Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

YaMo

Legacy Member
Zonde van dat moorden; er is een groot komiek aan die gast verloren gegaan. :rofl:

De briefjes van De Gelder: letterlijk | VTM NIEUWS

Verklaring van de feiten
De feiten die ik gepleegd heb zijn enkel te verklaren vanuit mijn jeugd. Vanaf ik 15 jaar was begon ik mijn zoektocht naar gelijken inzake volwassenheid. Ik werd vaak op kinderachtige wijze uitgesloten op school. Dit maakte me depressief. Omdat ik geen gelijken vond besloot ik op mijn 18 zelfmoord te plegen. Helaas mislukte dit. Nadien legde ik een zoektocht naar onafhankelijkheid, voor mij de ultieme vorm van volwassenheid. Maar de voortdurende aanwezigheid van mijn ouders maakte me enkel nog depressiever. Omdat ik in de gedachtengang leefde dat ik nooit vrij kon zijn om te studeren wat ik wilde en me in de noodzaak zag om me op gewelddadige wijze van mijn ouders, mijn verleden en de Vlaamse maatschappij af te scheuren begon ik aan mijn eigen revolutie door een plan op te stellen waarin ik de Belgische staat kon herschikken. Ik verwijs hiervoor door naar het gerechtelijk arrondissement Brussel Halle Vilvoorde. De rest oftewel de feiten; Zijn geschiedenis. Ik wou moordenaar worden. van de regels en geef me een straf alstublieft waarbij ik me gedurende 10 jaar enkel mag verplaatsen op het erf van mijn ouders tot alle problemen tussen mij en de burgerlijke partijen v/d baan zijn. Ik beloof jullie plechtig, aan alle mensen in de zaal, dat als er een oorlog uitbreekt in België, ik gewoon pacifistisch zal zijn en niet zal deelnemen. Ik zal neutraal zijn en me voortaan houden aan de 10 geboden. Ik heb me vaak onnozel gedragen in de gevangenis om fysieke aanvallen te vermijden. Laat me alstublieft naar huis gaan zodat ik kan leven in eer en geweten kan laten herstellen, zodat ik mijn vrijheid: bier drinken en studeren en wijven poepen.

J.F.

Legacy Member
Bachelorpaper gaat vlotter dan verwacht :D (hopelijk vind die dat allemaal geen zever en moet ik de helft schrappe, dan ween ik :unsure:)

truifel

Legacy Member
J.F. zei:
Bachelorpaper gaat vlotter dan verwacht :D (hopelijk vind die dat allemaal geen zever en moet ik de helft schrappe, dan ween ik :unsure:)

hopelijk is em zonder dt-fouten geschreven :p

?therapy?

Legacy Member
Vacature met de titel "Reddende engel" :lol:
Toch maar eens kijkje genomen. :p

Muscleduck

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Zat vannacht wat Twitter te checken en zag dat hij zo naar een heleboel mensen die ik ken ook Tweets gestuurd heeft om tegen mij te zeggen die game te versturen. Onder andere naar de Twitter van mijn werk en zo. :sop:

'k Zou klacht neerlegeen voor stalken, want dit is toch echt niet normaal meer :wtf: wtf²

Rizla+ zei:
Nieuwe scam op Facebook?

Krijg daarnet dit bericht op Facebook van persoon die ik totaal niet ken.

"Hello dear,how are you?
My name is Amelia.I'm a woman and I come across your profile here and i will be glade to have you as a friend and establish a good relationship with you.I also have something very important to discuss with you,Please kindly reply me here or send me an email at ([email protected])I will send you my pictures and tell you more about me. I'll be waiting to hear from you soon.
Yours Lovely
Amelia"

Jaja, ik heb succes!
3 results - TinEye

Zie die links, ze heet ergens anders Lauryna. Scam scam SCAAAAAAM

Racing_Genk

Legacy Member
Waarom? Dat bezorgt je zelf alleen maar meer last terwijl hij toch niet gestraft wordt. Bovendien, stel dat hij autistisch is dan kan hij er niet eens iets aan doen hé...

Kandul

Legacy Member
Zijn ouders kunnen hem dan misschien even duidelijk maken dat zijn gedrag niet wenselijk is. Een telefoontje van de politie heeft meestal wel dat effect. Als hij er niet kan aan doen dan moeten ze zijn telefoon/Internet maar afnemen, een ander hoort niet te lijden door zijn gedrag.

eS

Legacy Member
^Of gewoon die gast zijn ouders eens opbellen (18->woont nog thuis = zelfde adres van pakske->opzoeken in telefoonboek). Afhankelijk van die hun reactie kunt ge dan nog zien wat ge doet.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Hopen dat hij mij nu met rust laat... Vandaag is het toch al stil gebleven. Misschien heeft hij zijn drukke leven terug opgepikt :unsure:

=CID=Drone

Legacy Member
Kandul zei:
Zijn ouders kunnen hem dan misschien even duidelijk maken dat zijn gedrag niet wenselijk is. Een telefoontje van de politie heeft meestal wel dat effect. Als hij er niet kan aan doen dan moeten ze zijn telefoon/Internet maar afnemen, een ander hoort niet te lijden door zijn gedrag.

het kan soms ook het tegenovergestelde effect hebben :cry:

Ludwig Van

Legacy Member
Tot 1 minuut geleden wist ik niet dat 'Belgian endive' het Engelse woord voor witloof is.

Het heeft mijn leven veranderd.

C_X

Legacy Member
Mijn "doeningske" laten schatten vandaag. Veel te goedkoop gekocht blijkbaar. Aannemer is ook langs geweest, volgend jaar moet de renovatie af kunnen zijn. Fantastisch nieuws. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan