Karre
Legacy Member
Dillyracer zei:Of misschien gewoon, omdat er echt weinig aan is.
Ik heb de eerste gezien, en als ik dan eens aan iemand vraag wat nu het punt van het verhaal was dan kunnen ze er zelf amper op antwoorden. Twilight is voor vrouwen wat een platte actiefilm voor mannen is.
Van platte actiefilms gesproken. Ik heb zonet The Expendables 2 gezien. Die film is er met momenten zo gigantisch over dat je gewoon begint te denken dat de makers ervan er gewoon zelf mee aan het lachen waren. Ik heb er nog meer mee gelachen dan met de gemiddelde komedie

Bij de volgende gesprekken dacht ik echt: nu hebben ze het er toch echt om gedaan om het zo onserieus mogelijk te maken:
Gesprek tussen Sylvester Stallone en Chuck Norris:
S: Haven't you been bitten by a king cobra?
C: Yes. It took 5 days of agony.
S: And then?
C: The cobra died.
Of Arnold Schwarzenegger dat zonodig de "I'll be back" hoefde te zeggen.
S: Haven't you been bitten by a king cobra?
C: Yes. It took 5 days of agony.
S: And then?
C: The cobra died.
Of Arnold Schwarzenegger dat zonodig de "I'll be back" hoefde te zeggen.








