Archief - Je glimlach van vandaag - deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tonerider

Legacy Member
die mensen mogen toch ook even een break nemen. Je weet zekers niet hoe zwaar staken wel is. :unsure:

Anoniem0

Legacy Member
weer gecontacteerd via telefoon op het werk door head hunters bureau... :p
streelt het ego maar laat me gerust. ik heb teveel werk :p

spray-bunny

Legacy Member
Touche hebben op een feestje met een tof en knap meisje, wilde plannen maken om samen een huis te bouwen met een glijbaan en dan 's morgens beseffen dat ge niet eens haar achternaam weet:p.

Verstuurd met mijn nokia 3310.

Michster

Legacy Member
Sdc zei:
die mensen mogen toch ook even een break nemen. Je weet zekers niet hoe zwaar staken wel is. :unsure:

Of wie weet herstelt hem arcadekasten? Tja, ge moet dat testen, hé! En het is koud deze tijd van het jaar dus die arme man zal een extra frakske hebben meegenomen. :unsure:

Proto

Legacy Member
MrKend54l zei:
Een zwarte hamburger xD die gekke quick toch :P

Het broodje van de dark burger gaat een klein beetje meer rood zijn dan normaal. Geen idee van waar die zwarte komt :\ Ziet er in ieder geval niet smakelijk uit :D

Karre

Legacy Member
Of hij wou nog een zakcentje uit zijn vers gekregen € 30 persen. Hij heeft toch een dagje verlof om op café door te brengen nu :woohoo:

Yusifer

Legacy Member
HLN is dan ook een rommelkrant. :p Maar ge kunt er wel leuke dingen in lezen. :D

Kandul

Legacy Member
Utred zei:
Ze kunnen ook maar publiceren wat die studies zeggen e.

Hun geloofwaardigheid staat hier op het spel, ze zouden beter niks schrijven over de studies die hun visie niet vertegenwoordigen. Zodat we hier dan kunnen lezen dat de krant niet geloofwaardig is omdat ze onderzoeken weglaat. Gekke wereld.

playforfun91

Legacy Member
Maar ze zijn er wel als de kippen mij om iets te posten waar de onozelaars weer kunnen op reageren. Das geen nieuws maar roddelen.

Als het onderzoek gedaan in de UK iets uitwijst ... dan moeten ze maar besluiten dat dat zo is voor de vrouwen ginder.

kil911ler

Legacy Member
Het nieuws op zich is toch ook gewoon geroddel?

"ey ey, moeten jullie iets weten? Dit is er allemaal gebeurd..."

:unsure:

JohnnyricoMC

Legacy Member
Mannekes, niet vergeten: HLN.be is van VMMa hé. Dat zou genoeg moeten zeggen.

Rage

Legacy Member
hln is wat het is.

Het feit dat het grootste deel van geposte artikels op deze site van hln komt zegt meer over jullie dan over hln.

neemt niet weg dat het een interessante site is :p

GMotha

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Meh, ze baseren zich uiteindelijk op 3rd-party statistiekjes en beide onderzoeken baseren zich op totaal andere aspecten.

En zo zie je: statistiek kan gebruikt worden om eender welke stelling te bewijzen, omdat de onderzoekers te lui zijn andere aspecten onder de loep te nemen en voorbarige conclusies willen trekken.

En iedereen weet dat vrouwen niet kunnen parkeren :unsure:

JohnnyricoMC

Legacy Member
Rage zei:
Het feit dat het grootste deel van geposte artikels op deze site van hln komt zegt meer over jullie dan over hln.

We mogen toch met anderen hetgeen waar we mee lachen delen? Of het nu absurd nieuws is of de commentaren erop:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan