Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Remi

Legacy Member
Atomsk zei:
Mijn vriendin, die me na een baaldag opwachtte met een gedekte tafel en lekker eten, in mijn appartementje en er gewoon was voor mij. Cliché en sappy, maar goddamn, ben ik een lucky bastard.

got lucky, did ya?

Gunslinger_

Legacy Member
Tuninboy zei:
Gisteren nog eens alleen opstap geweest. It was a good night. :drool:
Helemaal in uw eentje ergens gaan zitten. Dat geeft inderdaad garantie op een topavond.

Tuninboy

Legacy Member
Hot lead zei:
Helemaal in uw eentje ergens gaan zitten. Dat geeft inderdaad garantie op een topavond.

Aha, ik wist niet dat opstap gaan de definitie van ergens gaan zitten was. Dank u voor het weetje van de dag.

Gunslinger_

Legacy Member
Tuninboy zei:
Aha, ik wist niet dat opstap gaan de definitie van ergens gaan zitten was. Dank u voor het weetje van de dag.
ervan uitgaande dat rechtstaan beter is.

Tuninboy

Legacy Member
Hot lead zei:
ervan uitgaande dat rechtstaan beter is.

Rechtstaan idd, en niet blijven staan als een "plant". Of alleen dansen als er een hitje gedraait wordt.

fearofthedark

Legacy Member
DoVyTn zei:
Wait what? Waren die niet gestopt? :p

zijn ook gestopt, is knive party geworden.
ik denk nog 1 lid van pendulum met een pendulum dj set bezig houd

RealFlub

Legacy Member
frisse noorderwind, 15h53 was het nog 31 graden (was maximaal 32.1 geweest rond 14h30)
en nu nog 24.8 graden.. dat betekent dus 6 graden in amper 20 minuten tijd... zal deugt doen straks

Myllan

Legacy Member
Tuninboy zei:
Laat uwe voorgevel dan zien he :tongue:


:naughty:

Nee maar serieus, als ge van die kleine muggenbeetjes hebt dan zijn die plakbh's goed of voldoende maar met een volle boezem of niet eens, een klein beetje boezem is al voldoende, dan heb je er niks aan.

Tuninboy

Legacy Member
Tesliem zei:
:naughty:

Nee maar serieus, als ge van die kleine muggenbeetjes hebt dan zijn die plakbh's goed of voldoende maar met een volle boezem of niet eens, een klein beetje boezem is al voldoende, dan heb je er niks aan.

Gij zult er dus niks aan hebben. :unsure:

I c what you did there ( o ) ( o ) :')

Dat het ondersteunen belangerijk is, oke, maar opzich, wie ergert er zich eigenlijk zich aan die bandjes ?

Mikkel

Legacy Member
Zalig dat we in de nieuwe ruiten rolluiken hebben laten inbouwen.
Steady 23°C binnen ^^..dat plus tegel vloer = afkoeling :)

Je mag wel niks open zetten want anders ist direct om te bakken

Myllan

Legacy Member
Tuninboy zei:
Gij zult er dus niks aan hebben. :unsure:

I c what you did there ( o ) ( o ) :')

Dat het ondersteunen belangerijk is, oke, maar opzich, wie ergert er zich eigenlijk zich aan die bandjes ?


Ondersteuning is zeer belangrijk en iemand met, laat ons zeggen, een 95D heeft 2x niks aan die plaktoestanden.
Neem het van me aan, als er iets is waar ik zeker van ben dan is dat dit een waardeloze i.p.v. revolutionaire uitvinding is.
Er bestaan nog altijd doorschijnende bandjes voor wie dat wenst maar helemaal geen?
Kun je net zo goed zonder bh rondlopen.

Tuninboy

Legacy Member
Tesliem zei:
Ondersteuning is zeer belangrijk en iemand met, laat ons zeggen,
Er bestaan nog altijd doorschijnende bandjes voor een 95D heeft 2x niks aan die plaktoestanden.
Neem het van me aan, als er iets is waar ik zeker van ben dan is dat dit een waardeloze i.p.v. revolutionaire uitvinding is.
wie dat wenst maar helemaal geen?
Kun je net zo goed zonder bh rondlopen.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lnj2s28sf21qm00hqo1_500.gif
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan