Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matador zei:net de Gw2 story uit gespeeld, begint dit pareltje van jeremy soule te spelen:
Guild Wars 2 Soundtrack | Fear Not This Night - YouTube
- we're -Flunitrazepam zei:

- De laatste kilometer is echt dodelijkTonerider zei:- we're -
Maar om in de sfeer te blijven.Heel wat Boston-lopers hebben zich echt de benen van onder het lijf gelopen.![]()
Dennoman zei:Wat je hiermee dus bedoelt, is dat je zoveel "subtiele" racistische/xenofobische sneren moogt geven als ge wilt, maar één keertje deftig over de schreef gaan (atypisch voor uw postgedrag) en ge hangt? Elke dag iets komen posten over de "bruin mannen/apen" is perfect okidoki, maar een uitspraak imiteren - nota bene van een voornaam kerkelijk hoogwaardigheidsbekleder - is zogezegd bijna strafbaar?
Kom, je kunt maar zoveel blijven schermen met het recht op vrije meningsuiting om zulke bullshit te blijven rechtvaardigen. Ik zeg niet dat ik het eens ben met Dhaulagiri's uitspraak, noch dat die te rechtvaardigen valt. Verder wil ik ook niemand in bescherming nemen, aangezien ik ervan overtuigd ben dat iedereen zijn eigen problemen kan oplossen en niet betutteld moet worden door anderen. Het moet echter eens gedaan zijn met dat constant met twee maten wegen wat overduidelijke discriminatie en/of provocatie betreft.

Van explosies naar barbecues, een luguber gevoel voor humor hebben ze dan toch.Ruben666 zei:De Bostondraad, waar Dame Logica vanuit vele hoeken sterrren zag.
Kandul zei:Van explosies naar barbecues, een luguber gevoel voor humor hebben ze dan toch.
.Kandul zei:Van explosies naar barbecues, een luguber gevoel voor humor hebben ze dan toch.
). Themummy blijft er maar op los trollen en krijgt geen sancties? Vinden jullie zijn uitspraken soms lachwekkend dat je hem daar wilt houden? Ik heb daar echt al mensen voor minder geband zien worden zoals e.House en Noreee. En ook die reactie van Rizla+ gaat er echt wel over. Zou beter al naar Justin Bieber luisteren.Dakantochnie zal een dezer dagen wel een nieuwe regel aankondigen, houd je ogen open!Karre zei:Ik begrijp dat hier toch niet meer hoor (nu mag je het wel uitleggen). Themummy blijft er maar op los trollen en krijgt geen sancties? Vinden jullie zijn uitspraken soms lachwekkend dat je hem daar wilt houden? Ik heb daar echt al mensen voor minder geband zien worden zoals e.House en Noreee. En ook die reactie van Rizla+ gaat er echt wel over. Zou beter al naar Justin Bieber luisteren.
megrohlsta zei:Daarnet tijdens het kijken naar Friends zin gekregen in een hamburger. Daarna reden mijn vriend en ik naar de Quick om hamburgers.
Damn, that hit the spot.![]()

Tuninboy zei:Toch geen quick ?![]()

Therapy zei:Hamburger/fastfood.
Quick zijn faggots door hun deal met Burger King.![]()
