Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R3L4X

Legacy Member
kay-gell zei:
Geordie shore :lol:

Hoe zalig is dat wel niet?

Ik had ook eerst iets van "Dat kijk ik nooit, zoiets marginaals." en uiteindelijk blijkt dat toch wel grappig te zijn :p.

straight-6

Legacy Member
ik vind er niks grappig aan, een bende mislukte jersey shore imitators. Jersey shore was echt super, maar geordie shore is echt een bende marginalen, lelijke zatte marginale irritante wijven en een bende venten met vrouwentopjes aan die denken dat ze mooi zijn. Dan zie je ze uitgaan in een triestig cafe waar bijna niemand zit, bende failers.

Eigenlijk was dit nu meer mijn ergernis van de dag

Timmeke

Legacy Member
R3L4X zei:
Ik had ook eerst iets van "Dat kijk ik nooit, zoiets marginaals." en uiteindelijk blijkt dat toch wel grappig te zijn :p.

I googled Geordie shore .... gaat dat over 5 homos?

Reus

Legacy Member
Geordie Shore, heerlijk voor op een luie zondag. Zo kwam ik er ooit eens terecht, best vermakelijke televisie.

coldplayke

Legacy Member
Mijn hond had een gezwel op zijn pootje en ik was bang dat het een tumor was (hij heeft in het verleden al een tumor gehad). Vandaag is hij naar de dierenarts geweest, het bleek gewoon een vergroeiing te zijn, met de juiste medicatie moet het over een 2-tal weken verholpen zijn, wat een opluchting :)

forloRn_

Legacy Member
Zelfgemaakt slaatje met rucola, gerookt spek, geitenkaas, kerstomaten, gebakken pijnboompitten en olijfolie. :drool:

Preske

Legacy Member
kay-gell zei:
Ja, u 50 jaar voorbereiden en dan nog geen 5 zinnen kunnen aflezen omdat ge zenuwachtig zijt.
Ik kijk al uit naar zijn gesprekken met de wereldleiders waarbij ons land vertegenwoordigt!

den berre stond wel te bibberen (zijn nederlands is wel beter, ma swat). Voor al zijn fouten, niet vergeten dat hij nog steeds menselijk is.



Tyfius zei:
Dat bedrag moet ge vergelijken met die 11 miljoen, want dat zijn voor een stuk dezelfde kosten die de koning moet betalen. Zijn personeel, het onderhoud van zijn gebouwen, zijn wagenpark, ...

scheve vergelijking, onze koning is nu eenmaal veel minder belangrijk dan de "leider van de vrije wereld"

Een aanslag op de president heeft economisch en politiek wereld wijd gevolgen, een aanslag op de koning veel en veel minder en zal vooral ons treffen.

Tyfius

Legacy Member
Preske zei:
scheve vergelijking, onze koning is nu eenmaal veel minder belangrijk dan de "leider van de vrije wereld"

Een aanslag op de president heeft economisch en politiek wereld wijd gevolgen, een aanslag op de koning veel en veel minder en zal vooral ons treffen.
Ja, logisch dat die bedragen verschillen. Het ging om het feit dat ge die 11,5 miljoen niet moogt vergelijken met die 400.000 van Obama. Het een is loon, het ander omvat alle werkingskosten.

Remi

Legacy Member
Tyfius zei:
Ja, logisch dat die bedragen verschillen. Het ging om het feit dat ge die 11,5 miljoen niet moogt vergelijken met die 400.000 van Obama. Het een is loon, het ander omvat alle werkingskosten.

Mjah, om toch ff terug te happen. In die 11,5 miljoen zitten amper werkingskosten hoor. In het artikel dat ik vorige pagina bijvoegde staat dat er nog is 16 miljoen bijkomt voor die kosten en die worden door de verschillende FOD's betaald.

Dus als hij nog ma de helft overhoud, is het beduidend meer loon dan de 'machtigste' man van de aarde.

kiewitcity

Legacy Member
straight-6 zei:
Valleys vind ik dan wel nog goed

lekker ,die tweeling is niet normaal, pakken beter dan jershey shore,kapot gelachen toen die mannen de eerste keer binnen kwamen met hun apen kuren...bende marginalen..

ryoudragon

Legacy Member
Landmark in Manila, zotte dingen daar en vooral zot goedkoop. koptelefoon met mp3functie gekocht voor echt geen geld :D twas verdorie goedkoper dan een nieuwe koptelefoon an sich en kwaliteit is voortreffelijkm. mocht hem zelfs zeer uitgebreid testen in de winkel etc. ik wil zo nen winkel bij ons. ik ga da missen ;-;
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan