Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Poekie95

Legacy Member
Zaterdagmiddag hadden we dit geinstalleerd in 1 van de toiletten van Gasthuisberg (campus, niet ziekenhuis) als 1-april grap (internet, noodzakelijk voor ons project, lag plat door DDoS attack dus we hadden niet veel te doen).

Zojuist terug aan die WC gepasseerd en blijkbaar is die VOLLEDIGE toiletruimte nu afgesloten met een K.U. Leuven bordje op "Gelieve andere toiletten te gebruiken", precies alsof de K.U. Leuven CSI de boel nu aan het onderzoeken is. Not sure what happened. Prank geslaagd denk ik :unsure:?

kay-gell

Legacy Member
Ah, binnenlandse vluchten geboekt voor onze vakantie in Thailand. Kan al niet meer wachten :D

Romeo Carpaccio

Legacy Member
TEFL zei:
hoe zielig moet ge zijn om da grappig te vinden?

Alé, dan ben ik zielig, k had ook wel verwacht dat er minstens ene zo'n reactie zou geven.

Ik werk liever in een omgeving waar er vaak (kleine) grapjes worden uitgehaald dan waar dat je een hele dag serieus moet doen hoor.

Trouwens toch maar raar dat IEDEREEN die op dat moment in de zaak was er mee kon lachen, ook klanten( oh nee, klanten :o ).
Mss ben jij gwn een beetje verzuurd?

SusieQ

Legacy Member
LOBO0901 zei:

Ik moet toch al ver zoeken om met zo iets nog te kunnen lachen (mocht het nu nog gisteren geweest zijn), maar de klacht is al van januari (Newest threat to Islam: Lego Star Wars - Washington Times).

Tis niet meer normaal voor wat voor onozelheden dat de rest van de mensheid moet buigen :(

En dan nog te zeggen dat die plaats ooit een christelijke kerk was ... http://nl.wikipedia.org/wiki/Hagia_Sophia

Of ook hoe belachelijk kan je je maken door de proberen op te dringen dat dat een islamitisch heiligdom is.

Fraze

Legacy Member
net thuis van weekje ziekenhuis. Doet deugd om weer te thuis te zijn.

Xirtanneke

Legacy Member
Hawk zei:
Peter Sagan knijpt in poep van Miss... en verontschuldigt zich - Sportwereld

Sagan trollt de media :p Zoals verwacht schreeuwen de feministen in comments weer "verkrachting" :s

Goed, in eerste instantie vond ik het een grappige foto, hoe hij daar opstond met een kleine mannekes-grijns. In tweede instantie dacht ik: 'goh, die meisjes zijn Miss-Vlaamse Kassei' of welke belachelijke missen daar ook opdraven.

Ik zou het alleszins niet appreciëren mocht iemand wanneer ik met mijn gat gedraaid heb, daarin pitsen. Die meisjes doen hun werk (en al is dat een belachelijk jobke), het is hun werk.

Als ik nu een feministe zou zijn, zou ik eerder werk maken om die belachelijke bloemenmeisjes te verbieden dan dat ik op Sagan zijn kap zou zitten.

En in dit geval, dat meisje heeft een vriend. Ze heeft misschien ooit kinderen. Denk jij dat je 'als kind van' ooit zit te wachten op een foto van jouw mama die het wereldnieuws gehaald heeft, terwijl ze in haar poep gepitst wordt door een wielrenner??? :)

de boom

Legacy Member
Ik zou toch eens goed lachen moest ik zo een foto van mijn moeder ooit te zien krijgen hoor. :D

JimmyPatterson

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Goed, in eerste instantie vond ik het een grappige foto, hoe hij daar opstond met een kleine mannekes-grijns. In tweede instantie dacht ik: 'goh, die meisjes zijn Miss-Vlaamse Kassei' of welke belachelijke missen daar ook opdraven.

Ik zou het alleszins niet appreciëren mocht iemand wanneer ik met mijn gat gedraaid heb, daarin pitsen. Die meisjes doen hun werk (en al is dat een belachelijk jobke), het is hun werk.

Als ik nu een feministe zou zijn, zou ik eerder werk maken om die belachelijke bloemenmeisjes te verbieden dan dat ik op Sagan zijn kap zou zitten.

En in dit geval, dat meisje heeft een vriend. Ze heeft misschien ooit kinderen. Denk jij dat je 'als kind van' ooit zit te wachten op een foto van jouw mama die het wereldnieuws gehaald heeft, terwijl ze in haar poep gepitst wordt door een wielrenner??? :)


God allemachtig; dit is echt wel het meest absurde voorbeeld dat ik ooit al heb gelezen. Net of dat een trauma gaat zijn voor dat kind... Dit is geen misdaad dus binnen pakweg 2 jaar is dit nog maar slechts een vage herinnering voor velen. Move on.

Xirtanneke

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
God allemachtig; dit is echt wel het meest absurde voorbeeld dat ik ooit al heb gelezen. Net of dat een trauma gaat zijn voor dat kind... Dit is geen misdaad dus binnen pakweg 2 jaar is dit nog maar slechts een vage herinnering voor velen. Move on.

Dat is geen trauma, zo belachelijk ben ik ook niet, hoor, maar als kind wilt ge gewoon niet aan uw ouder denken als 'seksueel wezen'. Allé, ik toch niet :p Dit is idd geen misdaad en ik zit toch ook niet te roepen 'VERKRACHTING!!!'.

EvilTwin

Legacy Member
Net een genant/komisch voorval achter de rug (die gaan veel samen) :).

Deze voormiddag ben ik met mijn zoon naar de dokter geweest voor een oor-onderzoek waar alles in orde bleek te zijn. Nu ff inbeelden dat mijn zoon 5 is en dat de dokter zo'n streng uitziende vrouw is : lang, mager, grijs, brilletje, the whole deal. Na we vertrekken vraagt de dokter of ze van hem nog een hand krijgt en ze steekt haar hand uit. En mijn zoon geeft een high-five. Goed dat ze er mee kon lachen want ik ben ook in een lach geschoten :)

Hawk

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Goed, in eerste instantie vond ik het een grappige foto, hoe hij daar opstond met een kleine mannekes-grijns.
Idd. Em heeft iets weg van "trollface" op die foto :p

Xirtanneke zei:
Ik zou het alleszins niet appreciëren mocht iemand wanneer ik met mijn gat gedraaid heb, daarin pitsen. Die meisjes doen hun werk (en al is dat een belachelijk jobke), het is hun werk.
Inderdaad. Het is hun werk en in hun gat gepitst of gepakt worden hoort daar niet bij. Aan de andere kant kunt ge ook stellen dat, indien ze haar lijf niet zo zou verhuren voor 30€/uur (kussen geven aan zwetende winnende wielrenners), ze zoiets (in het openbaar met massas pers op een podium) niet zou tegenkomen.

Xirtanneke zei:
Als ik nu een feministe zou zijn, zou ik eerder werk maken om die belachelijke bloemenmeisjes te verbieden dan dat ik op Sagan zijn kap zou zitten.
Er zijn vele soorten feministen. Je beschrijft wat één strekking zou doen (ze doen dat bvb in zweden met het verbod op prostitutie).

Xirtanneke zei:
En in dit geval, dat meisje heeft een vriend. Ze heeft misschien ooit kinderen. Denk jij dat je 'als kind van' ooit zit te wachten op een foto van jouw mama die het wereldnieuws gehaald heeft, terwijl ze in haar poep gepitst wordt door een wielrenner??? :)
Ik zou het grappig vinden :p

VV@rl()rd

Legacy Member
Blijf toch eens van elkaars lijf, zo ingewikkeld is dat nu toch niet.

Hawk

Legacy Member
VV@rl()rd zei:
Blijf toch eens van elkaars lijf, zo ingewikkeld is dat nu toch niet.
Maar dan is ze haar werk kwijt :(. Hoe moet ze hem kussen als ze van zn lijf moet blijven?

lantaarnpaal

Legacy Member
Dat wielervolk heeft alleen iets in de benen en niks in de kop he :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan