Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een genkse "Italiaan" als collega, met momenten praat hij krak hetzelfdeDennoman zei:Ik wil ook coole streekproducten gelijk Limburg met hun vlaai, jenever en Gianni Loco
[youtube]HaaG4qqGtIc[/youtube]
Vol sjtijl ik zweer.

"Skrillex appeleert aan een dancepubliek en aan een rock- en metalpubliek. Als hij nu heel goed is, dan denk ik dat er op Werchter voor hem ook een toekomst op het hoofdpodium is later."
16kay-gell zei:Al 15 keer meer leden in de repkes groep dan gisteren!!
9lives gaat buigen, ik zweer.

Dennoman zei:16
The lack of e-peen on this forum is disturbing.
kay-gell zei:Al 15 keer meer leden in de repkes groep dan gisteren!!
9lives gaat buigen, ik zweer.

GaMe® zei:Haha, op facebook had iemand een kattenfoto gepost, met de meme 'Dat Ass'. Komt daar zo'n heel serieuze reactie op van een meisje:
Jammer van de spelling. maark er van "That ass" of "Die ass" als je hem half Nederlands wil of gewoon "Die kont"
![]()
KO zei:Hmm. Mijne is maandag verzonden.
Heb vandaag mijn benodigdheden gekocht, op basis van RPi VerifiedPeripherals - eLinux.org. Het is belangrijk om te beseffen dat de Pi zonder power supply wordt geleverd en dat hij nogal difficile is met powered usb hubs etc.
- LogiLink 4-Port Hub €13,60 Niet via lets-sell!, maar via Amazon.de zelf (lagere shipping)
- Transcend Extreme-Speed SDHC 16GB Class €14,95
- NOKIA AC-10E microUSB chargeur (als power supply) €8,90
- HDMI kabel 1 mtr verguld V1.4 + ethernet €4,60
Zo goedkoop is dat ding toch niet, alles bij elkaar.

Rechter noemt sperperiode onwettig - De StandaardKrayola zei:Drie hemden gekocht en op alle drie 20% korting gekregen. Schitterend, die periode voor de solden.


?therapy? zei:Rechter noemt sperperiode onwettig - De Standaard
Dus ik denk niet dat iemand zich nog iets zal aantrekken van die sperperiode.![]()
.