al correct opzeggen en nog 1 dag uitdoen... Had je alles samen zo'n 1500-2000 euro opgeleverd wss.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan