Scifo
Legacy Member
sluysen zei:
Op deze manier?

jump fuifke - YouTube
Goei tijden, als laatste man een fuifke afsluiten
(meestal draaiden ze dan wel een lieke van "ge moogt naar huis gaan" bij ons
)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sluysen zei:

(meestal draaiden ze dan wel een lieke van "ge moogt naar huis gaan" bij ons
)exo zei:True, maar je kan er niet omheen dat het origineel echt wel een zeer goed nr is. Dit vind ik ook nog wel te pruimen maar ik ben me ervan bewust dat ik het binnen 2 weken niet meer ga kunnen horen.

Muismat zei:
ad:TheFuckingDutchman zei:snap em nietad:
Drew zei:El Clásico vanavond, eens zien hoe lang de forumserver het volhoudt.
Waar kunt ge die volgen?Drew zei:El Clásico vanavond, eens zien hoe lang de forumserver het volhoudt.
Thanks, had ook net uw post is het sportforum gezienMorrissey zei:
Furon zei:

Jij ging de lijst maken zei je, je moet wel weten wat je wilt hé.stoomboot zei:Neen, ik vond dat jullie dan maar zo'n lijst moesten maken eer ge hier met belachelijke DUBIEUZE infra's gaat rondzwieren omdat "wicht" voor u (in tegenstelling tot een heleboel anderen -waaronder onze kindervriend Willy Vandersteen- een negatieve bijklank heeft.)
Ik kan toch onmogelijk weten welke woorden voor u een negatieve bijklank hebben, dus is het aan u om daar duidelijkheid rond te scheppen.
stoomboot zei:glashelder zei:Moet ik hier plots reps beginnen geven aan lykmeraid of wa![]()
Al eventjes geleden vanwege zijn mooie woorden die gericht waren aan een zeker wicht uit Brugge.