Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
e.House zei:Wa doede gij in Overpelt![]()
kay-gell zei:Ik werk over heel Limburg hé.
e.House zei:Rondtrekkende rover?

e.House zei:ahzo ge licht dus al die Limburgse bejaarden op.

rscaboy zei:Bij die Steak Tartare lag ik echt plat.

Khad het op die blondeKatoom zei:Idd, wie is die rosse links naast den Otto?

Proto zei:
stoomboot zei:" Ik ben zo verliefdt op jou! "
Zegt genoeg.
Is wss zo'n sletlogje.VOOR JE ME EEN VRIENDSCHAPSVERZOEK STUURT:
Ik heb enkele voorwaarden waaraan mijn facebookvrienden voldoen:
-Enkel mensen die ik ken (op persoonlijk of professioneel vlak) voeg ik toe/accepteer ik als vriend.
-Ken je me niet, maar wil je me een voorstel doen om samen te werken? Aarzel niet om me een facebookmailtje en vriendenverzoek te sturen.
-Ken je me niet op persoonlijk vlak en kan je me geen professioneel voorstel doen? Doe dan geen moeite, de kans dat ik je vriendschapsverzoek aanvaard, is relatief klein.
-Ben je niet zeker of je me goed genoeg kent opdat ik je vriendenverzoek zou accepteren? Voeg ook gewoon een mailtje bij je vriendenverzoek, dat helpt
Dankjewel en wie weet zien we elkaar wel op facebook!
Groetjes,
Maiwenn

rscaboy zei:Videoreportage F.A.C.T.S. 2011 - Dag 1 - YouTube
Waarschijnlijk hetzelfde soort volk dat zit te neuten over Bieber en 'onzen tijd'