Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
Xirtanneke zei:
:woohoo: Ge hebt trouwens volledig gelijk, iedereen is oppervlakkig. Anders zouden sollicitatiegesprekken telefonisch of schriftelijk gebeuren, zouden er geen foto's op datingsites te vinden zijn, zou Hilde Claes geen burgemeester zijn etc...

If only... :(

Naradia

Legacy Member
Meisje dat ik dacht dat ik voor altijd kwijt was, maar terug naar België komt ^^

Thorfin

Legacy Member
Met helm en leren jas aan mijn brommerrijbewijs gaan afhalen in het stadhuis. :D

KO

Legacy Member
Naradia zei:
Meisje dat ik dacht dat ik voor altijd kwijt was, maar terug naar België komt ^^

In ander ongerelateerd nieuws, Jambers maakt onverhoopt een nieuwe reeks van "Exotische Liefde".

SilentSpring

Legacy Member
glashelder zei:
Russische dwerghamstertjes kunnen niet zo goed samen hé :unsure: Pakt 9 van de 10 keer dat het niet goed gaat.
Ja, dat weet ik.

De enige andere keer dat ik er 2 had begonnen ze na 2 weken te vechten, deze kwamen wel van de markt dus 100% zekerheid dat ze uit hetzelfde nestje kwamen had ik toen niet.
Nu zijn ze wel uit hetzelfde nestje, ze zijn nog maar 3 weken oud en hebben altijd samen gezeten dus duimen maar.

Voorlopig kruipen ze gezellig bij elkaar om te slapen en te spelen, maar moesten er problemen opduiken (als ze ouder worden) heb ik nog een 2de kooi staan die binnen een half uurtje kan klaar zijn.

JackM

Legacy Member
Kheb mijn vulpen(nen) nog eens bovengehaald. Moet geleden zijn van begin middelbare school fzo :p
Best weer tof om zo te schrijven en te tekenen/schetsen.

Zorgen dat ek eerst weer wat deftig met men oude kan werken en dan es die parkers van op men communies in gang steken :p

glashelder

Legacy Member
SilentSpring zei:
Ja, dat weet ik.

De enige andere keer dat ik er 2 had begonnen ze na 2 weken te vechten, deze kwamen wel van de markt dus 100% zekerheid dat ze uit hetzelfde nestje kwamen had ik toen niet.
Nu zijn ze wel uit hetzelfde nestje, ze zijn nog maar 3 weken oud en hebben altijd samen gezeten dus duimen maar.

Voorlopig kruipen ze gezellig bij elkaar om te slapen en te spelen, maar moesten er problemen opduiken (als ze ouder worden) heb ik nog een 2de kooi staan die binnen een half uurtje kan klaar zijn.

Ah ja, uit hetzelfde nestje heb je wel meer kans, ja. En goed dat je een extra kooi achter de hand hebt. 3 weken is wel superjong zeg, dat zijn nog babietjes :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan