Archief - Je glimlach van vandaag - deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

e.House

Legacy Member
Specifiek op zoek geweest naar Michael Jackson's kinderen? Of hoe kwam je op de foto?

kay-gell

Legacy Member
e.House zei:
Specifiek op zoek geweest naar Michael Jackson's kinderen? Of hoe kwam je op de foto?

Facebook :sad:

Edit: oh boy, hier komen de facebookstatuskes weeral

sorry maar ik erger mij groen en blauw aan al die asielzoekers die ze binnenhalen terwijl er geen geld is voor onze pensioenen, gehandicapten, kinderopvang en scholen. Een mens durft dat hier bijna niet uitspreken of toegeven uit schrik als racist bestempeld te worden .........terwijl dat er niks mee te maken heeft. Kopieer dit en zet ......dit...... op je profiel als je durft!!

vervang uw profiel foto door een van uw huisdier(levend of gestorven). Het idee is om alle menselijke gezichten van facebook te houden tot februari 28, 2012 om uw steun tegen dierenmishandeling te tonen. Bent u tegen misbruik van dieren, kopieer en plak dit bericht op uw muur

Even een dringende mededeling:
Als er iemand met het e-mailadres [email protected] jou wil toevoegen
Accepteer hem niet! Het is een hacker! Vertel het aan iedereen, want als iemand hem in zijn lijst heeft staan en jij ook in die lijst voorkomt, kan hij aan alle e-mailadressen komen, ook die van jou. Hij kan zelfs je pc kraken.
Kopieer deze mededeling en verzendt het naar al je vrienden, familie e.d.

Info van de federale Politie Brugge

A star has 5 ends. A square has 4 ends. A triangle has 3 ends. A line has 2 ends. But the circle of our friendship has no end!
Send this to all your best FB friends, including me if I am one!!
If you get 5 back, you are a good friend. If you get 10, you are popular.♥

DRINGEND ......... Aan alle ouders van wie de kinderen een profiel hebben op facebook! Er is een man die probeert contact te maken met de kinderen om over seks te praten. Zijn naam is Thierry Mairot. alsjeblieft, kopiëer en plak op je muur! Bedankt voor het beschermen van uw kinderen! Gelieve te delen als een noodsituatie. Hij doet zich voor als Justin Bieber! Zijn profiel wordt weergegeven als Justin Bieber! Gelieve te delen..

Ga je leven in een donkere hoek beeïndigen,bitch!

Ik ken echt teveel retards.

stoomboot

Legacy Member
Johnnies in verlaagde autookes (en al die zever) die voor u inschieten houden er niet van als ge hetzelfde met hen doet in een gewone auto op een vluchtheuvel :cool:

a143290

Legacy Member
"A star has 5 ends. A square has 4 ends. A triangle has 3 ends. A line has 2 ends."
>A line has 2 ends

... wut?

"Aan alle ouders van wie de kinderen een profiel hebben op facebook! Er is een man die probeert contact te maken met de kinderen om over seks te praten."

oh noez! :rofl:

MrKend54l

Legacy Member
kay-gell zei:
Facebook :sad:

Edit: oh boy, hier komen de facebookstatuskes weeral













Ik ken echt teveel retards.

Dringend tijd om een paar mensen te verwijderen!

nixie

Legacy Member
Karre zei:
Overduidelijk vals. Dat kan toch niet dat er geen enkel iemand op zou reageren en iedereen doet alsof er niets aan het gebeuren is.

zien er zelf 2 gasten uit

ryoudragon

Legacy Member

Michster

Legacy Member
a143290 zei:
"A star has 5 ends. A square has 4 ends. A triangle has 3 ends. A line has 2 ends."
>A line has 2 ends

... wut?

"Aan alle ouders van wie de kinderen een profiel hebben op facebook! Er is een man die probeert contact te maken met de kinderen om over seks te praten."

oh noez! :rofl:

Als rasechte 9liver hebt ge toch gereageerd met pedobear-pic(s) mag ik hopen? :unsure:

stoomboot zei:
Johnnies in verlaagde autookes (en al die zever) die voor u inschieten houden er niet van als ge hetzelfde met hen doet in een gewone auto op een vluchtheuvel :cool:

Laatst zo een paar flupkes gezien in een paarse( :puke: ) porsche terwijl ze een kleine verkeersopstopping veroorzaakte. Dan toetert er ene met zijn vrachtwagen vlak achter hen en stappen ze kwaad uit en beginnen te stampen tegen die zijn vrachtwagen. >_>

(Moest wel lachen toen er een beer van 2m uitstapte van passagierskant en ze vlug in hun porschken stapte. :p )

Ruben666

Legacy Member
'De man in het zwart vluchtte door de woestijn en de scherpschutter volgde hem.'

Meteen de toon zetten heet dat dan (nog steeds) :music:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan