Archief - Je glimlach van vandaag - deel 21

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nfxx

Legacy Member
Dit bericht werd veranderd in:

Kandul en ik zijn grote vrienden, ook al ontneemt hij me het recht van antwoord.



--------
Voor het overige ben ik van mening dat lykmeraid unbanned moet worden

Kandul

Legacy Member
Nfxx zei:
Dit bericht werd veranderd in:

Kandul en ik zijn grote vrienden, ook al ontneemt hij me van recht van antwoord.

Jij mag gerust antwoorden, maar dat kan ook zonder me triestige plant te noemen. Aangezien je zelf je bericht verwijderd hebt, moet je ergens toch wel ingezien hebben dat je over de schreef ging of niet soms?

Tonerider

Legacy Member
gelieve dit ergens anders uit te vechten. Dit is de GLIMLACH thread.

Thank you and come again.

Kandul

Legacy Member
Nfxx zei:
Ik ging niet over de schreef, ik wist gewoon dat dit genoeg aanleiding was voor u persoonlijk om mij in dn hoek te gaan laten staan. Voor onaangepast taalgebruik dan nog, das pss wel uwe fetisj e m8
Ik denk dat jij de tweede bent die een berisping krijgt van mij wegens beledigingen gericht naar mij toe, los van enkele flamepm's (een stuk of 2-3). In beide gevallen heb ik de berisping echter ingetrokken omdat in beide gevallen het bericht door de gebruiker zelf verwijderd werd.

Ik geef zelden berispingen voor onaangepast taalgebruik, meestal is het belachelijke/ongewenste/nutteloze post of flame geloof ik. Ik denk niet dat daar statistieken van bijgehouden worden, anders kon ik het jou in detail vertellen.
Als ge echter deftig aant modereren waart, zou ge zien da dr momenteel me ergere 'beledigingen' (als ge het da al kunt noemen) gesmeten wordt, maar ja, die zijn ni aan uw adres gericht dus who cares right?

Vandaar da ik u ook, imo (heel belangrijk), als hypocriet bestempel.

Nogmaals, imo.
Zoals ik hierboven al verklaarde klopt dat gewoon niet. Je kan daar zoveel "imo" van maken als je wilt, dat wil nog niet zeggen dat wat je vertelt klopt. Verder staat het je vrij om die ergere beledigingen te rapporteren, dan wordt daar naar gekeken. Het is echter onbegonnen werk om elk topic af te schuimen naar mogelijke beledigingen, wat kan verklaren waarom bepaalde beledigingen nog niet bestraft zijn.
Edit: en mij infra's geven voor antwoorden waar gij specifiek achter aast, is ook nogal kleingeestig vindt ge ni? Vandaar het ontnemen van recht van antwoord
----------
Voor het overige ben ik van mening dat lykmeraid unbanned moet worden
Je kreeg een berisping (die overigens ingetrokken is zoals hierboven al vermeld) omwille van je taalgebruik -je noemde me triestige plant-, niet omwille van het hebben van een mening. Op geen enkele manier heb ik jou dus het recht van antwoord ontnomen.

Sdc zei:
gelieve dit ergens anders uit te vechten. Dit is de GLIMLACH thread.

Thank you and come again.
Je hebt gelijk, ik onderhandel over een (eventueel) betere manier!

Gonzo

Legacy Member
Kandul zei:
Je kreeg een berisping (die overigens ingetrokken is zoals hierboven al vermeld) omwille van je taalgebruik -je noemde me triestige plant-, niet omwille van het hebben van een mening.

Boehoe, als iedereen hier infractions zou moeten krijgen of geven voor de keren dat er eens een iets minder vriendelijke benaming wordt gebruikt... :ironic: In uw positie zou ge trouwens beter moeten weten dan openlijk op da soort discussies in te gaan, want ge maakt u gewoon belachelijk en ge knalt het laatste beetje respect da ge nog hebt, recht de grond in.

Kandul

Legacy Member
Gonzo zei:
Boehoe, als iedereen hier infractions zou moeten krijgen of geven voor de keren dat er eens een iets minder vriendelijke benaming wordt gebruikt... :ironic: In uw positie zou ge trouwens beter moeten weten dan openlijk op da soort discussies in te gaan, want ge maakt u gewoon belachelijk en ge knalt het laatste beetje respect da ge nog hebt, recht de grond in.

Ik vind het belangrijk om te communiceren over de gemaakte keuzes zodat men ze eventueel beter begrijpt, als jij dit tolkt als respect verliezen dan doe je dat maar. Maar kan je dat ook even beargumenteren waarom dat juist zo is?

GigaPixels

Legacy Member
wrm kunnen er eigenlijk geen afbeeldingen worden gepost hier op 9lives?

dat zou een glimlach op mijn bakkes toveren ze guys
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan