Remi
Legacy Member
Atomsk zei:Mijn vriendin, die me na een baaldag opwachtte met een gedekte tafel en lekker eten, in mijn appartementje en er gewoon was voor mij. Cliché en sappy, maar goddamn, ben ik een lucky bastard.
got lucky, did ya?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Atomsk zei:Mijn vriendin, die me na een baaldag opwachtte met een gedekte tafel en lekker eten, in mijn appartementje en er gewoon was voor mij. Cliché en sappy, maar goddamn, ben ik een lucky bastard.
Sweet baby batman, ja.Remi zei:got lucky, did ya?
Arne zei:Ik hoop op vannacht een heerlijke regenbui tijdens Pendulum op de Lokerse Feesten.![]()

Helemaal in uw eentje ergens gaan zitten. Dat geeft inderdaad garantie op een topavond.Tuninboy zei:Gisteren nog eens alleen opstap geweest. It was a good night.![]()
Hot lead zei:Helemaal in uw eentje ergens gaan zitten. Dat geeft inderdaad garantie op een topavond.
ervan uitgaande dat rechtstaan beter is.Tuninboy zei:Aha, ik wist niet dat opstap gaan de definitie van ergens gaan zitten was. Dank u voor het weetje van de dag.
Hot lead zei:ervan uitgaande dat rechtstaan beter is.
DoVyTn zei:Wait what? Waren die niet gestopt?![]()
DoVyTn zei:Wait what? Waren die niet gestopt?![]()


RealRoot zei:frisse noorderwind, 15h53 was het nog 31 graden (was maximaal 32.1 geweest rond 14h30)
en nu nog 24.8 graden.. dat betekent dus 6 graden in amper 20 minuten tijd... zal deugt doen straks
Tesliem zei:Revolutionair: de beha zonder bandjes of rugsluiting - HLN.be
Ik heb hier toch echt mijn bedenkingen bij hoor.![]()

Kiiilerke zei:das niet sexy![]()
de rest zag er maar cheap uit.Tuninboy zei:Laat uwe voorgevel dan zien he![]()
Tesliem zei::naughty:
Nee maar serieus, als ge van die kleine muggenbeetjes hebt dan zijn die plakbh's goed of voldoende maar met een volle boezem of niet eens, een klein beetje boezem is al voldoende, dan heb je er niks aan.

Tuninboy zei:Gij zult er dus niks aan hebben.
I c what you did there ( o ) ( o ) :')
Dat het ondersteunen belangerijk is, oke, maar opzich, wie ergert er zich eigenlijk zich aan die bandjes ?
Tesliem zei:Ondersteuning is zeer belangrijk en iemand met, laat ons zeggen,
Er bestaan nog altijd doorschijnende bandjes voor een 95D heeft 2x niks aan die plaktoestanden.
Neem het van me aan, als er iets is waar ik zeker van ben dan is dat dit een waardeloze i.p.v. revolutionaire uitvinding is.
wie dat wenst maar helemaal geen?
Kun je net zo goed zonder bh rondlopen.