Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gunslinger_

Legacy Member
Jonathan zei:
Mijn glimlach van de voorbije dagen is dat we (ik en mijn verloofde) na al die maanden werk eindelijk onze webshop gelanceerd hebben zondag en nu onze eerste bestellingen succesvol hebben verwerkt met tevreden klanten tot gevolgd.
De voldoening is allesinds een stuk groter dan hetgeen ik ervaar bij mijn dagjob :-)
En waar kunnen we bestellen? ideaal toch om hier reclame te maken.

ryoudragon

Legacy Member
Timmeke zei:
Misschien wordt ge wel meter? Dan ga je natuurlijk wel uw verantwoordelijkheid moeten nemen:p

Je bent sowieso toch ook tante... dus... :p

Ik ben helemaal niets. Ik ben niet eens familie van dat kind. :D
En ik denk niet dat ik ooit meter zal zijn.

Algorithm

Legacy Member
goed nieuws op het werk, gans weekend van wakker gelegen, nu blijkt uiteindelijk dat we er als bedrijf sterker gaan uitkomen.

:love:

sinds begin vorige week dat ik nog is echt ontspannen in mijn zetel hier naar muziek heb kunnen luisteren met een glas lekkere wijn..




Hot lead zei:
En waar kunnen we bestellen? ideaal toch om hier reclame te maken.

én vooral wat... ?

Preske

Legacy Member
Jonathan zei:
Mijn glimlach van de voorbije dagen is dat we (ik en mijn verloofde) na al die maanden werk eindelijk onze webshop gelanceerd hebben zondag en nu onze eerste bestellingen succesvol hebben verwerkt met tevreden klanten tot gevolgd.
De voldoening is allesinds een stuk groter dan hetgeen ik ervaar bij mijn dagjob :-)

ik zie al een typfout staan :unsure:

ryoudragon

Legacy Member
Ouders die maar liefst een kwartier bezig zijn geweest met zoeken hoe ze een excelbestand op hun usb moesten zetten. Ik heb besloten me er niet mee te moeien en nu zijn ze via Skype (ik zit boven) te stoefen over hoe dat het hen gelukt is. :')

Moet ik nu fier zijn? :unsure:

Michster

Legacy Member
ryoudragon zei:
Ouders die maar liefst een kwartier bezig zijn geweest met zoeken hoe ze een excelbestand op hun usb moesten zetten. Ik heb besloten me er niet mee te moeien en nu zijn ze via Skype (ik zit boven) te stoefen over hoe dat het hen gelukt is. :')

Moet ik nu fier zijn? :unsure:

Als ze weten wat een excel-bestand is: ja

Rikie

Legacy Member
ryoudragon zei:
Ouders die maar liefst een kwartier bezig zijn geweest met zoeken hoe ze een excelbestand op hun usb moesten zetten. Ik heb besloten me er niet mee te moeien en nu zijn ze via Skype (ik zit boven) te stoefen over hoe dat het hen gelukt is. :')

Moet ik nu fier zijn? :unsure:

Ja!
Moest je het getoond hebben zouden ze de volgende keer gegarandeerd weer komen aankloppen hebben bij jou. Nu zit de kans erin dat ze toch iets 'geleerd' hebben.

The_Cat

Legacy Member
PEB zei:
nee als ze een computer leren gebruiken zal het niet lang duren voor porno met ryoudragon vinden

Of alle ryoudragon ouder-rant die hier overvol voorkomt op 9lives in de ergernissenthreads :')

Preske

Legacy Member
ryoudragon zei:
Ouders die maar liefst een kwartier bezig zijn geweest met zoeken hoe ze een excelbestand op hun usb moesten zetten. Ik heb besloten me er niet mee te moeien en nu zijn ze via Skype (ik zit boven) te stoefen over hoe dat het hen gelukt is. :')

Moet ik nu fier zijn? :unsure:

eigenlijk wel. Dat is de eerste stap naar een "gratis it-helpdesk voor de ouders/familie"-loos bestaan.

Oldskooler zei:
Hentai, gegarandeerd.

clopclop!

(ik heb dit ook maar van ryou geleerd)

Preske

Legacy Member
ryoudragon zei:
Ouders die maar liefst een kwartier bezig zijn geweest met zoeken hoe ze een excelbestand op hun usb moesten zetten. Ik heb besloten me er niet mee te moeien en nu zijn ze via Skype (ik zit boven) te stoefen over hoe dat het hen gelukt is. :')

Moet ik nu fier zijn? :unsure:

eigenlijk wel. Dat is de eerste stap naar een "gratis it-helpdesk voor de ouders/familie"-loos bestaan.

Oldskooler zei:
Hentai, gegarandeerd.

clopclop!

(ik heb dit ook maar van ryou geleerd)

R1TM1X

Legacy Member
anYK88q_460sa.gif

:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan